Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

41 minutes ago, olej said:

Mógł mieć jakieś motodoktory powlewane czy inny badziew. Kompresje sprawdziłeś?

Nie sądzę z tym doktorem.Dziadek ma trochę latek i dopadły go subarynowe dolegliwości, może jakieś zaniedbania poprzedniego właściciela. Mam nadzieje że polata przy takim poborze jeszcze  sezon dwa i silnik w proch i decyzja co dalej  jak już zwłoki będą na stole.

P.S.

Swoją drogą nie mogę się doczekać bo jeszcze boxera nie kroiłem :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, ewemarkam napisał:
32 minuty temu, Piotr_ek napisał:
podpowie ktoś co mu dolega? jaki może być tego powód?
 

 

Ale że co? Że ci się sprężarka klimy załącza, znaczy się sprzęgło kompresora. Czy ten dźwięk jakby uciekającego gazu? Czy to że obroty się podnoszą?

klima wyłączona a włącza się i wyłącza ... hmm

i do tego ten syk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Piotr_ek napisał:

szyba i nogi

no to już masz odp dlaczego klima startuje.

38 minut temu, Piotr_ek napisał:

wyraźnie przepływ cieczy 

ewidentnie to jest skorelowane z załączaniem kompresora więc nie ma co dumać ktoś go musi sprawdzić póki jeszcze działa.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie.
Jakbym chciał zmienić tylny dyfer w forku sf, na taki ze szperą, to od czego podejdzie ? 
Fajnie by było gdyby skrzynia ( reduktor ) oraz półośki zostały.
Od każdego gt lub s turbo, tylko musisz sprawdzić przełożenie, zrobisz to na podnośniku.

Taptane Tapatalkiem

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem już 2 podejścia do zbieżności z kątami !

Za pierwszym razem zrobili mi tylko przód bo tył zardzewiały i kazali kupić "śruby mimośrodowe"

Pojechałem z tymi śrubami (20540AA111), a oni mi, że jeszcze tuleje w które wchodzą te śruby (od strony dyfra) i taka długa śruba po przeciwnej stronie tego elementu (od strony koła)

 

Szybkie pytanie - może ktoś obeznany w schematach podał by mi numery tych części ? Wiem że na bank są na forum ale słabo mi idzie wyszukiwanie :(

 

do tego poruszał na trzepaku autem to wyszło ze tylna tuleja przedniego wahacza (rok temu wstawiłem FEBEST'y) ma powiedzmy 1mm luzy.....(z obu stron takie same), ale to chyba tak powinno być bo tam jest tuleja z olejem, no nie ? i proponowali mi żebym kupił tam poliuretany...... Myślę że ten przód to chyba przeginają i zostawię tak jak jest. Zostaje kwestia tego tyłu

 

Za wszelkie podpowiedzi wielkie dzięki !

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te duże tuleje z przodu zawsze pozwalają na minimalny ruch, jeżeli nie są zerwane i bez nadmiernego luzu to nie ma potrzeby ich wymieniać. Poliuretan też nie jest taki super, szczególnie w tym miejscu gdzie przewidziano olejową tuleję, ma pewne wady wielokrotnie tu opisywane.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ten minimalny ruch (metal do metalu nie dotyka) to jest OK :) A juz chcieli mnie naciągnąć na poliuretany hehe.

Dziękuję @skwaro i @mirasek za szybką i wyczerpującą odpowiedź.

ps. to pierwsze takie forum przyjazne :) a na kilku już byłem. Aż się chce wracać :)

pozdro.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.04.2020 o 14:39, Nargond napisał:

Czy jest jakiś sposób na uszczelnienie bagnetu oleju - z niego pluje mi olejem na silnik - nieduże ilości ale irytuje to...
I jakiś dobry środek do czyszczenia silnika, po 10 latach wypada go ogarnąć pod maską ;-)
 

A sprawdź sobie czy odma jest drożna. Olej sam z siebie tak przez bagnet nie wylatuje, nawet nieszczelny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, klev napisał:

czyli ten minimalny ruch (metal do metalu nie dotyka) to jest OK :) A juz chcieli mnie naciągnąć na poliuretany hehe.

Dziękuję @skwaro i @mirasek za szybką i wyczerpującą odpowiedź.

ps. to pierwsze takie forum przyjazne :) a na kilku już byłem. Aż się chce wracać :)

pozdro.

Jeżeli tuleje przy tej długiej śrubie przy kole nie mają luzu to ich nie musisz ruszać, tam nie ma żadnej regulacji.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, koziolek napisał:

Jeżeli tuleje przy tej długiej śrubie przy kole nie mają luzu to ich nie musisz ruszać, tam nie ma żadnej regulacji.

hmmm luzu tam nie ma żadnego (bo by mi kazał kupić tuleje) więc jak tam nie ma żadnej regulacji to po kiego grzyba on chce je odkręcać ?? może żeby na prasie wbić tuleje z drugiej strony ? (tam gdzie idzie śruba mimośrodowa)

Masakra z tymi mechanikami :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...