Jump to content

olej

Użytkownik
  • Content Count

    481
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Dobry

About olej

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    3city
  • Auto
    Outback H6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. NO to coś jednak z tymi odpowietrznikami...
  2. Działa już. Chyba coś się rozkalibrowało po prostu.
  3. Ale wilgoć wraca od samego stania pod chmurką? Czy od stania na deszczu? Czy od jazdy w deszczu?
  4. Zdyrzok łatwo zdjąć, nic to trudnego. Można nie demontować plasticzanych nakładek na błotnik. Jedynie to zatrzaski na wysokości lamp mogą coś trzymać ale puszczają bez autodestrukcji. Roboty z tym na max kwadrans.
  5. Sprawdź najpierw szczelność tej co masz. Wyjmij z auta, wyczyść wszystkie uszczelki żarówek aby były szczelne, jeden odpowietrznik zatkaj butylowym uszczelniaczem, a na drugi załóż kawałek węża i dmuchaj. Lampę posmaruj wodą z szamponem. Tak znajdziesz nawet najdrobniejsze nieszczelności. Rozklejanie i sklejanie na pałę może nic nie dać jak gdzieś przy zaczepie jest pęknięcie, którego nawet nie widać.
  6. Z tyłu, takie plastikowe grzybki we wnękach. Siedzą na wcisk, w środku mają gumową uszczelkę z membraną. Jak membrana zawalona kurzem to klosz zatkany i może się kondensować wilgoć. Ale jak masz nieszczelność klosz/obudowa to prawdopodobnie tamtędy ciśnienie powietrza wtłacza wodę. Dobrze jest zdemontować lampę i zbadać szczelność nadciśnieniem. Miałem mikroskopijne pęknięcie obudowy z przodu lampy i to wystarczyło aby woda właziła podczas jazdy. Na aucie nie dało się tego zlokalizować.
  7. Miałem temat z wilgocią. Popatrz czy woda włazi do środka po jeździe w deszczu czy od stania pod opadem też. Obstawiam jakieś pęknięcie/nieszczelność w miejscu gdzie pęd powietrza wciska wodę do środka. Na początek sprawdź drożność odpowietrzników.
  8. A co to są wysokie obroty dla H6? 3 czy 5 tysięcy?
  9. AT/MT są różne, a do H6 chyba jeszcze inne... Szukaj od modelu z taką skrzynią jaką masz.
  10. Ja mam set KYB + springi Pedders HD i dupa jest jak na fabrycznych nastawach, załadowana furmanka ludziną i tobołami nie siada. Górnych mocowań nie wymieniałem, pasują ori od SLS. Dodam też że wymieniłem też przód. Jak masz wydupcony tył to i przednie sprężyny stoją niżej niż fabryka dała (zapewne). Weź miarkę, lewarek i podnieś dupsko wozu do wysokości fabrycznej (środek koła - nadkole) i potem zmierz jak wysoko masz przód.
  11. Pacjent outback H6 polift 2007. Miał dwa przypadki kiedy to szyber nie chciał się zamknąć. Oba z położenia otwarty do pierwszego przystanku. Raz zamknąłem go ręcznie, poszło płynnie, bez oporu i działał potem normalnie. Drugi raz też zamknięty ręcznie, też bez oporu ale już nie chce normalnie działać. Otwiera się po kawałku - ci kilka cm stop albo leci do tyłu normalnie i czasem staje w przypadkowym miejscu. Nie słychać aby motorek jakoś się wysilał czy coś szurało/zgrzytało. Czasem stanie i tylko słychać cykanie przekaźnika przy próbie dalszego otwierania/zamykania. Bywa że się odwiesi i rusz
  12. olej

    Błąd p0817 + P0700

    Na sprawdzanie kabel po kablu to na razie nie ma co się spinać, to wykwitło dopiero drugi raz w przeciągu miesiąca. Mam start na przycisk i czasem jak nacisnę hamulec to lampka na przycisku nie świeci albo zapala się z opóźnieniem, możliwe że próba odpalenia w takiej sytuacji powodowała te błędy. Wcześniej tego nie zauważyłem. Kierownica zasłania ten przycisk. Spróbuje złapać sytuację jak nie zaświeci i odpalić.
  13. olej

    Błąd p0817 + P0700

    Nic tam specjalnie nie widać, kable, izolacje itp, są całe, myszy nie zjadły. Wyjąłem wtyczki i wsadziłem na miejsce, chyba trzeba obserwować...
  14. olej

    Błąd p0817 + P0700

    Dzięki, ta książeczka ma 6 tysięcy stron, na telefonie czasem ciężko coś znaleźć
  15. olej

    Błąd p0817 + P0700

    Taki jest pomysł ale gdzie siedzi komp od skrzyni, a gdzie od silnika? Przekaźnik od rozrusznika sprawdziłem, wygląda okej, styki czyste.
×
×
  • Create New...