Jump to content

olej

Użytkownik
  • Content Count

    452
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Dobry

About olej

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    3city
  • Auto
    Outback H6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Obstawiał bym półośki przednie (telepanie), a wibracje na kierownicy przy 120 u mnie były spowodowane wytłuczonymi łożyskami górnego mocowania amortyzatora (zachowanie podobne jak niedoważone koło/błoto w feldze)
  2. Zamiana samego amortyzatora to fatalny pomysł. OEM sprężyna będzie dużo za miękka i dupa siądzie. Jak wymieniać to razem ze sprężyną (np. peddersa która to jest twardsza i winduje dupę lekko ponad wartość fabryczną i jak latasz sam i pustym autem bez LPG może być twardawo). Górne mocowanie od SLS pasuje też na zwykłe amortyzatory, gumowe osłony nie pasują.
  3. Jak koledzy napisali, sprawdź docisk ale to z kołami w powietrzu trzeba robić.
  4. olej

    maglownica

    A mnie naszło w między czasie takie pytanie. Czy da się to przeszczepić z dizla do H6?
  5. olej

    maglownica

    w dizlu to elektryczna jest...
  6. Masz na mysli ten washer timer?
  7. czyli ma cykać a nie cyka, gdzie ony przekaźnik siedzi?
  8. Ale to na postoju? W moim aucie to uruchamia wycieraczkę, bez spryskiwacza. Przekaźników nie słychać, nawet jak na szybę leci.
  9. czy pstryka to nie wiem, podczas jazdy nie usłysze a na postoju to nie będzie działać?
  10. Jak w tytule. Płyn jest. Pompka sprawna, spięta bezpośrednio pod wtyczkę kręci. Instalacja sprawna, uruchomione jak wyżej pryska. A podczas jazdy i pryskania na szybę nic, wiem że to z opóźnieniem się odpala ale u mnie nie pryska na lampy. Gdzie szukać przyczyny? Na dźwigni po prawej od kiery jest napisane pull mist i znaczek szyby. Pociągnięcie dźwigni uruchamia tylko wycieraczkę, bez pryskania.
  11. 3.6 w UE nie sprzedają, ekobullshit
  12. Warto było też wyczyścić membrany w odpowietrznikach. Samo sprawdzenie szczelności dość upierdliwe ale lampa po lekkich przejściach wiec podejrzana była.
  13. Zasadniczo to winne hałasów były amortyzatory, a konkretnie brak tłumienia. Z tyłu tłumienia powrotu na gorze nie było wcale i amor kończył pracę w górę walnięciem, z przodu było też słabi i podobna sytyacja. Wywalone łozyska przednich kolumn tez dokładały swoje, zwłaszcza do odczówlanych na kierownicy luzów. Co ciekawe były też odpowiedzialne za wibracje na kierownicy gdzieś przy 120-130 km/h. Po wymianie to jak by ustąpiło ale to jeszcze muszę trochę pojeździć.
  14. załóż grubsze springi lesjofrs, pod dodatkowe 50 kg LPG bardzo dobre
  15. Temat się wyjaśnił. Mikropęknięcie przy górnym mocowaniu. Ciśnienie powietrza wpychało do lampy wodę przy jeździe w deszczu...
×
×
  • Create New...