Jump to content

olej

Użytkownik
  • Content Count

    484
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

35 Dobry

About olej

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    3city
  • Auto
    Outback H6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jak w temacie, szyba w drzwiach pasażera cieniutko już się opuszcza i podnosi. Pewnie klasyka czyli syf w silniczku. Czy w tym modelu da się wyjąc sam silnik bez konieczności wyciągania całego mechanizmu z szybą?
  2. Ostatnie 8 lat, w 3 subarynach Całoroczne Nokiany. Bardzo dobre gumy, jak jeszcze śnieg bywał to zero problemu. Na autostradach cicho jak na subaru. Poza asfaltem radzą sobie zdecydowanie lepiej niż szosówki (na mokrej trawie czy błocie). Także do normalnej jazdy warto w to iść, do latania bokiem po rondach i agresywnej jazdy nie bardzo ze względu na otwarty bok bieżnika. Bardzo dobra opona to też Michelin crossclimate. Poszperaj na YT np. kanał Engineering Explained albo Tyre Reviews na temat opon wielosezonowych.
  3. NO to coś jednak z tymi odpowietrznikami...
  4. Działa już. Chyba coś się rozkalibrowało po prostu.
  5. Ale wilgoć wraca od samego stania pod chmurką? Czy od stania na deszczu? Czy od jazdy w deszczu?
  6. Zdyrzok łatwo zdjąć, nic to trudnego. Można nie demontować plasticzanych nakładek na błotnik. Jedynie to zatrzaski na wysokości lamp mogą coś trzymać ale puszczają bez autodestrukcji. Roboty z tym na max kwadrans.
  7. Sprawdź najpierw szczelność tej co masz. Wyjmij z auta, wyczyść wszystkie uszczelki żarówek aby były szczelne, jeden odpowietrznik zatkaj butylowym uszczelniaczem, a na drugi załóż kawałek węża i dmuchaj. Lampę posmaruj wodą z szamponem. Tak znajdziesz nawet najdrobniejsze nieszczelności. Rozklejanie i sklejanie na pałę może nic nie dać jak gdzieś przy zaczepie jest pęknięcie, którego nawet nie widać.
  8. Z tyłu, takie plastikowe grzybki we wnękach. Siedzą na wcisk, w środku mają gumową uszczelkę z membraną. Jak membrana zawalona kurzem to klosz zatkany i może się kondensować wilgoć. Ale jak masz nieszczelność klosz/obudowa to prawdopodobnie tamtędy ciśnienie powietrza wtłacza wodę. Dobrze jest zdemontować lampę i zbadać szczelność nadciśnieniem. Miałem mikroskopijne pęknięcie obudowy z przodu lampy i to wystarczyło aby woda właziła podczas jazdy. Na aucie nie dało się tego zlokalizować.
  9. Miałem temat z wilgocią. Popatrz czy woda włazi do środka po jeździe w deszczu czy od stania pod opadem też. Obstawiam jakieś pęknięcie/nieszczelność w miejscu gdzie pęd powietrza wciska wodę do środka. Na początek sprawdź drożność odpowietrzników.
  10. A co to są wysokie obroty dla H6? 3 czy 5 tysięcy?
  11. AT/MT są różne, a do H6 chyba jeszcze inne... Szukaj od modelu z taką skrzynią jaką masz.
  12. Ja mam set KYB + springi Pedders HD i dupa jest jak na fabrycznych nastawach, załadowana furmanka ludziną i tobołami nie siada. Górnych mocowań nie wymieniałem, pasują ori od SLS. Dodam też że wymieniłem też przód. Jak masz wydupcony tył to i przednie sprężyny stoją niżej niż fabryka dała (zapewne). Weź miarkę, lewarek i podnieś dupsko wozu do wysokości fabrycznej (środek koła - nadkole) i potem zmierz jak wysoko masz przód.
  13. Pacjent outback H6 polift 2007. Miał dwa przypadki kiedy to szyber nie chciał się zamknąć. Oba z położenia otwarty do pierwszego przystanku. Raz zamknąłem go ręcznie, poszło płynnie, bez oporu i działał potem normalnie. Drugi raz też zamknięty ręcznie, też bez oporu ale już nie chce normalnie działać. Otwiera się po kawałku - ci kilka cm stop albo leci do tyłu normalnie i czasem staje w przypadkowym miejscu. Nie słychać aby motorek jakoś się wysilał czy coś szurało/zgrzytało. Czasem stanie i tylko słychać cykanie przekaźnika przy próbie dalszego otwierania/zamykania. Bywa że się odwiesi i rusz
  14. olej

    Błąd p0817 + P0700

    Na sprawdzanie kabel po kablu to na razie nie ma co się spinać, to wykwitło dopiero drugi raz w przeciągu miesiąca. Mam start na przycisk i czasem jak nacisnę hamulec to lampka na przycisku nie świeci albo zapala się z opóźnieniem, możliwe że próba odpalenia w takiej sytuacji powodowała te błędy. Wcześniej tego nie zauważyłem. Kierownica zasłania ten przycisk. Spróbuje złapać sytuację jak nie zaświeci i odpalić.
×
×
  • Create New...