Jump to content

mppole

Użytkownik
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

About mppole

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dajcie prosze znać czy aktualizacje można zrobić tylko w ASO czy jest inny sposób? Wie moze ktoś czy Aktualizacja w OBK z 2015 umożliwi tez korzystanie z car play?
  2. Pewien sprawdzony przez wielu (choć nie przeze mnie) i polecany mechanik Subaru z podwarszawskiej miejscowości doradził, że w OBK V benzyna warto raz na rok lub na dwa podczas przeglądu zrobić też płukanie chłodnicy (która rzekomo jest stosunkowo mało wydajna do tego silnika). Nie brzmi to sensownie. Czy ktoś słyszał o czymś takim?
  3. Cześć, Jak można zaktualizować system multimedialny i czy ma to sens? Auto z salonu PL. Ktoś próbował? Znalazłem na forum kilka wpisów na ten temat przy innych modelach, ale nie ma odpowiedzi.
  4. Dzięki za wypowiedzi. Zgadzam sie ze wszystkim. Ale jednak porozmawiajmy co z tym, ze być moze na przedniej osi jest za mało miejsca na standardowe lancuchy dostępne do tych kół czyli Np https://allegro.pl/oferta/lancuchy-sniegowe-bus-suv-4x4-235-65r17-235-60r18-8548095685 Macie jakieś pomysły?
  5. Wiem, że warunki w których nastąpi konieczność użycia łańcuchów w OBK są rzadkie. Jednak może tak się zdarzyć, a poza tym jadąc w Alpy zimą posiadanie łańcuchów śniegowych to konieczność. na która oś powinnismy montować łancuchy w OBK? zgodnie z instrukcja tylko na przednią oś. Ale jakie jest ryzyko jazdy z łańcuchami na tylnich kołach? Pytam, bo gość sprzedający łańcuchy sprawdził prześwit między kołami przednimi a amortyzatorem i pokazał mi, że jest niewielki. Według niego tylko niektóre łancuchy z odpowiednim systemem mocowania (i cena ponad 1000) będą pasowały. W związku z tym zakupiłem zwykle łancuchy za 300 dobrane do rozmiaru kół, ale według niego ze względu na ten mały prześwit powinienem je zakładać na tylne koła (tam jest więcej miejsca między kołami a amorkami). Jak Wy to robicie?
  6. Dzięki . Sprawdzę. podobko tylne tuleje przedniego wahacza są do zrobienia. Ale to chyba nie ma wplywu na układ kierowniczy.
  7. Dzięki za tą wypowiedz. Zgadzam się i wymieniłeś wiele powodów dla których zdecydowałem sie kupić OBK.
  8. Jeszcze raz dziękuje wszystkim za wypowiedzi. Kupiłem tydzień temu OBK MY15. Jestem nim już właśnie w Alpach na nartach. Po przejechaniu trasy Gdansk-warszawa-Austria musze przyznać, ze jestem bardzo pozytywnie zaskoczony. Auto na trasie bardziej komfortowe niż sie spodziewałem. Jechałem z prędkościami do 150 i głównie po autostradach. Mocy póki co nie brakowało, bo specjalnie nie było potrzeby wyprzedzać. Spalanie trochę minimalnie niż sie spodziewalem, bo przy tej prędkości liczyłem na spalanie w okolicach 10 a wyszło 11. Trudno porównać do wspominanych używanych obecnie przeze mnie E klasy i volvo v90 bo to po prostu inne auto. Ale śmiem twierdzić, ze suma sumarum komfort jazdy niewiele mniejszy. :) Musialem sie tylko przyzwyczaić do innej pozycji, bo siedzi sie w OBK bardziej jak w SUVie co przy moim sporym wzroście i długich nogach robi różnice. Jeśli chodzi o Przyjemnosc z jazdy, to ja V90 nie lubie tak bardzo wiec OBK wygrywa. Natomiast mam wątpliwości co do układu kierowniczego. Założyłem na to oddzielny temat.
  9. Cześć, Świeżo kupiłem OBK MY15 benzyna 50 tys przebiegu i kierownica dość ciężko chodzi. Chciałbym Was zapytać czy to typowe dla tego auta? Przyznam, ze przesiadam sie z E klasy 4matic oraz volvo v90 z napędem na przód i zastanawiam sie czy po prostu w tamtych autach jest lepszy układ kierowniczy do którego się przyzwyczaiłem. Dzieki michal
  10. Dobre uwagi. Racjonalnie rzecz biorąc to jest dokładnie moja sytuacja. Ani prześwitu ani nawet 4x4 specjalnie w sumie nie potrzebuje. Dochodzę jednak do tego, że ja po prostu chyba chce wrócić do Subaru i OBK I pewnie akurat na tym forum znajdę wśród Was zrozumienie. Do tego mam teraz idealne kombi, ale żona nie chce E klasa jeździć. A OBK chce.
  11. Właśnie trudno o alternatywę. Mam V90 D4, świetne auto i dynamika jest całkiem wystarczająca. Lepsza niż OBK, choć oczywiście nie taka jak w Mercedesie. OBK ma byc drugim autem, wiec budżet trochę ograniczony. Koniecznie w benzynie, bo po kilku latach jeżdżenia dieslami chce wrócić do benzyny, przynajmniej w drugim aucie.
  12. Jeszcze raz dzięki za dyskusję i opinię. Wszystko jasne. Jak to zawsze w życiu - kompromis A jakie widzicie alternatywy na rynku? Co Wy braliście innego pod uwagę (poza forkiem).
  13. Dziękuje bardzo za wyczerpujące opinie. Jesteście generalnie zgodni. Jest jak jest. Przesiadam sie z 3 litrowej E klasy (diesel v6 275KM, stały napęd na 4 łapy) , którym jazda jest meega komfortowa, wiec zmiana spora. Z SUVów już dawno sie wyleczyłem, wiec forka odrzuciłem. Wole dłuższe, nizsze, wygodniejsze i mniej palące kombi. Myśle, ze to powyżej idealnie podsumowuje . Trzeba zaakceptować, brać OBK i cieszyć sie innymi zaletami niż przyspieszenie. Albo nie brać OBK. I wziąć coś szybszego. Tylko wtedy nie subaru Dodatkowo prawda jest taka, ze ewentualne alternatywy są droższe - BMW 5 (nawet 3), A6. Pozostaje A4, które wyjątkowo nie podniecają.
×
×
  • Create New...