Jump to content

michal9049

Użytkownik
  • Content Count

    103
  • Joined

  • Last visited

About michal9049

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 04/09/1993

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Impreza WRX Wagon BUGEYE była
    Subaru Forester MY10 SBD był
    Subaru Outback MY07 H6 jest
    Subaru Outback MY10 3.6R jest

Recent Profile Visitors

374 profile views
  1. Ja posiadam w swoim OBK Webasto. Działa bardzo dobrze i szybko nagrzewa blok jak i wnętrze pojazdu. Na programatorze można zaprogramować 3 uruchomienia na podaną godzinę, lub za pomocą pilota.
  2. Słaby xenon to norma w subaru. Koszt regeneracji odbłyśnika to od 50 do 150 zł od sztuki w zależności od firmy. Wymiana odbłyśnika w legacy/outback MY06-08, nie wymaga wyjmowania lampy i jej rozebrania. Legacy/outback MY09-MY14, wymaga demontażu lampy i jej rozebrania w celu wymiany odbłyśnika. Zaleca się również wyczyszczenie soczewki z obu stron. Sprawny xenon w subaru świeci naprawdę dobrze.
  3. Z dwa tygodnie temu wymieniłem u siebie pompę wspomagania w OBK MY07 H6. Nowa pompa OEM - 2450 zł brutto. Przewody od wspomagania około 1500 zł brutto 1. maglownica - pompa 2. maglownica - zbiorniczek płynu Po wymianie jak w nowym samochodzie bajka Przestrzegam przed zakupem pomp firmy NTY i jakichkolwiek części tej marki. Rozypuja się jak się na nie patrzy.
  4. Niestety nie... Niedługo wchodzi na warsztat na wymianę przewodów od wspomagania to będzie temat dalej ciągnięty. Od tamtej pory były jeszcze raz wszystko sprawdzone i jest (dobrze) ale pod obciążeniem zapłon dalej wypada i to w losowych sytuacjach i tylko na prawej głowicy.
  5. Czujnik ciśnienia oleju wymieniony na nowy. Zapłon wypada dalej. Jakieś pomysły co to może jeszcze być ?
  6. Witam. Pacjent to Outback MY07 H6 A/T Od pewnego czasu borykam się z wypadaniem zapłonów na 2, 4 i 6 cylindrze. W między czasie było robione UPG i regulacja zaworów. Wymienione zawory AVCS na nowe. Wymienione świece. Cewki zostały zamienione między głowicami. Problem nadal występuje. Co może być przyczyną w/w problemu ? Wypadanie zapłonu nie występuje przy spokojnej jeździe. Dopiero przy szybszej, dynamicznej jeździe lub zaraz po niej wyskakuje błąd. Pozdrawiam
  7. OBK AT H6 UPG równo 200k u mnie Spalanie: Miasto: 14.6-15.6 Trasa: 12.4
  8. Forek mój Felgi to zimówki, seria nie wchodzi na brembo :). na lato oczywiście złote tomassony ;). Pozdr.
  9. Map sensor znajduje się po prawej stronie kolektora ssącego jak na foto, dwie sróbki do odkręcenia delikatnie go wyjmuj trzyma się jeszcze na gumowej uszczelce więc będzie stawiać opór.
  10. Zasyfiony mapsensor. Wykręć go i wyczyść dokładnie cleanerem do hamulców.
  11. Jak geometria to tylko u jej guru czyli Sylwka przy zachodnim. Każde moje sub tam jezdzi raz w roku na geometrię. Pozatym jak geometria Ci nie wyjdzie to pakuj samochód na ramę i niech sprawdzają czy wszystko się zgadza.
  12. Wymiana soczewek nic nie da. Soczewka jedynie skupia światło. Tak samo z odbłyśnikiem w zespole. Za symetryczne/asymetryczne (światło) odpowiada przesłona która znajduje się pomiędzy soczewką, a odbłyśnikiem. Wystarczy ją zmienić by mieć światła EU. Ot to cała filozofia. Dotyczy lamp soczewkowych. Inaczej sprawa ma się w lampach na odbłyśniku typu Forek SG, SH wtedy wymiana odbłyśnika na EU załatwia sprawę. Choć lepiej jest kupić używane lampy EU niż się bawić w ich przerobienie.
  13. Tarcza ATE Klocek OEM Najlepszy zestaw to zwykłej jazdy.
  14. Na początek D2S żarnik pod soczewkę D2R żarnik pod odbłyśnik Ja używam w forku sh Philips WhiteVision gen2 6000k Tak samo w OBK my08 mam te same tylko że na D2S Świecą super w szczególności w nocy światło mimo iż wygląda na niebieskie daje na drodze mocno "białą" barwę
  15. Xenon masz oparty na soczewce czy odbłyśniku ? Najlepiej wstaw zdjęcie lamp z wyłączonymi światłami to coś poradzimy, być może masz już matowy odbłyśnik lub matowy klosz. Z lampami od KOITO różnie bywa... Najprawdopodobniej masz już zużyte palniki ( je wymieniamy parami ! ) Bądź padł Ci czujnik poziomowania na tylnym wahaczu i światła opadły. Xenon w Subaru który jest sprawny w 100% (nowy palnik i zregenerowany odbłyśnik) wcale nie wypada gorzej niż u konkurencji. Porównywałem OBK 2008 z Toyotą Corollą 2018 lift z lampami FULL LED Subaru lepiej świeci ma lepszą linię odcięcia i mocniejsze światło ( zależy też od barwy światła ).
×
×
  • Create New...