Skocz do zawartości

michal9049

Użytkownik
  • Postów

    143
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O michal9049

  • Urodziny 09.04.1993

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru Impreza WRX Wagon BUGEYE była
    Subaru Forester MY10 SBD był
    Subaru Outback MY07 H6 był
    Subaru Outback MY10 3.6R był
    Subaru Forester Touring MY18 USDM jest
    Subaru Levorg 1.6DIT MY15 jest

Ostatnie wizyty

1692 wyświetleń profilu

Osiągnięcia michal9049

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

62

Reputacja

  1. Zamówiłem dwa selenoidy i komplet uszczelek i tarcz ciernych. Po naprawie dam znać
  2. Dzięki wielkie za podpowiedzi W którym miejscu jest dokładnie ten koszt transferowy ? Całą skrzynie trzeba szarpać czy da radę to od dupli skrzyni zrobić ? Właśnie selenoidy chińczyki wrzucę, kilka lat temu w 5eat wymieniałem i do dziś działają. Masz, albo ktoś z Was ma serwisówkę do CVT TR580 abym wiedział jakie oporności powinny mieć selenoidy no i jak do tych tarczek się dostać.
  3. Dla spokoju ściągnę obie pół ośki i je dokładnie obejrzę od "środka". Będę informował o dalszych postępach
  4. Statycznie, sprawdzę ciśnienia.
  5. Jak w tytule CVT, tu nie ma wiskozy.
  6. Tak, wyglądają na ok, nie stukają luzów nie mają. Choć z tym to może być różnie bo mogą dawać znać o sobie pod obciążeniem...
  7. Dzień dobry, Od kilku tygodni posiadam Levorga MY15. Przebieg 192k. Mam też Forka MY18 2.5 z CVT i tam skrzynia chodzi idealnie. A u mnie... no cóż. Przy skręconych kołach i jeździe do przodu przeskakują mi przednie koła. Wrażenie jak przy jeździe E36 z dyfrem zalanym miłością. Śmiechy śmiechami. W dodatku przy przełączaniu z R na P czuć tąpnięcie w tylnej części skrzyni. Wymieniłem oleje w dyfrach, i skrzyni (był czarny :/). Po adaptacji skrzynia chodzi o niebo lepiej. Przeskakiwanie nie występuje już na zimnym silniku. Dopiero po rozgrzaniu zaczyna przeskakiwać. Mam dostęp do SSMa Subaru, błędów żadnych. Na wstępie podejrzewam selenoidy i/lub tarcze cierne w koszach sprzęgłowych o ile dobrze to nazywam. Czy ktoś z Was może mi podpowiedzieć, zanim rozbiorę skrzynię na jakie parametry mam spojrzeć żeby namierzyć winowajcę ? Dodam iż skrzynia ogólnie pracuje bardzo gładko w trybie S jak i I oraz w trybie M. Nie ślizga się ani nie buja autem. Pozdrawiam
  8. Przedni i tylni zderzak, grill, plastikowe osłony progów, dolne dekoracyjne listwy drzwi przód i tył
  9. Ok dzięki za info niedługo w swoim będę wkładał ten MFD tylko szukam ciągle gniazda do czarnej wtyczki żeby zrobić adapter. Gdzie kupowałeś te gniazda do tej czarnej wtyczki z oryginalnej wiązki ?
  10. Zacny Forek I jak udało się z tymi kamerkami coś zdziałać aby była przednia i boczna ?
  11. Hej, https://www.subaru.com/vehicles/outback/wilderness.html Wszystko czarno na białym jest napisane. BTW. Jeżeli chcesz go sprowadzić to bierz pod uwagę że niektóre elementy karoserii są tylko w tym modelu i czas oczekiwania na nie bedzie trochę dłuższy
  12. Znajdź jakiś warsztat co robi Subaru, który posiada program do adaptacji skrzyni. Adaptacja na podnośniku i po problemie. Następnym zanim klikniesz clear to się zastanów 2 razy
  13. Tak, potwierdzam OBK już jeździ po Poznańskich drogach Od ostatniego sporoo się zmieniło. Janek już w nowym temacie wszystko ładnie opiszę. Ja w najbliższych latach wrócę do plejad z dużym przytupem
  14. michal9049

    Jaki wydech do 3.0 H6 ?

    Takie cuda to do Łodzi jeżdżę MarTec polecam bo już nie jedno auto h niego robiłem. Ostatnio robił mi wydech do IS200 Nagram i wrzucę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...