Skocz do zawartości

Seba X

Nowy
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Seba X

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

5

Reputacja

  1. Pilny temat do ogarnięcia czy można z tym jeździć? Mam na myśli czy nie uszkodzę czegoś.
  2. Witam wszystkich Nurtuje mnie dziwny dźwięk tak jakby klekotanie silnika na benzynie , gdy się przełączy na gaz odrazu cichnie. Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany. Z góry dziękuję za pomoc 2023-10-17_12'23'50'.mp3
  3. Seba X

    Wymiana czujnika klap TGV

    Ogarnięte Temat nieaktualny
  4. Mam do wymiany czujnik klap TGV W Outbacku rocznik 07, nie udało mi się znaleźć na forum jak to zrobić, poratuje ktoś....
  5. Rozmawiałem z gościem ze sklepu który też jeździ Subaru i on poleca tylko zimmermana i podpowiedział jeszcze żeby ewentualnie przed zakupem sprawdzić bicie tarcz czy oby na pewno to one są przyczyną trzepania autem przy hamowaniu z prędkości powyżej 100 km, z niższych już jest ok, tarcza nawiercana bez rantu
  6. Seba X

    Tarcze i klocki przód

    Mam do wymiany tarcze i klocki przód, pacjent to Outback 2007 r., 2.5 benzyna, 165 km. Co sądzicie o komplecie mikoda? Ewentualnie jaką inna konfiguracje polecacie w sensownych pieniądzach. Jazda normalna bez piłowania. Z tego co wyczytałem tarcze to 294 mm
  7. Mam do wymiany tarcze i klocki przód, pacjent to Outback 2007 r., 2.5 benzyna, 165 km. Co sądzicie o komplecie mikoda? Ewentualnie jaką inna konfiguracje polecacie w sensownych pieniądzach. Jazda normalna bez piłowania. Z tego co wyczytałem tarcze to 294 mm
  8. Opcja żebym sam robił odpada z braku miejsca i ewentualne zerwanie gwintu, więc zlecenie warsztatowi robi już nie 10 tylko w granicach 200
  9. Przerabiałem temat w innych autach i nie zawsze się sprawdza
  10. Opcji z rezystorem i kondensatorem nie brałem pod uwagę bo pierwszy raz słyszę taki patent. Mógłbyś bardziej rozwinąć temat?
  11. Co do usuwania błędu przez firmę zakładającą gaz to słaby temat...parametry gazu są zgodne z zaleceniami więc skoro wyskakuje błąd kata to nijak się ma LPG do tego, tak ja to widzę jakbym był po drugiej stronie, nie chce mi się kopać z koniem i szkoda czasu.....auto nie przechodzi w tryb awaryjny.
  12. To nie pozostaje mi nic innego w takim razie jak się umówić na "zabieg"
  13. Prędzej czy później to zrobię bo szału dostaje jak się pali, na chwile obecną kasuje i jeżdżę...ale zdecydowanie wolałbym jak się uda mniej zapłacić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...