ewemarkam Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Tak :-) aczemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 A już zdążyłem edytować dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAREK.EL Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Wczoraj czyszcząc co nieco auto (Forester 2012 USA 2.5) zauważyłem, że z tylnych siedzeń wychodzą jakieś przewodu z kostkami na dwa piny. Czyżby było to od ogrzewania czy jakich innych rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cewie Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Może to elektryczne rozkładanie oparcia tylnej kanapy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LukaszRzyy Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Witam. Dziś na apk Torque pojawiły się kody błędów. P0103 P03EA P33F1 U2A87 U3101. Ktoś może to rozkodować i co czynić dalej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Panowie da się jakoś fajnie bez problemowo przejść kablem z podwozia do kabiny w okolicy "wybieraka"/"lewarka" biegów w automacie? 36 minut temu, LukaszRzyy napisał: Witam. Dziś na apk Torque pojawiły się kody błędów. P0103 P03EA P33F1 U2A87 U3101. Ktoś może to rozkodować i co czynić dalej ? Pierwszy jest od przepływomierz, na nim się skup. Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekpe Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Jakie świece do 2.5 xt sg lpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Nie ma świec do LPG. Kup dobre dedykowane do Twojego silnika. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiekpe Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Jakie to są dobre? Bo oem nie mogę znaleźć, a na Ngk wszyscy narzekają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Ja kupiłem NGK jak dedykowane ale stopień zimniejszeWysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Do LPG najlepsze są najprostsze świece, jednoelektrodowe. Ale o ciepłocie dobranej do silnika. I takie kup. Wymień je po 25 tys i znów jeździj. Kupisz jedną platynową albo irydową w cenie kompletu zwykłych. Jak nie chcesz NGK to kup Bosch albo Denso. Edytowane 9 Kwietnia 2019 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Ja mam lpg ngk irydowe i nie narzekam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Zioła Opublikowano 9 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2019 (edytowane) Ja z kolei wziąłem świece z katalogu po numerze oem - zdecydowałem się na NGK platynowe - na razie jest ok. Świece dobrane pod "lpg" też irydowe ngk poddały się po ok 20tys wydaje mi się, kapkę za szybko Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez Łukasz Zioła Pomyłka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 9 godzin temu, klev napisał: Ja mam lpg ngk irydowe i nie narzekam Na fotce masz platynowe które idą w standardzie do Twojego silnika aczkolwiek jak masz polifta z cewkami na świecach to powinieneś wrzucić mu PRF6G, chyba że to przejściówka to PRF6B będą ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) takie były wcześniej, takie też są teraz (silnik mam na cewkach i dosyć mocno pomodzony) Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Katalog NGK niestety wrzuca wszystkie EJ205 do jednego worka i ktoś mógł się tym zasugerować, ale service manuale mówią co innego. Możliwe że można zamiennie stosować oba typy, nie wiem, nie próbowałem ale zasada jest prosta, G jest do wersji z cewkami na świecach, B do starszych. Powinny polatać 40-60 tys.km, deklarowane 100 tys.km interwału to tylko pobożne życzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 11 godzin temu, ewemarkam napisał: Do LPG najlepsze są najprostsze świece, jednoelektrodowe. Ale o ciepłocie dobranej do silnika. I takie kup. Wymień je po 25 tys i znów jeździj. Kupisz jedną platynową albo irydową w cenie kompletu zwykłych. Jak nie chcesz NGK to kup Bosch albo Denso. Tutaj zgadzam się w 100 % i najlepiej wymieniać je co 2 wymianę oleju...stosunkowo małe koszta a komfort z jazdy bezcenny... Przetestowałem to doświadczalnie na silniku 1.6 od Mitsubishi - jak chciałem wytrzymać interwał normalny do wymiany świec szybko gubił iskrę na LPG -> częstsza wymiana zmniejszyła mi wizyty w serwisie LPG jak i u mechanika (jeden i drugi powiedział mi to samo, masz LPG częściej zmieniaj świece i nie przepłacaj :-) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Godzinę temu, mirasek napisał: Katalog NGK niestety wrzuca wszystkie EJ205 do jednego worka i ktoś mógł się tym zasugerować, ale service manuale mówią co innego. Możliwe że można zamiennie stosować oba typy, nie wiem, nie próbowałem ale zasada jest prosta, G jest do wersji z cewkami na świecach, B do starszych. Powinny polatać 40-60 tys.km, deklarowane 100 tys.km interwału to tylko pobożne życzenie czyli XT katalogowo mają G ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Tak, 2.0 XT jak i S-turbo z końca produkcji mają G, a przedlifty i polift przejściówka z cewką na kolektorze B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAREK.EL Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Jak wyjąć zaślepki świateł przeciwmgielnych? Jest jakiś patent od przodu, czy trzeba dostać się od spodu lub nadkola? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Od przodu. Może być ciężko, bo nawet ciężko jest je wsadzić na miejsce. Jeśli mówimy o SF. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAREK.EL Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Gdzie najlepiej zaczac? Od gory, z boku, dolu?Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Najwygodniej będzie pewno zdemontować grill i lampy, przynajmniej w SG.Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Tapatalk nie pokazuje profilu. Więc sorry ale nie widziałem że masz SH. Więc nie wiem jak się w nim wyjmuje zaślepki. Nie zdziwie się jak są przykręcone od wewnątrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się