Jump to content

JAREK.EL

Użytkownik
  • Content Count

    109
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Dobry

About JAREK.EL

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Łódź
  • Auto
    Forester 2.5 USA 2012

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podlacze sie pod temat. Czy w foresterze 3 sh przycisk jest podswietlany? U mnie jest ciemny, nie mruga, po wlaczeniu awaryjnych. Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  2. Na to wyglada, ze wina telefonu. HTC nie do konca chce wspolpracowac, samsung juz tak. Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  3. Moze to antena do radia satelitarnego? Zobacz czy jakos radio reaguje jak wcisniesz SAT na radiu. Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  4. Może coś do zdalnego otwierania bramy, garażu? Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  5. JAREK.EL

    Sprawdzenie nr VIN

    Co rozumiesz przez "rozkodowanie"? Na stronie vindna.pl czy podobnych znajdziesz wiele istotnych informacji, m.in. czy auto bylo po kolizji. Kosztuje to 50 zl ale moim zdaniem warto. Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  6. No dobra, sparowałem ale audio, zestawu glosnomowiacego nie moge. :-( Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  7. Czy da się jakoś zresetować radio clariona? Kupiłem CZ424L1; wszystko działa w zasdzie ok - rds, usb, cd ale nie mogę go sparować z telefonem. Nie pojawia się "wybór języka", "phone pair". Ciągle "not linked". Właściciel twierdzi, że w jego STI wszystko działało poprawnie. Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  8. Taki rozpierak zrobi robote? https://allegro.pl/oferta/klucz-przyrzad-do-cofania-tloczkow-hamulcowych-8169873339?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  9. Ale wystarczy je rozepchnac czy trzeba tez wykrecac tloczki. Podobno w tylnych hamulcach trzeba wykrecac tloczki. Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  10. Klocki i filtry nabyte drogą kupna. Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  11. Czy wymiana klocków hamulcowych z tyłu w foresterze III to grubsza mecyja? Pewnie potrzebny jakiś rozpierak do tłoczków?
  12. Musze zatem podjechac i pogadac. Na jaki koszt trzeba sie szykowac? Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  13. Mimozy 16 czy 35? Bo widzę, że tam są dwa zakłady.
  14. Nie ma tam plynu. Wyraznie widac drobinki kurzu. Podjade jeszcze raz ale chyba poprosze o zwrot kasy, doloze i zrobie w innym miejscu. Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
  15. Załączam zatem: Wysłane z mojego HTC Desire 830 dual sim przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...