Skocz do zawartości

cewie

Użytkownik
  • Zawartość

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cewie

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    mazowiecka wieś
  • Auto
    Forester D MY2012

Ostatnie wizyty

57 wyświetleń profilu
  1. Efekt Trabanta

    Czyli jest nas więcej. Przyznam, że jak pierwszy raz zauważyłem to zjawisko, parsknąłem śmiechem.
  2. Efekt Trabanta

    Tu muszę zaprotestować. Na początku lat 90 Trabant z silnikiem 4 suwowym był bardzo przyjemnym autem. Niedomykanie szyb w Foresterze następuje po przekroczeniu prędkości 140 km/h. Pozdrawiam
  3. Efekt Trabanta

    Dawno mnie tu nie było bo mój Diesel jeździ jak ta lala (55 tyś. km przebiegu) Niegdyś miałem Trabanta z silnikiem 1,1. W czasie jazdy powyżej 80 km/h gdy otworzyło się korbą boczną szybę to już nie można było jej domknąć. Należało wtedy zmniejszyć drastycznie nadciśnienie w kabinie zmniejszając prędkość. Ten sam efekt niedomykania szyby występuje w moim aucie tylko prędkości się podniosły. W trakcie jazdy autostradowej wpadł nieludzki smród do wnętrza z pobliskiej fermy. Jak opuściłem szybę żeby intensywnie przewietrzyć to już nie mogłem jej zamknąć do końca. Jak wystąpił drugi taki przypadek to znalazłem proste rozwiązanie. Wystarczy na chwilę włączyć recyrkulację i powtórzyć domykanie szyby. Pozdrawiam
  4. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla kierowcy srebrnej oświniaczonej Imprezy spotkanej przy Karczmie Bida w niedzielę 23-go cewie
  5. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia z Warki
  6. Serwis Radom

    W Radomiu podają pyszną kawę z ekspresu
  7. co macie przypięte przy kluczykach?

    Keyless, czarne sznurowadło woskowane, aby nie porysować Keyless.
  8. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    No to jest pomysł na biznes.
  9. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Widziałem w Ikei kolorowe plastikowe deski do krojenia, z których można w prosty sposób wykonać takie chlapacze.
  10. Forek 2010 2.0 150 km Diesel

    I to jak zacinająca się płyta w wielu tematach.
  11. Awaryjność Boxer Diesel

    W moim Foresterze SBD średnie spalanie z przebiegu 18 Mm 6,8 l/100 km. Tak więc, za fajną jazdę FXT trzeba zapłacić drożej o 20,- zł. za każde sto kilometrów przebytej drogi. Na początku roku, w trakcie procesu decyzyjnego o zakupie nowego auta, sercem byłem przy FXT, ale upust i ekonomia jazdy wzięła górę. Wiedziałem o złej opinii SBD, ale z ręką na sercu zapewniano mnie o braku wad tej jednostki napędowej (z 2012 r) i tego się trzymam. Auto ma zostać w rodzinie minimum 10 lat. Pozdrawiam cewie
  12. Subaru diesel - pozytywne doświadczenia.

    Taki jak w ASO na przeglądzie: MOTUL 8100 X 5W 30
  13. Nowy Subaru Forester MY2013

    Albo diagnosta nie ustawił poziomu w urządzeniu, to takie oczko jak w poziomicy budowlanej. Miałem taki przypadek.
  14. konserwacja podwozia w rocznym Foresterze - czy warto

    I tu bym polemizował. W Renault Megan 2003, którą posiadam od nowości, naniesiona fabryczna masa bitumiczna jest miękka do taj pory i żadnej rdzy nie widać, na karoserii również. Mało tego. to wydech oryginalny po przebiegu 320 tyś. km, a gaz założony od przebiegu 1 tyś. km. Natomiast widziałem dziesięcioletnie forestery z korozją dookoła pojazdu, kwalifikujące się do gruntownego remontu. Oglądałem czteroletniego OBK, podwozie też nie wyglądało zachęcająco, a topień skorodowania wydechu jak w mojej jedenastoletniej Megan. W moim foresterze po zdjęciu plastikowych osłon z podwozia widać tylko blachę pomalowaną szarą farbą z niewielkimi obszarami nałożonej masy. To samo na koszu od koła zapasowego, masa tylko na płaskiej części, a w zakamarkach tylko szara farba. Oczywiście do dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego lepiej użyć środków z górnej półki niż n/p Bitex. Mnie sama chemia kosztowała ok. 800,- zł. po koleżeńsku. Dodam że pomysł dodatkowego zabezpieczenia nie wyszedł ode mnie tylko od.......... . Do głowy by mi nie przyszło, aby zabezpieczać nowe auto. A bonus w postaci wyciszenia nie do przecenienia. Pozdrawiam cewie
  15. To bardzo dobrze że system działa nawet przy mocno rozładowanym akumulatorze, bo jego pierwszorzędne działanie to ratunek życia i zdrowia osób znajdujących się w aucie, a drugorzędne to ochrona mienia.
×