Skocz do zawartości

cewie

Użytkownik
  • Zawartość

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cewie

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    mazowiecka wieś
  • Auto
    Forester D MY2012
  1. Efekt Trabanta

    Czyli jest nas więcej. Przyznam, że jak pierwszy raz zauważyłem to zjawisko, parsknąłem śmiechem.
  2. Efekt Trabanta

    Tu muszę zaprotestować. Na początku lat 90 Trabant z silnikiem 4 suwowym był bardzo przyjemnym autem. Niedomykanie szyb w Foresterze następuje po przekroczeniu prędkości 140 km/h. Pozdrawiam
  3. Efekt Trabanta

    Dawno mnie tu nie było bo mój Diesel jeździ jak ta lala (55 tyś. km przebiegu) Niegdyś miałem Trabanta z silnikiem 1,1. W czasie jazdy powyżej 80 km/h gdy otworzyło się korbą boczną szybę to już nie można było jej domknąć. Należało wtedy zmniejszyć drastycznie nadciśnienie w kabinie zmniejszając prędkość. Ten sam efekt niedomykania szyby występuje w moim aucie tylko prędkości się podniosły. W trakcie jazdy autostradowej wpadł nieludzki smród do wnętrza z pobliskiej fermy. Jak opuściłem szybę żeby intensywnie przewietrzyć to już nie mogłem jej zamknąć do końca. Jak wystąpił drugi taki przypadek to znalazłem proste rozwiązanie. Wystarczy na chwilę włączyć recyrkulację i powtórzyć domykanie szyby. Pozdrawiam
  4. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia dla kierowcy srebrnej oświniaczonej Imprezy spotkanej przy Karczmie Bida w niedzielę 23-go cewie
  5. Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrowienia z Warki
  6. Serwis Radom

    W Radomiu podają pyszną kawę z ekspresu
  7. co macie przypięte przy kluczykach?

    Keyless, czarne sznurowadło woskowane, aby nie porysować Keyless.
  8. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    No to jest pomysł na biznes.
  9. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    Widziałem w Ikei kolorowe plastikowe deski do krojenia, z których można w prosty sposób wykonać takie chlapacze.
  10. Forek 2010 2.0 150 km Diesel

    I to jak zacinająca się płyta w wielu tematach.
  11. Awaryjność Boxer Diesel

    W moim Foresterze SBD średnie spalanie z przebiegu 18 Mm 6,8 l/100 km. Tak więc, za fajną jazdę FXT trzeba zapłacić drożej o 20,- zł. za każde sto kilometrów przebytej drogi. Na początku roku, w trakcie procesu decyzyjnego o zakupie nowego auta, sercem byłem przy FXT, ale upust i ekonomia jazdy wzięła górę. Wiedziałem o złej opinii SBD, ale z ręką na sercu zapewniano mnie o braku wad tej jednostki napędowej (z 2012 r) i tego się trzymam. Auto ma zostać w rodzinie minimum 10 lat. Pozdrawiam cewie
  12. Subaru diesel - pozytywne doświadczenia.

    Taki jak w ASO na przeglądzie: MOTUL 8100 X 5W 30
  13. Nowy Subaru Forester MY2013

    Albo diagnosta nie ustawił poziomu w urządzeniu, to takie oczko jak w poziomicy budowlanej. Miałem taki przypadek.
  14. konserwacja podwozia w rocznym Foresterze - czy warto

    I tu bym polemizował. W Renault Megan 2003, którą posiadam od nowości, naniesiona fabryczna masa bitumiczna jest miękka do taj pory i żadnej rdzy nie widać, na karoserii również. Mało tego. to wydech oryginalny po przebiegu 320 tyś. km, a gaz założony od przebiegu 1 tyś. km. Natomiast widziałem dziesięcioletnie forestery z korozją dookoła pojazdu, kwalifikujące się do gruntownego remontu. Oglądałem czteroletniego OBK, podwozie też nie wyglądało zachęcająco, a topień skorodowania wydechu jak w mojej jedenastoletniej Megan. W moim foresterze po zdjęciu plastikowych osłon z podwozia widać tylko blachę pomalowaną szarą farbą z niewielkimi obszarami nałożonej masy. To samo na koszu od koła zapasowego, masa tylko na płaskiej części, a w zakamarkach tylko szara farba. Oczywiście do dodatkowego zabezpieczenia antykorozyjnego lepiej użyć środków z górnej półki niż n/p Bitex. Mnie sama chemia kosztowała ok. 800,- zł. po koleżeńsku. Dodam że pomysł dodatkowego zabezpieczenia nie wyszedł ode mnie tylko od.......... . Do głowy by mi nie przyszło, aby zabezpieczać nowe auto. A bonus w postaci wyciszenia nie do przecenienia. Pozdrawiam cewie
  15. To bardzo dobrze że system działa nawet przy mocno rozładowanym akumulatorze, bo jego pierwszorzędne działanie to ratunek życia i zdrowia osób znajdujących się w aucie, a drugorzędne to ochrona mienia.
×