daymanek Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Dobra coś wykabinuje aczkolwiek wolę od razu zrobić to jak należy. Czy bez ściągania ic da się tam dojść i skręcić to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panther Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 W dniu 13.02.2019 o 18:12, Yaros napisał: Jak SG to masz XT, czyli powinny być szklanki, gdybyś miał SF S-turbo to powinny być płytki. 2002 to rok przejściowy między modelami, najlepiej jakby ktoś kumaty sprawdził po VIN-ie. To nie prawda! S-turbo jest na szklankach. Silniki 2.0 i 2.5 n/a są na śrubkach. 2.0 i 2,5 turbo oraz wersje 2.0 158km (oznaczenie 2.0 F) są na szklankach! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Szybkie pytanko ! Czy Forester SF 2002 2.0 turbo z klimą posiada filtr kabinowy ? Jeśli tak to gdzie go znajdę ? szukałem na forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 Ja u Siebie mam. Ale te Japończyki to różnie bywa. Miałem kiedyś mazdę z podobnych lat, kolega miał też z tym samym silnikiem i ten sam rocznik. Ja miałem kabinowke a on nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 3 godziny temu, Panther napisał: To nie prawda! S-turbo jest na szklankach. Silniki 2.0 i 2.5 n/a są na śrubkach. 2.0 i 2,5 turbo oraz wersje 2.0 158km (oznaczenie 2.0 F) są na szklankach! Miałeś S-turbo na pełnych szklankach? To model generacji SF tak dla uściślenia, one były tylko i wyłącznie na płytkach, chyba że ktoś włożył nowszy słupek. XT w SG to inna para kaloszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespolski Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 4 godziny temu, HopeUknow napisał: Szybkie pytanko ! Czy Forester SF 2002 2.0 turbo z klimą posiada filtr kabinowy ? Jeśli tak to gdzie go znajdę ? szukałem na forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi Z tego co pamiętam musisz zdjąć schowek pasażera albo bardzo się "wsunąć" pod niego. Szukaj prostokąta z klipsami . W roku 2002 powinieneś już mieć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 W s-turbo sa na 100% plytki a nie szklanki. Filtr kabinowy wymienia sie pod schowkiem pasazera bez jego wykrecania. Ale nie wszystkie s-turbo mialy tam filtr. Niektore nie maja i jest tam plastik bez mozliwosci jego otwarcia. Byl o tym temat na forum. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 To nie prawda! S-turbo jest na szklankach. Silniki 2.0 i 2.5 n/a są na śrubkach. 2.0 i 2,5 turbo oraz wersje 2.0 158km (oznaczenie 2.0 F) są na szklankach! Jak masz szklanki w s-turbo to masz zmieniony silnik. W 2.0 170 km masz płytki. Wiem bo już dwa rozbierałem i żadnych szklanek nie było. Dopiero w Sg są szklanki. Pozdro Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Na szybko dokręć tam inny przewód (przedłużkę ) i daj gdzie łatwiej , a potem zrobisz docelowo. Masa idzie teraz inna drogą ,ale lepiej ją tu mieć. Dziś ściągałnalem intercooler jak pisales, faktycznie dostęp był o wiele lepszy. Natomiast ktoś już dawno na krótko tam dał masę. Zrobiłem jak fabryka dała i jest teraz git. Dzięki za wskazówki. Natomiast mam pytanie z innej beczki, nigdzie nie mogłem wyczytać tego. Jako jest limit na kilometrarzu dziennym a/b 3tysiace?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Jeżeli o kilometraż chodzi to ja A używam do obliczania zużytego paliwa co tankowanie resetując, B zaś do przeglądu olejowego czyli ok 10000 i nie skasuje (tylko pewien nie jestem czy czekałem do 10tyś czy poniżej zmieniałem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Hmm mi w SF doszło do 3999 i potem szło od 0, dlatego też pytam jaki jest max. Ewentualnie coś mi się skopało i zresetowało. Ja robię tak samo jak ty. A kasuje od tankowania do tankowania, a B używam by wiedzieć ile przejechałem od wymiany oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 (edytowane) 13 minut temu, daymanek napisał: Hmm mi w SF doszło do 3999 i potem szło od 0, dlatego też pytam jaki jest max. Ewentualnie coś mi się skopało i zresetowało. Ja robię tak samo jak ty. A kasuje od tankowania do tankowania, a B używam by wiedzieć ile przejechałem od wymiany oleju. Widzisz, może różnica polega w tym, że mam SG a nie zauważyłem, że masz SF i tam może być inaczej lub odpinałeś akumulator i wtedy zresetowało. Super wygodna funkcja do serwisu olejowego, nic nie trzeba z komputera resetować, ustawiać itp;) Edytowane 17 Lutego 2019 przez aplam13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 13 godzin temu, Rafaelo napisał: Jak masz szklanki w s-turbo to masz zmieniony silnik. W 2.0 170 km masz płytki. Wiem bo już dwa rozbierałem i żadnych szklanek nie było. Dopiero w Sg są szklanki. Pozdro Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dobra Panowie. Jednoznacznie i ostatecznie. Jak mam sturbo z 2002r 177km wersje z cewkami jak w XT to są w końcu szklanki czy płytki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 (edytowane) 5 minut temu, Adi660r napisał: Dobra Panowie. Jednoznacznie i ostatecznie. Jak mam sturbo z 2002r 177km wersje z cewkami jak w XT to są w końcu szklanki czy płytki? Ja mam s-turbo po lifcie z 2001 130kw 177km na cewkach i mam plytki. Masz i oznaczenie silnika Edytowane 17 Lutego 2019 przez klev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Git. I to potwierdza też to info,które ja wyszukałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Płytkę da się wyjąć bez wyjmowania wałków rozrzadu? Wydaje mi się że taki patent stosuje też suzuki, szklanka ma "gniazdo" na płytke. Tutaj jest tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezespolski Opublikowano 17 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2019 Pacjent strubo 1.Czy fabryczny DV powinien się dać delikatnie wcisnąć na sprężynie? Wróciłem do serii i mi ładuje 0,3 bara... podejrzewam, że ciśnienie ucieka przez ten nieszczęsny zawór. Na chińczyku ładował mi 0,6 bara. 2. Dwa podciśnienia wychodzące z DV powinny być połączone trójnikiem i dalej lecieć do kolektora dolotowego? Tak zrobiłem ale nie wiem czy dobrze. W necie nie widzę odpowiedzi Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 czesc ! nie moge znalesc tematu dot. filtra powietrza w Foresterze - wiec pisze tutaj.. 1. czy filtr powietrza w F sg 2,5xt jest taki sam jak np. w sg 2,0 lub 2,5 wolnossacy? 2. czy mial ktos doczynienia z wkladakami pipercross? 3. gdzie moge go nabyc? w linku ponizej nie widze 2,5xt ani ej25 .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Płytkę da się wyjąć bez wyjmowania wałków rozrzadu? Wydaje mi się że taki patent stosuje też suzuki, szklanka ma "gniazdo" na płytke. Tutaj jest tak samo? Oczywiście ze da się wyciągnąć płytkę bez ściągania wałków. Płytki do jakiejś grubości można splanować i użyć jeszcze raz. Paten ze szklankami stosuje tez Fiat w starszych modelach tylko średnica płytki jest mniejsza. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 No to regulacja aż tak kosztowna pewnie nie będzie, bo rozrządu rozbierać nie trzeba. Jakbym wiedział to szukałabym od razu s-turbo a tak kupiłem N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klev Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Mnie rozrzad + regulacja wyszedo 1000 mechanik z wyciaganiem silnika 1200 graty rozrzadu, 100zl szlifowanie plytek. Sa magicy co potrafia to zrobic bez wyciagnia silnika (jakos go uniesc czy opuscic delikatnie) a moj powiedzial ze jak chce dobrze i pewnie to on chce wyciagac. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Moze glupie pytania ale musze zadac 1. Gdzie znajdę vin oprócz tabliczek ? 2. Jakas szybka instrukcja jak korzystać z tego kilometrarza A/B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 VIN jest wybity na grodzi, po stronie pasażera, prawie na podszybiu. Mając założoną rozpórkę, prawie nie da się go odczytać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasnyp Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 Sprawdzony sposób na kuny grasujące pod maską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 18 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2019 2 godziny temu, jasnyp napisał: Sprawdzony sposób na kuny grasujące pod maską? Psia sierść. Jak masz psa to go wyczesz (jak nie to idź wyczesać psa znajomego). Wypełnij sierścią skarpetkę albo jakiś inny materiałowy woreczek i trzymaj go pod maską. Dla kun pies to naturalny wróg którego omijają. Sprawdzone. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się