Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.02.2019 o 18:12, Yaros napisał:

Jak SG to masz XT, czyli powinny być szklanki, gdybyś miał SF S-turbo to powinny być płytki. 2002 to rok przejściowy między modelami, najlepiej jakby ktoś kumaty sprawdził po VIN-ie.

 

To nie prawda! S-turbo jest na szklankach. Silniki 2.0 i 2.5 n/a są na śrubkach. 2.0 i 2,5 turbo oraz wersje 2.0 158km (oznaczenie 2.0 F) są na szklankach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Panther napisał:

 

To nie prawda! S-turbo jest na szklankach. Silniki 2.0 i 2.5 n/a są na śrubkach. 2.0 i 2,5 turbo oraz wersje 2.0 158km (oznaczenie 2.0 F) są na szklankach!

Miałeś S-turbo na pełnych szklankach? To model generacji SF tak dla uściślenia, one były tylko i wyłącznie na płytkach, chyba że ktoś włożył nowszy słupek.

XT w SG to inna para kaloszy :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, HopeUknow napisał:

Szybkie pytanko ! Czy Forester SF 2002 2.0 turbo  z klimą posiada filtr kabinowy ? Jeśli tak to gdzie go znajdę ? szukałem na forum ale nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi :huh:

Z tego co pamiętam musisz zdjąć schowek pasażera albo bardzo się "wsunąć" pod niego. Szukaj prostokąta z klipsami :). W roku 2002 powinieneś już mieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W s-turbo sa na 100% plytki a nie szklanki.

 

Filtr kabinowy wymienia sie pod schowkiem pasazera bez jego wykrecania. Ale nie wszystkie s-turbo mialy tam filtr. Niektore nie maja i jest tam plastik bez mozliwosci jego otwarcia. Byl o tym temat na forum. 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
To nie prawda! S-turbo jest na szklankach. Silniki 2.0 i 2.5 n/a są na śrubkach. 2.0 i 2,5 turbo oraz wersje 2.0 158km (oznaczenie 2.0 F) są na szklankach!

Jak masz szklanki w s-turbo to masz zmieniony silnik. W 2.0 170 km masz płytki. Wiem bo już dwa rozbierałem i żadnych szklanek nie było. Dopiero w Sg są szklanki. Pozdro


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szybko dokręć tam inny przewód (przedłużkę ) i daj  gdzie łatwiej , a potem zrobisz docelowo. Masa  idzie teraz inna drogą ,ale lepiej ją tu mieć.
Dziś ściągałnalem intercooler jak pisales, faktycznie dostęp był o wiele lepszy. Natomiast ktoś już dawno na krótko tam dał masę. Zrobiłem jak fabryka dała i jest teraz git. Dzięki za wskazówki.

Natomiast mam pytanie z innej beczki, nigdzie nie mogłem wyczytać tego. Jako jest limit na kilometrarzu dziennym a/b 3tysiace??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli o kilometraż chodzi to ja A używam do obliczania zużytego paliwa co tankowanie resetując, B zaś do przeglądu olejowego czyli ok 10000 i nie skasuje (tylko pewien nie jestem czy czekałem do 10tyś czy poniżej zmieniałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm mi w SF doszło do 3999 i potem szło od 0, dlatego też pytam jaki jest max. Ewentualnie coś mi się skopało i zresetowało. Ja robię tak samo jak ty. A kasuje od tankowania do tankowania, a B używam by wiedzieć ile przejechałem od wymiany oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, daymanek napisał:

Hmm mi w SF doszło do 3999 i potem szło od 0, dlatego też pytam jaki jest max. Ewentualnie coś mi się skopało i zresetowało. Ja robię tak samo jak ty. A kasuje od tankowania do tankowania, a B używam by wiedzieć ile przejechałem od wymiany oleju.

Widzisz, może różnica polega w tym, że mam SG a nie zauważyłem, że masz SF i tam może być inaczej lub odpinałeś akumulator i wtedy zresetowało. Super wygodna funkcja do serwisu olejowego, nic nie trzeba z komputera resetować, ustawiać itp;)

Edytowane przez aplam13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Rafaelo napisał:


Jak masz szklanki w s-turbo to masz zmieniony silnik. W 2.0 170 km masz płytki. Wiem bo już dwa rozbierałem i żadnych szklanek nie było. Dopiero w Sg są szklanki. Pozdro emoji3577.png


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dobra Panowie. Jednoznacznie i ostatecznie. Jak mam sturbo z 2002r 177km wersje z cewkami jak w XT to są w końcu szklanki czy płytki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Adi660r napisał:

Dobra Panowie. Jednoznacznie i ostatecznie. Jak mam sturbo z 2002r 177km wersje z cewkami jak w XT to są w końcu szklanki czy płytki?

 

Ja mam s-turbo po lifcie z 2001 130kw 177km na cewkach  i mam plytki. Masz i oznaczenie silnika

 

20180605_203313.thumb.jpg.4c1cdb384cd602c86e23d622fba6511f.jpg

Edytowane przez klev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pacjent strubo

 

1.Czy fabryczny DV powinien się dać delikatnie wcisnąć na sprężynie? Wróciłem do serii i mi ładuje 0,3 bara... podejrzewam, że ciśnienie ucieka przez ten nieszczęsny zawór. Na chińczyku ładował mi 0,6 bara. 

 

2. Dwa podciśnienia wychodzące z DV powinny być połączone trójnikiem i dalej lecieć do kolektora dolotowego? Tak zrobiłem ale nie wiem czy dobrze. W necie nie widzę odpowiedzi

 

Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc ! nie moge znalesc tematu dot. filtra powietrza w Foresterze - wiec pisze tutaj..

1. czy filtr powietrza w F sg 2,5xt jest taki sam jak np. w sg 2,0 lub 2,5 wolnossacy?

2. czy mial ktos doczynienia z wkladakami pipercross?

3. gdzie moge go nabyc?

 

w linku ponizej nie widze 2,5xt ani ej25 .... :unsure:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płytkę da się wyjąć bez wyjmowania wałków rozrzadu? Wydaje mi się że taki patent stosuje też suzuki, szklanka ma "gniazdo" na płytke. Tutaj jest tak samo?

Oczywiście ze da się wyciągnąć płytkę bez ściągania wałków. Płytki do jakiejś grubości można splanować i użyć jeszcze raz. Paten ze szklankami stosuje tez Fiat w starszych modelach tylko średnica płytki jest mniejsza.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie rozrzad + regulacja wyszedo 1000 mechanik z wyciaganiem silnika 1200 graty rozrzadu, 100zl szlifowanie plytek.

Sa magicy co potrafia to zrobic bez wyciagnia silnika (jakos go uniesc czy opuscic delikatnie) a moj powiedzial ze jak chce dobrze i pewnie to on chce wyciagac.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jasnyp napisał:

Sprawdzony sposób na kuny grasujące pod maską? 

 

Psia sierść. Jak masz psa to go wyczesz (jak nie to idź wyczesać psa znajomego). Wypełnij sierścią skarpetkę albo jakiś inny materiałowy woreczek i trzymaj go pod maską.

Dla kun pies to naturalny wróg którego omijają.

Sprawdzone.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...