Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

51 minut temu, Artur Wróbel napisał:

no bo ogolnie bardzo wysoko ocenia sie teraz oswietlenie led - jako wybawienie dla starszych samochodow... :biglol:    moze wiosna jak zrobi sie cieplo skusze sie na ledki za 300 zl (ale one nadal nie beda miec atestow CE )

 

musisz wozić ze sobą zwykłe żarówki, jak Cię zatrzymają i będą się czepiać to wymieniasz przy nich na zwykłe i nie mogą Ci mandatu wstawić ani dowodu zabrać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 22.01.2019 o 18:24, Pan Dziedzic napisał:

Silniczek od spr.ref.znajduje sie pod zbiorniczkiem 

 

ktos mi kiedys mowil, że w Foresterach aby spryskiwacze swiatel dzialaly i byly aktywne to raz na tydzien trzeba nuimi prysnac... inaczes staje pompka. Podobno trzeba ja wyjac i pomoczyc w nafcie... i pomaga.... :rolleyes: musze sprobowac jak sie cieplo zrobi bo juz 3 lata sie za to zabieram :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Artur Wróbel napisał:

no bo ogolnie bardzo wysoko ocenia sie teraz oswietlenie led - jako wybawienie dla starszych samochodow... :biglol:    moze wiosna jak zrobi sie cieplo skusze sie na ledki za 300 zl (ale one nadal nie beda miec atestow CE )

Bosma LED ma homologację E8(Czechy) wybitą na żarówce. A ile to razy podczas kontroli policjant kazał wam wykręcać żarówki aby zobaczyć homologację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz szlifować szkoło reflekora, rozumiem że od wewnętrznej strony reflektora bo wewnątrz są wypustki. Moim zdaniem samemu będzie ciężko, o ile materiały do szlifowania znajdziesz to moim zdaniem może ci szkło pęknąć podczas docisku jakaś szlifierką bo ręcznie to zapomnij. Możesz jeszcze w jakiś zakładach szklarskich popytać ale raczej nikt się tego nie podejmie, a jak nawet to pewnie koszta będą nie małe. Możesz jeszcze spróbować  jakimś dremelem. Ja tego nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szlifować szkło można tlenkiem ceru, ale samemu raczej nie wykonasz tego poprawnie. Każda nierówność w na powierzchni szkła po szlifowaniu może stworzyć soczewkę, która będzie skupiać lub rozpraszać światło powodując oślepianie innych kierowców oraz popsuje poprawne rozłożenie samego światła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje jakiś namiar na zaufanego speca od Subaru który wykona przegląd przedzakupowy w Warszawie lub okolicach najlepiej od strony Bielan lub Targowka. Seba odpada bo już rozmawiałem z nim i się urlopuję w przyszłym tygodniu.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Rafaelo napisał:

Witajcie Macie może pomysł na szlifowanie szkieł reflektorów przednich w forku sf aby szkło było gładkie ? Bo chciałbym zrobić bixenon i muszę się pozbyć wszelkich wypustek. Pozdro


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Myślę że znajdziesz do tego magików szperając po necie.

Pamiętam że już z 10 lat temu na forum renowki jak miałem r19 gość takie rzeczy ogarniał.

A jak chcesz to robić sam to Google, YouTube i na pewno coś znajdziesz, powodzonka:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie widziałem ze można samemu to wykonać tylko się obawiam nie równej powierzchni to jest jedyny problem do przeskoczenia. No nic narazie będę jeździł na tym co mam i może coś wymyślę albo ogarnę klosze z poliwęglanu :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy użytkownicy SF zwrócili uwagę na jakieś duże różnice (połowa zbiorniczka) stanu plynu chłodniczego przy mrozach? Na zimnym w chłodnicy pod korek a zbiorniczek prawie min. Po rozgrzaniu połowa i więcej. Chłodnica szczelna / po wymianie upg.... Dzięki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi w SG płyn chłodniczy tańczy, wczoraj zalałem do chłodnicy i do zbiornika na full bo było pusto w sumie jakieś ok 2 litry. Albo mi gdzieś ucieka, ale tego nie widać, albo UPG. Nawiew jak dam na full to leci zimne jak na wolnych obrotach to leci gorące. Wskazówka temperatury na połowie, w ogóle nie skacze. Dymi mi z komina na biało podczas jazdy widzę to w tylnej szybie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy użytkownicy SF zwrócili uwagę na jakieś duże różnice (połowa zbiorniczka) stanu plynu chłodniczego przy mrozach? Na zimnym w chłodnicy pod korek a zbiorniczek prawie min. Po rozgrzaniu połowa i więcej. Chłodnica szczelna / po wymianie upg.... Dzięki 
Dolej płynu na zimnym do max

Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, yaroz napisał:

Mi w SG płyn chłodniczy tańczy, wczoraj zalałem do chłodnicy i do zbiornika na full bo było pusto w sumie jakieś ok 2 litry. Albo mi gdzieś ucieka, ale tego nie widać, albo UPG. Nawiew jak dam na full to leci zimne jak na wolnych obrotach to leci gorące. Wskazówka temperatury na połowie, w ogóle nie skacze. Dymi mi z komina na biało podczas jazdy widzę to w tylnej szybie.

Z mojego doświadczenia wynika, że Forester SG nie lub mieć max poziomu płynu chłodniczego bo go zwyczajnie wypluwa. Ja też tak dolewałem i często po jeździe czułem zapach płynu a w zbiorniczku go brakowało. Mechanik doradził mi aby przestał dolewać i trzymał poziom min. na zimnym silniku. Zastosowałem się do rady i tak przejechałem już kilka  tys km bez problemu i bez dolewki. Tylko raz w Albanii po 20km podjazdu lekko go zagrzałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2019 o 18:46, yaroz napisał:

Mi w SG płyn chłodniczy tańczy, wczoraj zalałem do chłodnicy i do zbiornika na full bo było pusto w sumie jakieś ok 2 litry. Albo mi gdzieś ucieka, ale tego nie widać, albo UPG. Nawiew jak dam na full to leci zimne jak na wolnych obrotach to leci gorące. Wskazówka temperatury na połowie, w ogóle nie skacze. Dymi mi z komina na biało podczas jazdy widzę to w tylnej szybie.

A nie masz rozszczelnionej chłodnicy? Miałem te same objawy, płyn uciekał tylko w czasie jazdy, koniec końców gdzieś było rozszczelnienie przy wężyku, wymieniłem chłodnicę i jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2019 o 19:35, Zachar napisał:

Z mojego doświadczenia wynika, że Forester SG nie lub mieć max poziomu płynu chłodniczego bo go zwyczajnie wypluwa. Ja też tak dolewałem i często po jeździe czułem zapach płynu a w zbiorniczku go brakowało. Mechanik doradził mi aby przestał dolewać i trzymał poziom min. na zimnym silniku

Mam podobne odczucia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

28 minut temu, Łukasz Zioła napisał:

Ale jak kiedyś zakopałem Forka, i ostro musiałem grzać aby się wykopać -właściwie prawie wyskoczyć to zaświeciła mi się na żółto - zgasła dopiero po ponownym uruchomieniu samochodu

 

Też tak miałem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...