klev Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 51 minut temu, Artur Wróbel napisał: no bo ogolnie bardzo wysoko ocenia sie teraz oswietlenie led - jako wybawienie dla starszych samochodow... moze wiosna jak zrobi sie cieplo skusze sie na ledki za 300 zl (ale one nadal nie beda miec atestow CE ) musisz wozić ze sobą zwykłe żarówki, jak Cię zatrzymają i będą się czepiać to wymieniasz przy nich na zwykłe i nie mogą Ci mandatu wstawić ani dowodu zabrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Wróbel Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 W dniu 22.01.2019 o 18:24, Pan Dziedzic napisał: Silniczek od spr.ref.znajduje sie pod zbiorniczkiem ktos mi kiedys mowil, że w Foresterach aby spryskiwacze swiatel dzialaly i byly aktywne to raz na tydzien trzeba nuimi prysnac... inaczes staje pompka. Podobno trzeba ja wyjac i pomoczyc w nafcie... i pomaga.... musze sprobowac jak sie cieplo zrobi bo juz 3 lata sie za to zabieram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 Zgadza sie, organ nie używany, zanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 9 godzin temu, Artur Wróbel napisał: no bo ogolnie bardzo wysoko ocenia sie teraz oswietlenie led - jako wybawienie dla starszych samochodow... moze wiosna jak zrobi sie cieplo skusze sie na ledki za 300 zl (ale one nadal nie beda miec atestow CE ) Bosma LED ma homologację E8(Czechy) wybitą na żarówce. A ile to razy podczas kontroli policjant kazał wam wykręcać żarówki aby zobaczyć homologację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2019 Witajcie Macie może pomysł na szlifowanie szkieł reflektorów przednich w forku sf aby szkło było gładkie ? Bo chciałbym zrobić bixenon i muszę się pozbyć wszelkich wypustek. Pozdro Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Chcesz szlifować szkoło reflekora, rozumiem że od wewnętrznej strony reflektora bo wewnątrz są wypustki. Moim zdaniem samemu będzie ciężko, o ile materiały do szlifowania znajdziesz to moim zdaniem może ci szkło pęknąć podczas docisku jakaś szlifierką bo ręcznie to zapomnij. Możesz jeszcze w jakiś zakładach szklarskich popytać ale raczej nikt się tego nie podejmie, a jak nawet to pewnie koszta będą nie małe. Możesz jeszcze spróbować jakimś dremelem. Ja tego nie widzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaros Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Szlifować szkło można tlenkiem ceru, ale samemu raczej nie wykonasz tego poprawnie. Każda nierówność w na powierzchni szkła po szlifowaniu może stworzyć soczewkę, która będzie skupiać lub rozpraszać światło powodując oślepianie innych kierowców oraz popsuje poprawne rozłożenie samego światła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michałMAK Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Potrzebuje jakiś namiar na zaufanego speca od Subaru który wykona przegląd przedzakupowy w Warszawie lub okolicach najlepiej od strony Bielan lub Targowka. Seba odpada bo już rozmawiałem z nim i się urlopuję w przyszłym tygodniu. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 19 godzin temu, Rafaelo napisał: Witajcie Macie może pomysł na szlifowanie szkieł reflektorów przednich w forku sf aby szkło było gładkie ? Bo chciałbym zrobić bixenon i muszę się pozbyć wszelkich wypustek. Pozdro Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Myślę że znajdziesz do tego magików szperając po necie. Pamiętam że już z 10 lat temu na forum renowki jak miałem r19 gość takie rzeczy ogarniał. A jak chcesz to robić sam to Google, YouTube i na pewno coś znajdziesz, powodzonka:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 No właśnie widziałem ze można samemu to wykonać tylko się obawiam nie równej powierzchni to jest jedyny problem do przeskoczenia. No nic narazie będę jeździł na tym co mam i może coś wymyślę albo ogarnę klosze z poliwęglanu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Noo jakbyś te z poliwęglanu do przedlifta znalazł to po temacie:) Bo poliftowe plastiki to z maska nie będą pasować, chyba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafaelo Opublikowano 25 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2019 Poliftowe są zupełnie inne i fakt nie Będą pasować :/ Idzie to zrobić bo widziałem już Forka z tak przerobionymi lampami na jakimś forum w USA Jak coś zrobię to się pochwale Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasnyp Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Czy użytkownicy SF zwrócili uwagę na jakieś duże różnice (połowa zbiorniczka) stanu plynu chłodniczego przy mrozach? Na zimnym w chłodnicy pod korek a zbiorniczek prawie min. Po rozgrzaniu połowa i więcej. Chłodnica szczelna / po wymianie upg.... Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Mi w SG płyn chłodniczy tańczy, wczoraj zalałem do chłodnicy i do zbiornika na full bo było pusto w sumie jakieś ok 2 litry. Albo mi gdzieś ucieka, ale tego nie widać, albo UPG. Nawiew jak dam na full to leci zimne jak na wolnych obrotach to leci gorące. Wskazówka temperatury na połowie, w ogóle nie skacze. Dymi mi z komina na biało podczas jazdy widzę to w tylnej szybie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Czy użytkownicy SF zwrócili uwagę na jakieś duże różnice (połowa zbiorniczka) stanu plynu chłodniczego przy mrozach? Na zimnym w chłodnicy pod korek a zbiorniczek prawie min. Po rozgrzaniu połowa i więcej. Chłodnica szczelna / po wymianie upg.... Dzięki Dolej płynu na zimnym do maxWysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zachar Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 44 minuty temu, yaroz napisał: Mi w SG płyn chłodniczy tańczy, wczoraj zalałem do chłodnicy i do zbiornika na full bo było pusto w sumie jakieś ok 2 litry. Albo mi gdzieś ucieka, ale tego nie widać, albo UPG. Nawiew jak dam na full to leci zimne jak na wolnych obrotach to leci gorące. Wskazówka temperatury na połowie, w ogóle nie skacze. Dymi mi z komina na biało podczas jazdy widzę to w tylnej szybie. Z mojego doświadczenia wynika, że Forester SG nie lub mieć max poziomu płynu chłodniczego bo go zwyczajnie wypluwa. Ja też tak dolewałem i często po jeździe czułem zapach płynu a w zbiorniczku go brakowało. Mechanik doradził mi aby przestał dolewać i trzymał poziom min. na zimnym silniku. Zastosowałem się do rady i tak przejechałem już kilka tys km bez problemu i bez dolewki. Tylko raz w Albanii po 20km podjazdu lekko go zagrzałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 26 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2019 Coś z teorii...Wysłane przez SM przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zachar Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 W tym przypadku teoria a praktyka to dwie różne rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klapkofsky Opublikowano 27 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2019 W dniu 26.01.2019 o 18:46, yaroz napisał: Mi w SG płyn chłodniczy tańczy, wczoraj zalałem do chłodnicy i do zbiornika na full bo było pusto w sumie jakieś ok 2 litry. Albo mi gdzieś ucieka, ale tego nie widać, albo UPG. Nawiew jak dam na full to leci zimne jak na wolnych obrotach to leci gorące. Wskazówka temperatury na połowie, w ogóle nie skacze. Dymi mi z komina na biało podczas jazdy widzę to w tylnej szybie. A nie masz rozszczelnionej chłodnicy? Miałem te same objawy, płyn uciekał tylko w czasie jazdy, koniec końców gdzieś było rozszczelnienie przy wężyku, wymieniłem chłodnicę i jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Będę musiał się temu przyjrzeć, choć była ona ponoć wymieniana przez poprzedniego właściciela, ale kiedy to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Podczas poslizgu i zalaczeniu ABSu powinna zapalac sie kontrolka na desce? sturbo 2002 forek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 30 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2019 Nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Zioła Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Ale jak kiedyś zakopałem Forka, i ostro musiałem grzać aby się wykopać -właściwie prawie wyskoczyć to zaświeciła mi się na żółto - zgasła dopiero po ponownym uruchomieniu samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek444 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 W dniu 26.01.2019 o 19:35, Zachar napisał: Z mojego doświadczenia wynika, że Forester SG nie lub mieć max poziomu płynu chłodniczego bo go zwyczajnie wypluwa. Ja też tak dolewałem i często po jeździe czułem zapach płynu a w zbiorniczku go brakowało. Mechanik doradził mi aby przestał dolewać i trzymał poziom min. na zimnym silniku Mam podobne odczucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miki_mi2 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 28 minut temu, Łukasz Zioła napisał: Ale jak kiedyś zakopałem Forka, i ostro musiałem grzać aby się wykopać -właściwie prawie wyskoczyć to zaświeciła mi się na żółto - zgasła dopiero po ponownym uruchomieniu samochodu Też tak miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się