Skocz do zawartości

Yaros

Nowy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Yaros

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    NDZ
  • Auto
    Forester 2.0X '03
  1. Zmiana konsoli w Impreze GD WRX

    Jeśli dobrze pamiętam cały układ sterowania nawiewami jest inny w klimatyzacji automatycznej, inne czujniki temperatury itd. W tym wątku powinieneś znaleźć trochę informacji: https://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1968664 Jeszcze temat z naszego forum: i jeszcze jeden: w tym wątku jest kilka ciekawych informacji.
  2. Legacy III 2.0 EJ20, chyba najwytrzymalszy i najpopularniejszy silnik Subaru z tamtych lat, legacy gniją też mniej niż imprezy i forestery. Jeśli chcesz coś wyższego i mocniejszego to Outback II H6, lecz tu ze względu na rozmiary silnika jest ciasno pod maską. Ogólnie szukaj czegoś z silnikiem wolnossącym, bez amortyzatorów samopoziomujących czy zawieszenia pneumatycznego, które w razie awarii są kosztowne w naprawie.
  3. Geometria po lifcie na podkładkach

    100-150 zł za te urządzenie to zdecydowanie za drogo, jeśli się zdecydujesz na zakup warto rozważyć ściągnięcie tego prosto z Chin za ok 40 zł, jeśli nie przeszkadza ci oczekiwanie na przesyłkę 2-4 tygodnie.
  4. UPG czy też nie?

    TL;DR Przegrzałem silnik, objawy takie same jak u ciebie, po zrobieniu UPG problem rozwiązany. Miałem prawie identyczną sytuacje w moim aucie (Almera n16) kilka miesięcy temu, w czasie jazdy zaczęła rosnąć temperatura silnika. Po schłodzeniu mogłem przejechać ok. 2 km i znów temperatura rosła, starczyło aby dotoczyć się do domu. Wymieniłem termostat na nowy, ale nic to nie dało, po kąpieli w gorącej wodzie oba termostaty okazały się sprawne. Bez termostatu nie było problemu z chłodzeniem(oprócz długiego rozgrzewania), wentylatory załączały się kiedy trzeba i był pełny obieg płynu. Okazało się, że przyczyną przegrzania silnika była przeciekająca pompa wody i to, że mechanik, który robił mi remont silnika ok 1000 km wcześniej nie splanował głowicy przed montażem nowej uszczelki, przez co uszczelka była nierówno ułożona. Po wymianie pompy wody, uszczelki i planowaniu głowicy wszystko wróciło do normy. Oczywiście u mnie nie ma boxera tylko zwykłe R4, także warto, aby wypowiedział się ktoś, kto miał podobne objawy w Subaru.
×