boguszto Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Cześć! Od 8 miesięcy szczęśliwie posiadam SG 2.0 125 km - mam problem z pracą silnika po odpaleniu (lekkie falowanie, sztucznie podtrzymywane obroty w czasie pierwszych 2km, do ok. 30C na kolektorze). Czy może mi ktoś wytłumaczyć na czym polegają istotne różnice pomiędzy pracą "zimnego silnika" a silnika, który osiągnął temperaturę roboczą? Czy istnieje jakiś odrębny układ/podzespół, który umyka mi w diagnostyce? Czy różnice polegają jedynie na innych wartościach podawanych przez czujniki przy np. zmianie temperatury lub mieszanki? Może coś mi umyka pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daymanek Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Nie. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 3 godziny temu, miki_mi2 napisał: Też tak miałem. To wina oblepienia błotem / śniegiem. 2 godziny temu, boguszto napisał: Cześć! Od 8 miesięcy szczęśliwie posiadam SG 2.0 125 km - mam problem z pracą silnika po odpaleniu (lekkie falowanie, sztucznie podtrzymywane obroty w czasie pierwszych 2km, do ok. 30C na kolektorze). Czy może mi ktoś wytłumaczyć na czym polegają istotne różnice pomiędzy pracą "zimnego silnika" a silnika, który osiągnął temperaturę roboczą? Czy istnieje jakiś odrębny układ/podzespół, który umyka mi w diagnostyce? Czy różnice polegają jedynie na innych wartościach podawanych przez czujniki przy np. zmianie temperatury lub mieszanki? Może coś mi umyka pozdrawiam! Polecam przeczyścić przepustnice oraz sprawdzić luzy zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Był kiedyś temat o światłach dziennych. Szukam inspiracji, zależy mi na nich ale nie chce oszpecić samochodu. Pewnie każde DRL będą poskudne no ale cóż może coś się znajdzie gustownego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekwalasiak Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 6 godzin temu, boguszto napisał: Od 8 miesięcy szczęśliwie posiadam SG 2.0 125 km - mam problem z pracą silnika po odpaleniu (lekkie falowanie, sztucznie podtrzymywane obroty w czasie pierwszych 2km, do ok. 30C na kolektorze). Zdecydowanie zawory. Dwa tygodnie temu byłem na regulacji. Przed miałem podobne objawy: ciężkie odpalanie na mrozie, nierówna praca silnika, przgasanie przy dojezdzaaniu do świateł. Na ciepłym silniku było jeszcze względnie dobrze. Po regulacji silnik znow zaczął równo pracować, normalnie odpalać, problem z głowy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Był kiedyś temat o światłach dziennych. Szukam inspiracji, zależy mi na nich ale nie chce oszpecić samochodu. Pewnie każde DRL będą poskudne no ale cóż może coś się znajdzie gustownego. Najlepsze są w miejsce halogenów 2w1 ale najtańsze kosztują ok 600 zł a Osram ok 800 km więc spory wydatek Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 21 minut temu, markos007 napisał: Najlepsze są w miejsce halogenów 2w1 ale najtańsze kosztują ok 600 zł a Osram ok 800 km więc spory wydatek Wysłane z mojego Redmi 3 przy użyciu Tapatalka Mozesz podlinkowac te Osram-y??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 (edytowane) . Edytowane 11 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 5 minut temu, gorion napisał: u hitlerowców Jest 2019r. Nieładnie. Dziękuję. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 (edytowane) . Edytowane 11 Lutego 2019 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Dziś musiałem umyć silnik z wcześniejszego powodu rozerwania osłony przegubu. Smar z przegubu uciaprał silnik i potem to kapało na katalizator i śmierdziało. Starałem się nie lać po całym silniku ale po myciu zauważyłem lekkie falowanie obrotów w przedziale ok 900 do 1200obr. w ok 5 sekundowych odstępach. Najbardziej czuć i widać to na benzynie, na LPG mniej. Podczas jazdy z puszczonym pedałem gazu czuć jak auto tak jakby delikatnie dodaje gazu i ujmuje. Przejdzie mu jak wyschnie czy grzebać i szukać przyczyny. Forester sg 125Km Edytowane 2 Lutego 2019 przez yaroz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Skoro to po umyciu to przejdzie. Tylko daj mu wyschnąć. U mnie po myciu świecił się check, ale zgasł jak silnik wysechł. Zdjął bym jeszcze na Twoim miejscu fajki że świec, bo tam się musiało nacisnąć wody. Wysłane z mojego FLOW6S przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Zioła Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Czy w Waszych Forkach SG jest też silne/ czułe wspomaganie kierownicy czy to kwestia, że mój US ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Rozwiń myśl, "silne, czułe", w jakiej sytuacji? Może spróbuję i porównamy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Zioła Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 35 minut temu, yaroz napisał: Rozwiń myśl, "silne, czułe", w jakiej sytuacji? Może spróbuję i porównamy. Np. lecę dzisiaj A4 ok 135km/h i jeśli bym troszkę mocniej skręcił kierownicą to właściwie od razu zmieniam pas , w pugu 308 ( pierwszej generacji) to w porównaniu do tego auta się czułem jakbym nie miał wspomagania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 To widzisz u mnie jest tak że, przy większch prędkościach wspomaganie działa tak jakby "sztywniej" kierownicą chodzi ciężej aczkolwiek nie jest ciężkko nią manewrować, inaczej niż podczas niższych prędkości gdzie wspomaganie działa "luźniej" i kierownica chodzi lżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Zioła Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 9 minut temu, yaroz napisał: To widzisz u mnie jest tak że, przy większch prędkościach wspomaganie działa tak jakby "sztywniej" kierownicą chodzi ciężej aczkolwiek nie jest ciężkko nią manewrować, inaczej niż podczas niższych prędkości gdzie wspomaganie działa "luźniej" i kierownica chodzi lżej. Dzięki za info, posprawdzam to jeszcze w różnych sytuacjach - być może u działa to podobnie - może być tak, że mam po prostu z Puga złe doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ech Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 System wspomagania powinien działać w opisany sposób. 21 minut temu, yaroz napisał: To widzisz u mnie jest tak że, przy większch prędkościach wspomaganie działa tak jakby "sztywniej" kierownicą chodzi ciężej aczkolwiek nie jest ciężkko nią manewrować, inaczej niż podczas niższych prędkości gdzie wspomaganie działa "luźniej" i kierownica chodzi lżej. Nie mniej jednak, zależy od marki i modelu, w niektórych powiedzmy nowszych typu skoda rapid autach wspomaganie działa jednym paluszkiem. Nie ma reguły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel2.0 Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Forester ma bardzo dobre wspomaganie. Kiedyś już czytałem taka opinię i faktycznie kiedy wsiadam do Kia Sportage II to wydaje mi sie jak by tam wspomagania nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziunek Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 (edytowane) Czy jest możliwy - w miarę bezbolesny - swap silnika FB20 lub EJ25 do Forka SH 2.0 N/A EJ20 z 2010r, skrzynia manual? Padł mi przy ok. 75 tys. km, mea culpa, no i wychodzi że taniej byłoby włożyć inny silnik niż naprawiać ten. Ale podaż 2.0 NA jest kiepska, natomiast patrząc na alledrogo jest sporo 2.5 (pewnie zza oceanu?). Edytowane 2 Lutego 2019 przez Dziunek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sosmar Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Z innej beczki, czy to prawda, że nie będzie już w ofercie forestera z silnikiem 2,0 turbo z uwagi na to , że nie spełnia on nowych norm emisyjnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 W dniu 2.02.2019 o 13:45, ewemarkam napisał: Skoro to po umyciu to przejdzie. Tylko daj mu wyschnąć. U mnie po myciu świecił się check, ale zgasł jak silnik wysechł. Zdjął bym jeszcze na Twoim miejscu fajki że świec, bo tam się musiało nacisnąć wody. Wysłane z mojego FLOW6S przy użyciu Tapatalka Po nocy postoju mu przeszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) Mnie też po nocy przechodzi, także na drugi dzień znów można zalać palnik. Edytowane 3 Lutego 2019 przez Pan Dziedzic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 14 minut temu, Pan Dziedzic napisał: Mnie też po nocy przechodzi, także na drugi dzień znów można zalać palnik. N.b. warto też olać mycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się