Jump to content

prezespolski

Nowy
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About prezespolski

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester s turbo

Recent Profile Visitors

175 profile views
  1. prezespolski

    LPG w Subaru

    Sprawdzę na dniach. Dzięki za wskazówki . I o taki wynik się modlę
  2. prezespolski

    LPG w Subaru

    ~25km mam do pracy. Uważam, że to jest duże spalanie PB. Wychodzi mi średnio 4km dziennie na PB przez 10dni. 10l/40km / 20l/80km czyli 30l/100km. Rozumiem, że silnik zimny itd no ale ale
  3. prezespolski

    LPG w Subaru

    Witam, mam problem z ilością spalanego PB na LPG. Dotrysku paliwa nie mam na 100%. Na około 500km na LPG muszę dotankować te 10l PB. Silnik na LPG przełacza się po około 2km. Gazownik zalecił sprawdzenie szczelności przewodów paliwowych. Niestety albo i stety wszystko suche. Jakieś wskazówki? Czy przy tych silnikach tak jest
  4. Opony letnie masz w takim samym rozmiarze?
  5. Przy jakim ciśnieniu maksymalnym doładowania otwiera się DV w forku sturbo? Ostatnio pozbyłem się BOVa i powymieniałem podciśnienia, tym samym ciśnienie mam 0,4, max 0,5. Na BOVie miałem 0,6 do 0,7... z restryktorem dochodzi teraz do 0,5, bez łapie ~0,3. Teraz mam wrażenie, że ciśnienie się "buduje" bardzo wolno, na BOVie szybciej osiągał pełne doładowanie. Pożyczyłem ory DV na podmiankę ale bez zmian
  6. Akurat w tym odsłoniętym miejscu łatwo można ją oczyścić. Ja miesiąc temu wymieniałem dwie strony. Jedna puściła bez większych oporów. Druga zapiekła się na tulejach i trzeba było ciąć w kilku miejscach (nawet laga 3m jej nie ruszyła)
  7. Kolega ma jeszcze tego DV z s turbo? Wróciłem do serii i chyba dziad upuszcza za szybko, ładuje mi ledwo ledwo...
  8. Pacjent strubo 1.Czy fabryczny DV powinien się dać delikatnie wcisnąć na sprężynie? Wróciłem do serii i mi ładuje 0,3 bara... podejrzewam, że ciśnienie ucieka przez ten nieszczęsny zawór. Na chińczyku ładował mi 0,6 bara. 2. Dwa podciśnienia wychodzące z DV powinny być połączone trójnikiem i dalej lecieć do kolektora dolotowego? Tak zrobiłem ale nie wiem czy dobrze. W necie nie widzę odpowiedzi Pozdrawiam
  9. Z tego co pamiętam musisz zdjąć schowek pasażera albo bardzo się "wsunąć" pod niego. Szukaj prostokąta z klipsami . W roku 2002 powinieneś już mieć
  10. To jest auto serwisu Zdanowicz :). Z tego co pamiętam robi za auto zaopatrzeniowe
  11. SFy chyba wszystkie miały. Ładny napis "r. Diff temp"
  12. Dla mnie brzmi jak panewka... po odpuszczeniu gazu dostaje "luzu" i przydzwoni. Ale niech jakaś mądra głowa się wypowie . Olej Pan sprawdzał?
  13. Tak też zrobię. Dzięki za rady. Dam znać po demontażu
  14. Czyli półosie do wymiany. Jest szansa, że padło łożysko w skrzyni i dlatego tak latają na wieloklinie? Simmeringi w skrzyni da się normalnie wymienić czy jest jakiś patent?
×
×
  • Create New...