Jump to content

prezespolski

Nowy
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

About prezespolski

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester s turbo

Recent Profile Visitors

226 profile views
  1. Cześć, Może znajdzie się tu właściciel tej świnki? Może chociaż ktoś zna? Brak dwóch świateł stopu (spojler i prawa lampa). Pozdrawiam
  2. Cześć, moim zdaniem - albo albo. Kierka sportowa nie będzie miała podejścia pod tempomat, do naby też nie ma jak przymocować. Z taśmy za kierownicą wychodzi jedna wiązka do poduszki i tempomatu. Poduche możesz oszukać, żeby sie airbag nie świecił (przy kierze bez poduszki) ale nie wiem, czy nie będziesz miał błędu od tempomatu(bez podlączonej manetki).
  3. Cześć, Czy linki ręcznego o poniższym indeksie podejdą do forka sf sturbo? 26051fc030 i 26051fc020 Może ktoś kupował ost i poratuje nr?
  4. Dzięki Panowie za rady, tarcze już namierzone, oem 26700AE030 (170mm bęben i 290mm sama tarcza). Jak tylko ogarnę jarzma i wszystko zamontuję -dam znać.
  5. Panowie i Panie, pytanie za sto, Muszę zmienić ogarnąć hamulce tył - forester sturbo. Czy istnieje tarcza tył od jakiegoś modelu subaru, żeby średnica wyniosła 290mm ale bębęn był taki jak w forku sf? Mam zestaw od BRZ tyle, że po montażu tarczy od BRZ byłbym pozbawiony hamulca ręcznego(szczęki aż tak się nie rozepchną). Druga sprawa, Czy podejdzie mi jarzmo od innego sub pod tarczę wentylowaną na mocowania od SFa? BRZ ma inny rozstaw śrub w jarzmie. Zacisk bym chciał zostawić (lepiej chyba mieć 3 letni zacisk niż 20letni regenerowany?) Czy wgl odpuścić zabawę i zregenerować zaciski + wsadzić dobrą półkę hamulce + klocki od SFa? Z góry dziękuję za odpowiedź
  6. Niestety nie zabrałem się za ten temat... Nie wiem czy kolega się uporał ale widać na filmie że do regulacji napięcie wstępne łożysk dyfra. Robi się to słoneczkami na skrzyni dookoła półosi. Taki luz się robi jak łożyska zajechane, albo ktoś wymienisł uszczelniacze pół osi i nie wyregulował poprawnie napięcia łożysk. Teraz jeszcze dokupię łożyska i za jednym razem zrobię reanimację. Dzięki za dodatkowe rady! Jeszcze takie dodatkowe pytanie, żeby wymienić łożyska, trzeba zdemontować skrzynię, tak? Niestety, forek jako drugie autko i czasu brak.
  7. Panowie, skoro już mowa o różnicach w forku SF po lifcie, przedni zderzak z polifta podejdzie do przedlifta? Mocowania są identyczne? Tak samo chodzi o kangura. Druga sprawa, czy półosie tył z wolnossaka podejdą do sturbo?
  8. prezespolski

    LPG w Subaru

    Sprawdzę na dniach. Dzięki za wskazówki . I o taki wynik się modlę
  9. prezespolski

    LPG w Subaru

    ~25km mam do pracy. Uważam, że to jest duże spalanie PB. Wychodzi mi średnio 4km dziennie na PB przez 10dni. 10l/40km / 20l/80km czyli 30l/100km. Rozumiem, że silnik zimny itd no ale ale
  10. prezespolski

    LPG w Subaru

    Witam, mam problem z ilością spalanego PB na LPG. Dotrysku paliwa nie mam na 100%. Na około 500km na LPG muszę dotankować te 10l PB. Silnik na LPG przełacza się po około 2km. Gazownik zalecił sprawdzenie szczelności przewodów paliwowych. Niestety albo i stety wszystko suche. Jakieś wskazówki? Czy przy tych silnikach tak jest
  11. Opony letnie masz w takim samym rozmiarze?
  12. Przy jakim ciśnieniu maksymalnym doładowania otwiera się DV w forku sturbo? Ostatnio pozbyłem się BOVa i powymieniałem podciśnienia, tym samym ciśnienie mam 0,4, max 0,5. Na BOVie miałem 0,6 do 0,7... z restryktorem dochodzi teraz do 0,5, bez łapie ~0,3. Teraz mam wrażenie, że ciśnienie się "buduje" bardzo wolno, na BOVie szybciej osiągał pełne doładowanie. Pożyczyłem ory DV na podmiankę ale bez zmian
  13. Akurat w tym odsłoniętym miejscu łatwo można ją oczyścić. Ja miesiąc temu wymieniałem dwie strony. Jedna puściła bez większych oporów. Druga zapiekła się na tulejach i trzeba było ciąć w kilku miejscach (nawet laga 3m jej nie ruszyła)
  14. Kolega ma jeszcze tego DV z s turbo? Wróciłem do serii i chyba dziad upuszcza za szybko, ładuje mi ledwo ledwo...
×
×
  • Create New...