Jump to content

prezespolski

Nowy
  • Content Count

    56
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutralny

About prezespolski

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    Forester s turbo

Recent Profile Visitors

295 profile views
  1. Wrzuć proszę na wetransfer i podaj link tu albo na PRIV, tam wygasa po kilku dniach. Pozdrawiam
  2. U mnie jest w miejscu zegarka pod podsufitką, pasuje idealnie, tylko trzeba wywiercić otwory na przyciski nawigacyjne. Ja mam niestety LCD i potwierdzam... a co do zderzaka, to chodzi Ci o te dwie poziome wypustki na końcach zderzaka? I tak prawdopodobnie będę je wygładzał, całość chcę pokryć raptorem
  3. Cześć, zderzak przód z poliftingowej wersji forka sf podejdzie pod przedlifta? Czy trzeba zmieniać belkę? Dla ciekawskich, mam kangura i zderzak z polifta dlatego pytam
  4. https://www.reveltronics.com/pl/produkty/uniwersalny-komputer-pokladowy-ukp polecam
  5. Cześć, Może znajdzie się tu właściciel tej świnki? Może chociaż ktoś zna? Brak dwóch świateł stopu (spojler i prawa lampa). Pozdrawiam
  6. Cześć, moim zdaniem - albo albo. Kierka sportowa nie będzie miała podejścia pod tempomat, do naby też nie ma jak przymocować. Z taśmy za kierownicą wychodzi jedna wiązka do poduszki i tempomatu. Poduche możesz oszukać, żeby sie airbag nie świecił (przy kierze bez poduszki) ale nie wiem, czy nie będziesz miał błędu od tempomatu(bez podlączonej manetki).
  7. Cześć, Czy linki ręcznego o poniższym indeksie podejdą do forka sf sturbo? 26051fc030 i 26051fc020 Może ktoś kupował ost i poratuje nr?
  8. Dzięki Panowie za rady, tarcze już namierzone, oem 26700AE030 (170mm bęben i 290mm sama tarcza). Jak tylko ogarnę jarzma i wszystko zamontuję -dam znać.
  9. Panowie i Panie, pytanie za sto, Muszę zmienić ogarnąć hamulce tył - forester sturbo. Czy istnieje tarcza tył od jakiegoś modelu subaru, żeby średnica wyniosła 290mm ale bębęn był taki jak w forku sf? Mam zestaw od BRZ tyle, że po montażu tarczy od BRZ byłbym pozbawiony hamulca ręcznego(szczęki aż tak się nie rozepchną). Druga sprawa, Czy podejdzie mi jarzmo od innego sub pod tarczę wentylowaną na mocowania od SFa? BRZ ma inny rozstaw śrub w jarzmie. Zacisk bym chciał zostawić (lepiej chyba mieć 3 letni zacisk niż 20letni regenerowany?) Czy wgl odpuścić zabawę i zregenerować zaciski + wsadzić dobrą półkę hamulce + klocki od SFa? Z góry dziękuję za odpowiedź
  10. Niestety nie zabrałem się za ten temat... Nie wiem czy kolega się uporał ale widać na filmie że do regulacji napięcie wstępne łożysk dyfra. Robi się to słoneczkami na skrzyni dookoła półosi. Taki luz się robi jak łożyska zajechane, albo ktoś wymienisł uszczelniacze pół osi i nie wyregulował poprawnie napięcia łożysk. Teraz jeszcze dokupię łożyska i za jednym razem zrobię reanimację. Dzięki za dodatkowe rady! Jeszcze takie dodatkowe pytanie, żeby wymienić łożyska, trzeba zdemontować skrzynię, tak? Niestety, forek jako drugie autko i czasu brak.
  11. Panowie, skoro już mowa o różnicach w forku SF po lifcie, przedni zderzak z polifta podejdzie do przedlifta? Mocowania są identyczne? Tak samo chodzi o kangura. Druga sprawa, czy półosie tył z wolnossaka podejdą do sturbo?
  12. prezespolski

    LPG w Subaru

    Sprawdzę na dniach. Dzięki za wskazówki . I o taki wynik się modlę
  13. prezespolski

    LPG w Subaru

    ~25km mam do pracy. Uważam, że to jest duże spalanie PB. Wychodzi mi średnio 4km dziennie na PB przez 10dni. 10l/40km / 20l/80km czyli 30l/100km. Rozumiem, że silnik zimny itd no ale ale
  14. prezespolski

    LPG w Subaru

    Witam, mam problem z ilością spalanego PB na LPG. Dotrysku paliwa nie mam na 100%. Na około 500km na LPG muszę dotankować te 10l PB. Silnik na LPG przełacza się po około 2km. Gazownik zalecił sprawdzenie szczelności przewodów paliwowych. Niestety albo i stety wszystko suche. Jakieś wskazówki? Czy przy tych silnikach tak jest
  15. Opony letnie masz w takim samym rozmiarze?
×
×
  • Create New...