Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

to nie spawy ale elementy katalizatora , i z tym nie wygrasz cały wydech trzeba by wymieniać . Ja z tym kiedyś walczyłem nawet tłumik środkowy sam wymieniłem ale stary po otwarciu był w dobrej kondycji .

Jedyne co można zrobić to przepłukać wydech czyli włożyć dysze karchera do końcówki wydechu i ja wypełnić ile dasz rade . 

Potem odpalić samochód i doprowadzić do zagrzania wydechu w celu odparowania wody 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Może Japończycy lubią mieć w ofercie tylko sprawdzone konfiguracje a nie pełną dowolność.

Słyszałem właśnie takie wytłumaczenie. Stosowanie wielu wariantów może powodować awarie. Być może coś w tym jest, bo jednak dominują pod względem bezawaryjności.

 

- Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach

Regulacja zakresowo mała.

 

A jaka ma być jeszcze skośna, skosno przednia boczna ? Ludzie przód tył góra dół i do widzenia, co mozna z kierownicą robić ?

 

- Bogate wyposażenie

Ale w wersji Platinium. Comfort jest takim standardem, nie chciałbym tej wersji.

 

No i Forek IV gen nie jest już autem sportowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

lepiej wymien na invidie :wub:

 

https://youtu.be/LzwBDu1-q7Y

 

jezdzil xt-tek z takim wydechem po wroclawiu niestety od roku go nie widac

 

Wytaptane

 

Pewnie za jakiś czas będzie trzeba pomyśleć o takim rozwiązaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy sposób na zamieszczenie ogłoszenia o sprzedaży ;)

Lub "delikatny" sposób powiedzenia FXT nie dla Mnie. ...

BTW "Nie pierwsze sygnał o "tyłkodajności" pewnego serwisu....  :D

 

 

 

P.S. Na szczęście w księstwie paprykarzu to się zmieniło i teraz serwis jest jak najbardziej ok. Ale "3 miasto" czasami powinno popracować nad swoim zachowaniem......

P.S.2   Co do serwisu z 3 miasto  "zasłyszane" nigdy na własnej skórze nie przerabiane.....

Edytowane przez Tommi1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Subaru mogło popracować nad wyglądem wizualnym końcówek wydechu w XT

 

 

lepiej wymien na invidie :wub:

 

https://youtu.be/LzwBDu1-q7Y

 

jezdzil xt-tek z takim wydechem po wroclawiu niestety od roku go nie widac

 

Wytaptane

 

Moje piękne wydeszki ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Koledzy mam pytanie. Jak było to przepraszam nie znalazłem. Czy przyciski do szyb elektrycznych w drzwiach pasażera i tylnych są podswietlone w FXT MY2016? U mnie niestety ciemność

A nie masz czasem zablokowanego sterowania szybami z tych miejsc (guzik przy panelu kierowcy), bo wtedy podświetlenie nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Koledzy mam pytanie. Jak było to przepraszam nie znalazłem. Czy przyciski do szyb elektrycznych w drzwiach pasażera i tylnych są podswietlone w FXT MY2016? U mnie niestety ciemność

A nie masz czasem zablokowanego sterowania szybami z tych miejsc (guzik przy panelu kierowcy), bo wtedy podświetlenie nie działa.
Nie ma znaczenia czy są zablokowane czy nie. Jedynie jak blokuje to przestają być podswietlone przyciski w drzwiach kierowcy, reszta cały czas ciemna. Edytowane przez gekoniasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Koledzy mam pytanie. Jak było to przepraszam nie znalazłem. Czy przyciski do szyb elektrycznych w drzwiach pasażera i tylnych są podswietlone w FXT MY2016? U mnie niestety ciemność

A nie masz czasem zablokowanego sterowania szybami z tych miejsc (guzik przy panelu kierowcy), bo wtedy podświetlenie nie działa.
Nie ma znaczenia czy są zablokowane czy nie. Jedynie jak blokuje to przestają być podswietlone przyciski w drzwiach kierowcy, reszta cały czas ciemna.
Podświetlane są tylko na panelu drzwi kierowcy. Pozostałe nie.

 

Wysłano z Xperia Z3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Koledzy mam pytanie. Jak było to przepraszam nie znalazłem. Czy przyciski do szyb elektrycznych w drzwiach pasażera i tylnych są podswietlone w FXT MY2016? U mnie niestety ciemność

A nie masz czasem zablokowanego sterowania szybami z tych miejsc (guzik przy panelu kierowcy), bo wtedy podświetlenie nie działa.
Nie ma znaczenia czy są zablokowane czy nie. Jedynie jak blokuje to przestają być podswietlone przyciski w drzwiach kierowcy, reszta cały czas ciemna.
Podświetlane są tylko na panelu drzwi kierowcy. Pozostałe nie.

 

Wysłano z Xperia Z3

Dziękuję za info. Wiem że to nie duży problem ale czasem pragmatyzm Japończyków mnie powala czasem ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za info. Wiem że to nie duży problem ale czasem pragmatyzm Japończyków mnie powala czasem ;)

 

No niestety... kilka ich pomysłów jest... dziwnych. Ja nie mogę zrozumieć czemu przycisk blokowania sterowania szybami blokuje tez przyciski po stronie kierowcy...

 

Krawiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dziękuję za info. Wiem że to nie duży problem ale czasem pragmatyzm Japończyków mnie powala czasem ;)

 

No niestety... kilka ich pomysłów jest... dziwnych. Ja nie mogę zrozumieć czemu przycisk blokowania sterowania szybami blokuje tez przyciski po stronie kierowcy...

 

Krawiec

 

 

zebys widzial, ze nie da sie ich otworzyc :P

 

niedawno jezdzilem Forkiem do Karagandy (gdzie gdzie? w Karagandzie! :lol: ) i po raz pierwszy w zyciu zlapalem balona/guza na oponie, a troche km w swoim zyciu juz zrobilem... albo zbieg okolicznosci, albo te fabryczne Bridgestone'y w FXT sa do niczego pod wzgledem trwalosci/odpornosci na uszkodzenia <_<

Edytowane przez eddie_gt4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dziękuję za info. Wiem że to nie duży problem ale czasem pragmatyzm Japończyków mnie powala czasem ;)

 

No niestety... kilka ich pomysłów jest... dziwnych. Ja nie mogę zrozumieć czemu przycisk blokowania sterowania szybami blokuje tez przyciski po stronie kierowcy...

 

Krawiec

A dlaczego na wstecznym nie można wyłączyć radia?

 

Wysłano z Xperia Z3

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Small overlap crash test - tym razem stroną pasażera. Ocena marginalna: https://www.youtube.com/watch?v=Byo077_ZF-I  W 2014 był test od strony kierowcy i była ocena dobra. Tak więc jest się z czego poprawić.

 

A to ciekawe bo przecież Subaru jest symetryczne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Small overlap crash test - tym razem stroną pasażera. Ocena marginalna: https://www.youtube.com/watch?v=Byo077_ZF-I  W 2014 był test od strony kierowcy i była ocena dobra. Tak więc jest się z czego poprawić.

 

no i zaraz sie zacznie: a u innych jest jeszcze gorzej...

 

 

 

p.s. strasznie to wyglada z roznych ujec i w spowolnionym tempie, brrrr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko u Ravki jest gorzej. Honda, Mazda, Buick lepiej a Hundai tak samo dobrze wypadł po dwóch stronach. http://www.iihs.org/iihs/sr/statusreport/article/51/6/1
Napisane jest wprost, że producenci wzmacniają te struktury które są poddawane testom i nie jest to zarzut a wręcz sugestia aby najpierw wzmacniać te strony właśnie. Oczekują także, że wraz z czasem producenci zaczną wzmacniać inne elementy.
Co ciekawe identycznie wyglądające elementy wcale nie mają identycznej wytrzymałości :) I to piękne zdjęcie Forestera z dobrym wynikiem po stronie kierowcy i masakrą od strony pasażera.

Tak więc Subaru jest symetryczne,  ale tylko na rysunku.

Edytowane przez RoadRunner
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...