Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

 

a zona jezdzac w miescie na fotele nie narzeka

bo są po prostu praktyczniejsze do kubłów, z których trudno wysiąść i sukienki się gniotą :)

przynajmniej na miare Levorga / WRX...

może da się przeszczepić......

w gorach to czuc jeszcze bardziej)

ja spinałem się na sztywno i tragedii nie było.

Wiesz coś więcej o VIZIV?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj, zaskoczył mnie dziś forek. Ruszyłem dość stanowczo spod świateł, na wprost, na asfalcie (mokrym) i po jakichś 20 metrach zaczął mnie wyprzedzać tył. Sytuację opanowałem, ale takie zachowanie mocno mnie zaskoczyło.

To dobrze. Nadsterowność lubimy ;) Na poważnie to nie ma strachu kontrola trakcji itp. dają radę w takich sytuacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WItam

 

Jakiś czas temu zaczęło mi uciekać powietrze z jednego koła w FXT 2014. Okazało się że to na styku wentyl-felga powoli sobie powietrze spieprza. Wentyle są połączone z czujnikiem ciśnienia. Wulkanizator najpierw stwierdził, że taki wentyl mi załatwi, a czujnik się "przerzuci". Po 2 tygodniach się poddał, bo nie mógł takiego wentyla dostać. W między czasie zamontował do koła zwykły wentyl żebym mógł jeździć.

Stwierdziłem, że podjadę do serwisu Subaru i tam taki wentyl sobie kupię.

Jakie było moje zdziwienie gdy Pan w serwisie powiedział mi że samych wentyli nie można dostać. Są jedynie w komplecie w czujnikiem ciśnienia. Na szczęście stwierdzili, że samochód jest na gwarancji to wymienią mi to bezpłatnie. Ale zacząłem się martwić, co będzie gdy gwarancja się skończy. Taki wentyl z czujnikiem to koszt około 400 zł.

Może można gdzieś takie wentyle kupić. Poniżej linki do zdjęć

 

dsc_0061.jpg

 

dsc_0062.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E to kiepski serwis - same wentylki sa dostepne. W warszawie u Kopera kupilem komplecik (4 szt.) po hmmm chyba 30 zl za szt ze znizkami klubowymi. Mialem ten sam efekt ze uciekalo powietrze po zmianie opony.

 

Pozdrawiam, promil_one

Edytowane przez promil_one
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TPMS mozna wylaczyc.

Potrzebny jest software SSM III i odpowiedni interface.

 

Kazdy service Subaru moze to "po cichu"  zrobic.

Klopoty w przypadku wypadku gwarantowane. Niestety.

 

Mozna uzyc tez innych wentyli z czujnikami.

Np. Firmy Aligator . Zaleta tych, jest mozliwosc klonowania ID, co ulatwia zmiany kol.

Ilosc zestawow kol jest wtedy nieograniczona.

 

Cena okolo 40 EUR/szt.

Edytowane przez J23
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TPMS mozna wylaczyc.

Potrzebny jest software SSM III i odpowiedni interface.

 

Kazdy service Subaru moze to "po cichu"  zrobic (...)

 

zobaczymy czy tutejsze ASO da rade ogarnac kwestie TPMS (mam zakupiony dodatkowy komplet oryg. czujnikow, ktory docelowo ma byc zamontowany w zimowych felgach)

jak dzwonilem, to niestety nie byli pewni, bo tutejsze nowe Subaraki nie sa wyposazane w TPMS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

XT ma Bridgestone. Mnie ostatnio zaskoczył zawijając tył podczas przyspieszania na prostej.

Bridgestone Dueler zachowują się na drodze nieporównywalnie lepiej niż seryjne GEO.

Teraz nasz Forek ma zimówki Bridgestone Blizzak, i na mokrym asfalcie zachowanie bardzo OK. Ciekawe jak będzie na śniegu, o ile będzie śnieg..

 

Wysłano z Xperia Z3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...