Skocz do zawartości

promil_one

Użytkownik
  • Postów

    208
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Subaru 2.0 XT MY14 WHITE

Ostatnie wizyty

444 wyświetleń profilu

Osiągnięcia promil_one

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

16

Reputacja

  1. U mnie 45tys klocki i tarcze od nowosci i nic nie piszczy i jeszcze nie stuka Pozdrawiam, promil_one Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
  2. A ja w moim 2014 platinium zamienilem w ubieglym roku na cos takiego. Wstawia sie to z cała ramką. Na androodzie 5.1. w zapalniczce mam router huawei carfii co zalatwia mi aktualizacje spotify i pobieranie danych o ruchu drogowym. Zainstalowalem automape i dziala ok. Urzadzenie z montazem kosztowalo 2,5kpln. Niestety sprzetowo spotify i mapa dziala ale jak zaczely sie synchronizowac maile i pobierac aktualizacje to wszystko dostaje zadyszki wiec wylaczylem maila i aktalizacje. Uzywam tylko radio, spotify i navi i jest ok. Wysłane z mojego Nexus 6P przy użyciu Tapatalka
  3. W piątek miałem przegląd po 45kkm. Przy okazji zmieniono mi też oponki. Po przejechaniu kilometra po odebraniu samochodu zaczęła migać kontrolka ciśnienia w kołach. Nie miałem już czasu wracać do serwisu - pomyślałem, że dopompuje i będzie ok. Niestety ciśnienie w kołach przez weekend utrzymało się niezmienione i nie spadło, a ja nie mogę w żaden sposób wyłączyć kontrolki. Kiedyś miałem tak, że oponiarz przy zmianie uszkodził wentyl i po prostu po mału uciekało powietrze. Teraz ciśnienie się utrzymuje. Znacie może jakiś manewr na to by to zresetować bez wizyty w serwisie? Niestety standardowe przytrzymanie przycisku, wybór p1,p2 lub p3 i zapamiętanie niestety nic nie zmienia. Pozdrawiam, Promil_one
  4. Siemka ! Wymiana jest banalnie prosta, zajmuje dosłownie 2 minuty, tak jak @@MForbi napisał. Bez żadnych resetów, ustawień , ... Z racji tego, że czynność jest bardzo prosta - zleciłem ją 13-letniemu synowi, m.in. po to, żeby oprócz trenowania kciuków nabył też trochę zdolności manualnych. Filmik dla ułatwienia: Wszystko jest w instrukcji - rozdział 11-57 Konserwacja i serwisowanie. Nic nie piszą o resetach, ustawieniach itp. Pozdrawiam, Promil_one
  5. Z tego co pamietam to 3 tys z groszem choc ja mailem gratis. Pozdrawiam, Promil_one Heh choc z drugiej strony nic nie jest gratis ) jakby nie było Heh choc z drugiej strony nic nie jest gratis ) jakby nie było
  6. Dokladnie jest tak jak piszesz. Ja szukajac dla siebie lub dla znajomych uzywki zawsze zaczynam od 3-4 najdrozszych z danego modelu/rocznika. Mozna kupic 2 latka z mniejszym ptzebiegiem a wygladakacego gorzej niz 4 latek z wiekszym. Zalezy czy ktos kupil auto jako czysto uzytkowy przedmiot czy jako spelnienie marzen. Jak ja sprzedawalem 6 letniego accorda nie mial ani jednej ryski w srodku. Ha wygladal jak nowy. Po 6 latach sprzedalem go za 60℅ ceny zakupu. Fakt na rynku byly dostepne te same rocznikowo i przebiegowo ( niby) modele za 40℅ ceny zakupu ale... No wlasnie moj kupujacy nie mial zadnych ale. Dzialajac we wlasnym interesie prognozuje ze dobry 4 latek z dokupiona gwarancja na 5 lat, serwisowany, w idealnym stanie powinien kosztowac nawet i 90 tys. Szczegolnie ze to japonczyk z krwi i kosci Pozdrawiam i Szczesliwego Nowego Roku zycze wszystkim forumowiczom .
  7. No wlasnie? Xmode naprawde czyni coooda. Pozdrawiam, promil_one
  8. E to kiepski serwis - same wentylki sa dostepne. W warszawie u Kopera kupilem komplecik (4 szt.) po hmmm chyba 30 zl za szt ze znizkami klubowymi. Mialem ten sam efekt ze uciekalo powietrze po zmianie opony. Pozdrawiam, promil_one
  9. Hehe taki paradoks 5 lat prowadze a na dodatek promil one )
  10. tak w skrócie: i cos by sie jeszcze pewnie znalazlo. Subaru to niezły napęd i fajne osiagi w wersji xt ale do premium jezeli chodzi o komfort podrozowania to tym samochodom jednak troche brakuje. Przejedz sie q5 autostrada z predkoscia np 180km/h a pozniej Subarakiem to bedziesz wiedzial ocb. do tego dochodzi możliwosc konfiguracji auta pod siebie co w Subarkach nie istnieje tak w skrócie: i cos by sie jeszcze pewnie znalazlo. Subaru to niezły napęd i fajne osiagi w wersji xt ale do premium jezeli chodzi o komfort podrozowania to tym samochodom jednak troche brakuje. Przejedz sie q5 autostrada z predkoscia np 180km/h a pozniej Subarakiem to bedziesz wiedzial ocb. do tego dochodzi możliwosc konfiguracji auta pod siebie co w Subarkach nie istnieje Hmm ale o co chodzi. Ja k to sprawdzic. Tylko w niemczech mozna powyzej 140. Baa tylko w polsce mozna 140 w reszcie jest 130. Kto testuje auta na polski rynek w niemczech?¿?? Hhhmmm. Ostatnuo jechalem do Jastarni i 130 licznikowe bylo bardzo dobrze. Obroty na poziomie 2100 rpm i w miare cicho. Spalanie 9 z groszem. Q 5 ma przewage ale uzuwane. Inaczej nie ma dyskusji. Sprobujcie wybrac auto do 120 tys. Zaszalejcie i dolozcie max 30-40. Mowa o nowym. Co mozna kupic o zakladanych parametrach??? Hmm ale o co chodzi. Ja k to sprawdzic. Tylko w niemczech mozna powyzej 140. Baa tylko w polsce mozna 140 w reszcie jest 130. Kto testuje auta na polski rynek w niemczech?¿?? Hhhmmm. Ostatnuo jechalem do Jastarni i 130 licznikowe bylo bardzo dobrze. Obroty na poziomie 2100 rpm i w miare cicho. Spalanie 9 z groszem. Q 5 ma przewage ale uzuwane. Inaczej nie ma dyskusji. Sprobujcie wybrac auto do 120 tys. Zaszalejcie i dolozcie max 30-40. Mowa o nowym. Co mozna kupic o zakladanych parametrach???
  11. No właśnie forek super ale jak mi nie nprawią migającego światła to jak mi się leasing skończy nie przyjdę po nowego forka tylko wrócę do hondy (wtedy pewnie będzi już crv z turbo )) Pozdrawiam, promil_one
  12. Ludzie forek "xt" to bardzo dobre auto ale każdy ma inne potrzeby - jeden chce większy komfort ( i weźmie honde, mazde, toyotę) inny chce osiągi i tu forek będzie naj a inny chce to i to i tu oooo i bijemdablju... Ale cena rośnie ) Pozdrawiam, promil_one nie zgodze się. Dla mnie ważne są mocny silnik, dobry napęd i automat (audi ma jedno i drugie j trzecie), skóra lub/i alcantara na siedzeniach sportowych i dobre oświetlenie w środku i na zewnątrz. Reszta to mniej lub bardziej niepotrzebne dodatki. Tym bardziej wszelkiej maści asystentom i bajerom dziękuję płacić za nie nie chcę.MASZ RACJĘ - 100% ale nie w tej cenie!!!! Mówimy o nowych autach. Największą bolączką audi i drogich aut premium jest utrata wartości. Popatrz - 2-3 letnie można kupić za 130-160 tys. (nowe 220-270). Swego czasu kupiłem najwyższy model accorda z wyprzedazy rocznika za równiutko 100 tys. Sprzedałem go po prawie 6 latach za 61 tys. Hmmm - myślałem że wszystkie japońce tak mają ale widzę, że subaru nie. pozdrawiam, promil_oneprzypadkiem nie ja kupiłem ją od Ciebie? Srebrna Accord VII 2.0 155 KM sedan? hehe nie - mój był tourer polished metal metalic. Pojechał do Krakowa po 1 dniu od wystawienia ogłoszenia (przelew 50% w ciemno i wstrzymanie sprzedaży). A też masz accorda?? )) pozdrawiam, promil_one
  13. nie zgodze się. Dla mnie ważne są mocny silnik, dobry napęd i automat (audi ma jedno i drugie j trzecie), skóra lub/i alcantara na siedzeniach sportowych i dobre oświetlenie w środku i na zewnątrz. Reszta to mniej lub bardziej niepotrzebne dodatki. Tym bardziej wszelkiej maści asystentom i bajerom dziękuję płacić za nie nie chcę. MASZ RACJĘ - 100% ale nie w tej cenie!!!! Mówimy o nowych autach. Największą bolączką audi i drogich aut premium jest utrata wartości. Popatrz - 2-3 letnie można kupić za 130-160 tys. (nowe 220-270). Swego czasu kupiłem najwyższy model accorda z wyprzedazy rocznika za równiutko 100 tys. Sprzedałem go po prawie 6 latach za 61 tys. Hmmm - myślałem że wszystkie japońce tak mają ale widzę, że subaru nie. pozdrawiam, promil_one
×
×
  • Dodaj nową pozycję...