promil_one
Użytkownik-
Postów
208 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Warszawa
-
Auto
Subaru 2.0 XT MY14 WHITE
Ostatnie wizyty
444 wyświetleń profilu
Osiągnięcia promil_one
..:: Bywalec :.. (3/13)
16
Reputacja
-
forester Piszczące hamulce w Forester XT 2016
promil_one odpowiedział(a) na Michał Lewandowski temat w Forester
U mnie 45tys klocki i tarcze od nowosci i nic nie piszczy i jeszcze nie stuka Pozdrawiam, promil_one Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka -
A ja w moim 2014 platinium zamienilem w ubieglym roku na cos takiego. Wstawia sie to z cała ramką. Na androodzie 5.1. w zapalniczce mam router huawei carfii co zalatwia mi aktualizacje spotify i pobieranie danych o ruchu drogowym. Zainstalowalem automape i dziala ok. Urzadzenie z montazem kosztowalo 2,5kpln. Niestety sprzetowo spotify i mapa dziala ale jak zaczely sie synchronizowac maile i pobierac aktualizacje to wszystko dostaje zadyszki wiec wylaczylem maila i aktalizacje. Uzywam tylko radio, spotify i navi i jest ok. Wysłane z mojego Nexus 6P przy użyciu Tapatalka
-
W piątek miałem przegląd po 45kkm. Przy okazji zmieniono mi też oponki. Po przejechaniu kilometra po odebraniu samochodu zaczęła migać kontrolka ciśnienia w kołach. Nie miałem już czasu wracać do serwisu - pomyślałem, że dopompuje i będzie ok. Niestety ciśnienie w kołach przez weekend utrzymało się niezmienione i nie spadło, a ja nie mogę w żaden sposób wyłączyć kontrolki. Kiedyś miałem tak, że oponiarz przy zmianie uszkodził wentyl i po prostu po mału uciekało powietrze. Teraz ciśnienie się utrzymuje. Znacie może jakiś manewr na to by to zresetować bez wizyty w serwisie? Niestety standardowe przytrzymanie przycisku, wybór p1,p2 lub p3 i zapamiętanie niestety nic nie zmienia. Pozdrawiam, Promil_one
-
Siemka ! Wymiana jest banalnie prosta, zajmuje dosłownie 2 minuty, tak jak @@MForbi napisał. Bez żadnych resetów, ustawień , ... Z racji tego, że czynność jest bardzo prosta - zleciłem ją 13-letniemu synowi, m.in. po to, żeby oprócz trenowania kciuków nabył też trochę zdolności manualnych. Filmik dla ułatwienia: Wszystko jest w instrukcji - rozdział 11-57 Konserwacja i serwisowanie. Nic nie piszą o resetach, ustawieniach itp. Pozdrawiam, Promil_one
-
Z tego co pamietam to 3 tys z groszem choc ja mailem gratis. Pozdrawiam, Promil_one Heh choc z drugiej strony nic nie jest gratis ) jakby nie było Heh choc z drugiej strony nic nie jest gratis ) jakby nie było
-
Dokladnie jest tak jak piszesz. Ja szukajac dla siebie lub dla znajomych uzywki zawsze zaczynam od 3-4 najdrozszych z danego modelu/rocznika. Mozna kupic 2 latka z mniejszym ptzebiegiem a wygladakacego gorzej niz 4 latek z wiekszym. Zalezy czy ktos kupil auto jako czysto uzytkowy przedmiot czy jako spelnienie marzen. Jak ja sprzedawalem 6 letniego accorda nie mial ani jednej ryski w srodku. Ha wygladal jak nowy. Po 6 latach sprzedalem go za 60℅ ceny zakupu. Fakt na rynku byly dostepne te same rocznikowo i przebiegowo ( niby) modele za 40℅ ceny zakupu ale... No wlasnie moj kupujacy nie mial zadnych ale. Dzialajac we wlasnym interesie prognozuje ze dobry 4 latek z dokupiona gwarancja na 5 lat, serwisowany, w idealnym stanie powinien kosztowac nawet i 90 tys. Szczegolnie ze to japonczyk z krwi i kosci Pozdrawiam i Szczesliwego Nowego Roku zycze wszystkim forumowiczom .
-
No wlasnie? Xmode naprawde czyni coooda. Pozdrawiam, promil_one
-
E to kiepski serwis - same wentylki sa dostepne. W warszawie u Kopera kupilem komplecik (4 szt.) po hmmm chyba 30 zl za szt ze znizkami klubowymi. Mialem ten sam efekt ze uciekalo powietrze po zmianie opony. Pozdrawiam, promil_one
-
Hehe taki paradoks 5 lat prowadze a na dodatek promil one )
-
Uff dobrze ze mam 5 lat
-
tak w skrócie: i cos by sie jeszcze pewnie znalazlo. Subaru to niezły napęd i fajne osiagi w wersji xt ale do premium jezeli chodzi o komfort podrozowania to tym samochodom jednak troche brakuje. Przejedz sie q5 autostrada z predkoscia np 180km/h a pozniej Subarakiem to bedziesz wiedzial ocb. do tego dochodzi możliwosc konfiguracji auta pod siebie co w Subarkach nie istnieje tak w skrócie: i cos by sie jeszcze pewnie znalazlo. Subaru to niezły napęd i fajne osiagi w wersji xt ale do premium jezeli chodzi o komfort podrozowania to tym samochodom jednak troche brakuje. Przejedz sie q5 autostrada z predkoscia np 180km/h a pozniej Subarakiem to bedziesz wiedzial ocb. do tego dochodzi możliwosc konfiguracji auta pod siebie co w Subarkach nie istnieje Hmm ale o co chodzi. Ja k to sprawdzic. Tylko w niemczech mozna powyzej 140. Baa tylko w polsce mozna 140 w reszcie jest 130. Kto testuje auta na polski rynek w niemczech?¿?? Hhhmmm. Ostatnuo jechalem do Jastarni i 130 licznikowe bylo bardzo dobrze. Obroty na poziomie 2100 rpm i w miare cicho. Spalanie 9 z groszem. Q 5 ma przewage ale uzuwane. Inaczej nie ma dyskusji. Sprobujcie wybrac auto do 120 tys. Zaszalejcie i dolozcie max 30-40. Mowa o nowym. Co mozna kupic o zakladanych parametrach??? Hmm ale o co chodzi. Ja k to sprawdzic. Tylko w niemczech mozna powyzej 140. Baa tylko w polsce mozna 140 w reszcie jest 130. Kto testuje auta na polski rynek w niemczech?¿?? Hhhmmm. Ostatnuo jechalem do Jastarni i 130 licznikowe bylo bardzo dobrze. Obroty na poziomie 2100 rpm i w miare cicho. Spalanie 9 z groszem. Q 5 ma przewage ale uzuwane. Inaczej nie ma dyskusji. Sprobujcie wybrac auto do 120 tys. Zaszalejcie i dolozcie max 30-40. Mowa o nowym. Co mozna kupic o zakladanych parametrach???
-
No właśnie forek super ale jak mi nie nprawią migającego światła to jak mi się leasing skończy nie przyjdę po nowego forka tylko wrócę do hondy (wtedy pewnie będzi już crv z turbo )) Pozdrawiam, promil_one
-
Ludzie forek "xt" to bardzo dobre auto ale każdy ma inne potrzeby - jeden chce większy komfort ( i weźmie honde, mazde, toyotę) inny chce osiągi i tu forek będzie naj a inny chce to i to i tu oooo i bijemdablju... Ale cena rośnie ) Pozdrawiam, promil_one nie zgodze się. Dla mnie ważne są mocny silnik, dobry napęd i automat (audi ma jedno i drugie j trzecie), skóra lub/i alcantara na siedzeniach sportowych i dobre oświetlenie w środku i na zewnątrz. Reszta to mniej lub bardziej niepotrzebne dodatki. Tym bardziej wszelkiej maści asystentom i bajerom dziękuję płacić za nie nie chcę.MASZ RACJĘ - 100% ale nie w tej cenie!!!! Mówimy o nowych autach. Największą bolączką audi i drogich aut premium jest utrata wartości. Popatrz - 2-3 letnie można kupić za 130-160 tys. (nowe 220-270). Swego czasu kupiłem najwyższy model accorda z wyprzedazy rocznika za równiutko 100 tys. Sprzedałem go po prawie 6 latach za 61 tys. Hmmm - myślałem że wszystkie japońce tak mają ale widzę, że subaru nie. pozdrawiam, promil_oneprzypadkiem nie ja kupiłem ją od Ciebie? Srebrna Accord VII 2.0 155 KM sedan? hehe nie - mój był tourer polished metal metalic. Pojechał do Krakowa po 1 dniu od wystawienia ogłoszenia (przelew 50% w ciemno i wstrzymanie sprzedaży). A też masz accorda?? )) pozdrawiam, promil_one
-
nie zgodze się. Dla mnie ważne są mocny silnik, dobry napęd i automat (audi ma jedno i drugie j trzecie), skóra lub/i alcantara na siedzeniach sportowych i dobre oświetlenie w środku i na zewnątrz. Reszta to mniej lub bardziej niepotrzebne dodatki. Tym bardziej wszelkiej maści asystentom i bajerom dziękuję płacić za nie nie chcę. MASZ RACJĘ - 100% ale nie w tej cenie!!!! Mówimy o nowych autach. Największą bolączką audi i drogich aut premium jest utrata wartości. Popatrz - 2-3 letnie można kupić za 130-160 tys. (nowe 220-270). Swego czasu kupiłem najwyższy model accorda z wyprzedazy rocznika za równiutko 100 tys. Sprzedałem go po prawie 6 latach za 61 tys. Hmmm - myślałem że wszystkie japońce tak mają ale widzę, że subaru nie. pozdrawiam, promil_one
-
Fajnie