Skocz do zawartości

J23

Nowy
  • Postów

    52
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    BRD
  • Auto
    Byl Forester MY14 2.0i / 150 KM / CVT
    Jest Opel Astra ST MY16 1.4 / 150 KM / Automat
    Doszedł BMW 2.0 X3 / Automat

Ostatnie wizyty

1082 wyświetleń profilu

Osiągnięcia J23

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

5

Reputacja

  1. @Korzen93 Jak pisalem: mialem 17 aut i nigdy tak badziewnie skrzypiących tanich plastików jak w SJ. Mojego Forestera po "dzwonie" kupil ASO Subaru. Czekali 7 tygodni na części. Tyle o zaopatrzeniu w części i "serwisie" Astry z Gliwic in punkto jakość wykonania mają najwyższe uznanie w niemczech. Auto zony to Anglik z pierwszej seri. Jest Poskładany perfekcyjnie. Nie słychać najmniejszych "odgłosów" znanych mi z Subaru. Ja odebrałem tydzień temu BMW X3 Forester kosztował 1800 EUR mniej. Defacto porównując te dwa auta, Forester MY2014 SJ musiałby być dodawany do każdego kupionego kilograma cukru w Tesco (tak za całokształt). @Luk77 @sjak Cholernie dowcipne... Jak humor prezesa, inteligencja Waszczykowskiego, wychowanie Brudzinskiego i przede wszystkim błyskotliwe jak przemówienie Szydło . Reagujecie jak 14-sto letni Turek, któremu kumpel powiedział, ze Samsung jest lepszy od iPhone(a) Dobranoc... panowie.
  2. Wiecie co panowie, ja nie jestem warszawka... hejtować nie muszę, ale od czasu jak kochany Mercedes rozpier... mojego SJ-ta czuje się jak młody chłopak, który zrozumiał, że mama miała rację mówiąc o jego narzeczonej, że to K... Tak gównianego serwisu i tandetnego auta jak Subaru nie miałem nigdy a aut bylo 17 Pieprze symmetrical 4X4 którego nie potrzebuje, 15 litrów na 100 i tygodni oczekiwania na części, zgrzypow trzasków, radia na poziomie Volksemfänger Ludzie, za te kase mozna miec premium samochod, support 1A, i części w 24 godziny za połowę ceny Jak dziś myślę o plastikach w subaru, serwisie i jakości, to walę głową w ścianę. Nawet Opel Astra K ST, którym jeździ moja żona jest 1.000.000 razy lepiej wykonany 1000 razy cichszy 100 razy lepszy w "dotyku i 10 razy milszy we wnętrzu. Miejsca tyle samo co w SJ Do afganistanu się nie wybieram ... a po zaśnieżonych drogach to i maluchem od 1981 do 87 na letnich bieżnikowanych oponach w Grudniu po Salmopolu jeździłem. Zrezygnujcie z oryginalność na rzecz niezawodności. 10 lat marzyłem o forku i w 22 miesiące jestem WYLECZONY Ostrzegam! Subaru mozna sie jak zauroczyc. Jak nie przejdzie jest fajnie Ale jak minie, jest kac jak po znalezieniu we wlasnym lozku majtek zony i kolegi. Ja znalazlem tez skarpetki sąsiada
  3. J23

    Nawigacja Levorg

    @Kosior81 Mnie w Subaru juz nic nie dziwi. Mam tak jak ty, dlatego nie mam juz Subaru. A tak na temat: Ja generalnie mam uczulenie na fabryczne systemy navigacyjne. Wczesniej czy pozniej zaczyna sie cyrk z aktualizacja. Od poczatku ery TomTom (lata 90-te ubieglego stulecia) , montuje sobie z lewej strony szyby na dole uchwyt z ukrytym zasilaniem i mam zawsze nowe mapy za darmo + trafic+ radary online. W Astrze wybralem stacje medialna intelilink R4.0 bez navi. ale z Apple Carplay, a ze auto ma OnStar WiFi hotspot, moge sobie w kazdej chwili wlaczyc online Google Maps, i posluchac Tok FM. Wypowiedz zawiera lokowanie produktu
  4. Wyzsza liczba oktanowa w naszych autach nic nie daje, ale nie powinna tez powodowac zaklocen. W moje wszystkie autach lalem co popadlo i zawsze wszystko bylo TOP. Rowniez moj (byly) Forester mial to gzies. E 10 czy E 5, od 95 do 102 Oktany - wsio rawno.
  5. Sprzedaj to i daj sobie spokoj z ta marka. Ja sie wyleczylem w 20 miesiecy. A dzieki wypadkowi stracilem tylko 1.500 EUR. Pierwsza stluczka ktora okazala sie zbawienna. Moj Forester nigdy nie jezdzil po soli a niektore elementy podwozia wygladaly jak w 10-cio letnim aucie.
  6. J23

    2-letni XV i rdza

    Ja mam watek Subaru w moim zyciu za soba. Najlepsze w "Subaru" jest to Forum.
  7. J23

    Czujniki TPMS w Levorgu

    @eddie Sam ssm III nie wystarczy. potrzebny jest interface zeby przez OBD sie podpiac. ja mam ... no wlasnie lezy w garazu i niemoge sobie nazwy przypomniec. Wysle jutro link gdzie go mozna kupic. Cena jest jeszcze znosna- okolo 380 EUR. VXDiag nazywa sie moj Interface. Zaleta to niska cena 350 - 380 USD i mozliwosc dostosowania do innych marek. Tak to wyglada https://wholesaler.alibaba.com/product-detail/Allscanner-VXDIAG-VCX-PLUS-for-SSM_60562248076.html Musze znalezc rachunek. Na alibaba sa drozsze jak moj z angli (!)
  8. J23

    Czujniki TPMS w Levorgu

    ...to jest jeden element z calosci, co mysle mowiac, ze service Subaru jest najgorszym ze wszystkich mi osobiscie poznanych marek. Cos w tej firmie nie pasuje. Dobre (badzo dobre) auta i ciagle w Europie totalny exota. 35 lat w ogonie. To juz trzeba umiec, majac tak dobry produkt.
  9. J23

    Czujniki TPMS w Levorgu

    ...mialem na mysli MY 14
  10. Hi Slim2102, I jak, problem rozwiazany? Czy jeszcze sie pojawial ?
  11. J23

    Czujniki TPMS w Levorgu

    @Andrzejxx Tak uzywalem je w Forku MY16.
  12. Te opony ktore wymienil Christoph sa wszystkie Super. Jezdzilem Forkiem na Nokian Male auta mialy God Year, Michelin i Conti Super byly Continental : Conti Winter Contact Ciche ! ... a po trzech sezonach to i tak wszystkie marki byly lyse. Zimowe czy letnie. No ale zima odwolana znowu... Konzerta nie budjet. Sniega niet. Zostaje na Michelin CrossClimate. Tu na 100% jak spadnie snieg lub temperatura to na max 1 dzien lub kilka godzin.
  13. Pierwsze co szlag trafi bedzie odblysnik lub inne czesci narazone na wysoka temperature. TO SA 40 WATTOWE CREE ! Temperatura bedzie wyzsza jak 55W halogen. Niewiem jakie masz "szkla". Jak z twozywa beda co najmniej szybko matowe...
  14. J23

    Czujniki TPMS w Levorgu

    @ Piotr Kolo ktore sie nie kreci (nie krecilo przez dluzszy czas), nie wysyla sygnalu. Powieszenie na stojaku powoduje wylaczenie zasilania sensorow. Gdyby bylo tak jak podejzewasz, mozna by wozic sensory w bagazniku :-) System TPMS w Subaru to oskubany system bezposredni. Sensory systemu bezposredniego plus prosty odbiornik ktory nie rozroznia pozycji kola. Dlatego nie ma sensu podawania cisnienia na display w aucie. Pelny system bezposredni jest jeszcze gorszy, jezeli chodzi o programowanie. Wymaga nie tylko sklonowania id, ale dodatkowo zaprogramowanie pozycji kola przez OBD. Np.: Mercedes i Opel / jak wyzej. W VW system jest posredni. Odczyt nastepuje przez sensor ABS. Cisnienie jest miezone na zasadzie obwodu kola. Mniej powietrza mniejsza srednica=wyzsze obroty w porownaniu do trzech pozostalych. Sensory sa bez id i mozna je zawsze skalibrowac samemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...