Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj wyciągała mnie Rav 4 z błota. Wjechałemn przodem w duuuże błoto (samochód wpadł po oś), natomiast tylne koła miały jako taką trakcję. Niestety nawet się nie zakreciły, jedynie silnik wył

Propozycja: wyłączyć kontrolę trakcji, skrzynia w tryb manual, I bieg (albo wsteczny) i wio. Proponuję udać się na kurs SJS albo wyjazd na Subariadę - najlepsza szkoła jazdy terenowej FXT  :)

P.S. Wsteczny bez trybu manual  ;)  :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni Forumowicze z Subarakami wyposażonymi w ostatni model centrali multimedialnej z nawigacją.

Mam pytanie :

Czy po zapisaniu trasy jest możliwość jej odwrócenia? To znaczy powiedzmy zapisałem trasę Gdynia - Zamość. Chciałbym wracając trasę odwrócić zamiast tworzyć nową w odwrotnej kolejności.

Czy jest to możliwe?

Pozdrawiam

 

Wysłano z Xperia Z3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znalazłem innego wątku, a nowego póki co nie chcę zakładać, ale co sądzicie o planach na nowy model :) znalazłem takie info:

 

We expect the 2018 Forester to arrive around July of 2017.
 
Subaru introduced this generation of Forester in 2014, when it won the Motor Trend Sport Utility of the Year Award.  The 2018 Forester represents the fifth and final year of this generation before you'll see an all-new 2019 Forester.
 
To oznacza kompletnie nowe auto MY2019, dostępne od jesieni 2018. Raptem za 2 lata :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co mamy spy-photos 7-osobowego następcy Tribeki (na zdjęciach w testach z konkurencją: Mazda CX-9 i Fordem Explorer), który ma wyjść w 2018, więc na Forka przyjdzie może czas za rok?

 

http://suvsandtrucks.com/2018-subaru-ascent-official-new-name-tribecas-succesor/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

I dalej dzienne bez ledów....

ledy to jakis fetysz?

 

tapatalked

LED to standard. W FXT dzienne są w obrysie kloszy reflektorów i wygląda to i współcześnie i bardzo zacnie. Dlaczego więc właściciele pozostałych modeli muszą się obejść smakiem?

Ponadto jeśli już reflektory mają LEDowy obrys to niech to chociaż będzie widać i będzie z tego jakiś pożytek (jako pozycyjne obrys świeci słabo, a w połączeniu z światłami mijania czy drogowymi są niewidoczne.

 

Wysłano z Xperia Z3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

LED to standard

 

pozwole sobie na zdanie odrebne

swiatla mijania czy drogowe na ledach to super sprawa (mamy w nowych passatach) i dziala perfekt lepiej niz xenon

pare zlotych kosztuje ale warto dla bezpieczenstwa

dla mnie dzienne na ledach to bizuteria a czesto niestety festyn ;)

 

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

LED to standard

pozwole sobie na zdanie odrebne

swiatla mijania czy drogowe na ledach to super sprawa (mamy w nowych passatach) i dziala perfekt lepiej niz xenon

pare zlotych kosztuje ale warto dla bezpieczenstwa

dla mnie dzienne na ledach to bizuteria a czesto niestety festyn ;)

 

tapatalked

Co by nie powiedzieć jako źródło światła LED to doskonalsze rozwiązanie od lampy żarówek która dostarczona do niej energię w większości przetwarza na ciepło lepszą nazwą dla niej byłby świecący grzejnik ;)

 

LED-y

bo są znacząco sprawniejsze energetycznie, bo dają mniej naturalna łatwiejsza do wychwycenie przez oko barwę światła, bo powierzchnia emisji może być mniejsza a sama konstrukcja źródła światła prostsza

 

bo LED-y to znacznie nowocześniejsze rozwiązanie po co zużywać ciągle 50W jak można 10W a technologia jest ogólnie dostępna

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

po co zużywać ciągle 50W jak można 10W

 

niektorzy tak wzieli sobie do serca te oszczednosci ze jezdza na dziennych ledach nawet w nocy ;)

 

btw nie dyskutuje o wyzszosci ledow na zarowkami (bo to nie podlega dyskusji) tylko o tym ze kazdy musi je miec

dla mnie subaru bez ledow to nie jest obciach ani sredniowiecze

 

tapatalked

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

po co zużywać ciągle 50W jak można 10W

niektorzy tak wzieli sobie do serca te oszczednosci ze jezdza na dziennych ledach nawet w nocy ;)

 

btw nie dyskutuje o wyzszosci ledow na zarowkami (bo to nie podlega dyskusji) tylko o tym ze kazdy musi je miec

dla mnie subaru bez ledow to nie jest obciach ani sredniowiecze

 

tapatalked

średniowiecze odrobinę to jest ale obciach żaden ;)

 

natomiast to że kierowcy czasami jeżdżą nocą na dziennych no cóż zdarza się

 

 

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

po co zużywać ciągle 50W jak można 10W

niektorzy tak wzieli sobie do serca te oszczednosci ze jezdza na dziennych ledach nawet w nocy ;)

 

btw nie dyskutuje o wyzszosci ledow na zarowkami (bo to nie podlega dyskusji) tylko o tym ze kazdy musi je miec

dla mnie subaru bez ledow to nie jest obciach ani sredniowiecze

 

tapatalked

średniowiecze odrobinę to jest ale obciach żaden ;)

 

natomiast to że kierowcy czasami jeżdżą nocą na dziennych no cóż zdarza się

 

 

 

tapatalk

 

 

Częściej tak jazda zdarza się podczas opadów lub mgły (bez względu czy LED czy dzienne żarówkowe). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...