Skocz do zawartości

SubaruSK

Użytkownik
  • Zawartość

    500
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SubaruSK

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 01.03.1977

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Słowacja
  • Auto
    Był Subaru Forester 1999 2.0 BEZ T;Jest Subaru Forester XT MY09

Ostatnie wizyty

324 wyświetleń profilu
  1. detailing

    Nie no, co wy? Przecież najpierw go trzeba po glinkowaniu umyć.
  2. Mini Spot Silesian

    Widzę, że leśnicy na imprezy nie jeżdżą
  3. Mini Spot Silesian

    ... nawet na wystawie.
  4. Mini Spot Silesian

    Kurde Qba, ja byłem w sobotę, a do Paulusa dzwoniłem w piątek po południu że będę. Ale pamiętałem, że mam Ci dać znać, tylko zapomniałem Jeszcze będzie okazja.
  5. Forek SH jakie światła do jazdy dziennej?

    ale kilka takich u siebie widziałem, i wygląda spoko
  6. Forek SH jakie światła do jazdy dziennej?

    taki system świateł do jazdy dziennej mają oryginalnie wersje US, że świeci z połową Voltów żarówka od świateł drogowych - czy nie legalnie w EU to nie wiem - ale faktycznie wygodnie. Pękają klosze? Pierwsze słyszę, u mnie nic nie pęka. Odnośnie alternatyw dostępnych na rynku wszystkie inne rodzaje dziennych lamp są według mnie "dolepione" i nie wyglądają estetycznie. Najmniej psujące wygląd pyska SH to chyba płaskie ledy w otworze pod grillem, zaraz nad tablicą, ale nie wiem, czy rozmiarami zgodne z ustawą (zbyt blisko siebie). Albo tak jak lehu ma
  7. Mini Spot Silesian

    A ja z tego miejsca chciałbym podziękować KLINICE SUBARU za szybkie ogarnięcie serwisu - łapa do góry
  8. A ten "interfejs" masz swój czy jest gdzieś taki dostępny w necie? Fajnie to wygląda.
  9. Forester 2008-> automat 2,5 turbo chyba chcę kupić.

    Och Panowie, temat wałkowany już tyle razy na tym forum (dlaczego? co za ile? na jak długo? a czy może raczej ARP?...) że mi się pisać nie chce. Ja za swój remont zapłaciłem razy dwa normalnego remontu, bo miałem w zamyśle podnieść moc do może 300, ale to było dawno (dwa lata) i miałem inne priorytety i inną sytuację. Gdybym teraz robił remont silnika to na pewno wyglądało by to trochę inaczej, ale równie bezpiecznie, bo są części, które nawet do "cywilnego" XT dobrze jest podmienić przy okazji panewy. Wzmocniony smok oleju, UPG, pompa oleju - podstawa. Reszta to fanaberie mniej lub bardziej potrzebne. Tak, olej w tym silniku jest ważny - dobry i często podmieniany - ale nie jest lekarstwem na całe zło, bo nie od niego zależy, czy na przykład smok się nie urwie. Nie robiłem szlifu wału (nawet nie pamiętam czy się jeszcze do tego nadawał), Carfit wpakował mi nowy wzmocniony. Panewki - nie pamiętam, coś około 500
  10. Forester 2008-> automat 2,5 turbo chyba chcę kupić.

    Auto jak auto, tyle że Subaru Musisz tylko znaleźć zadbany egzemplarz, z rodowodem, bo silniki jak wszyscy wiemy są wymagające. Ja gdy szukałem swojego trafiałem na samochody w naprawdę przeróżnym stanie, wybrałem naj naj naj, od starego wyjadacza Subaru, forumowicza, a i tak panewa się obróciła. Nie żebym odradzał, ale świadomość mieć musisz.
  11. Forester 2008-> automat 2,5 turbo chyba chcę kupić.

    Trochę radę daje. Kia Sorento? Jaki ma silnik? Ile do setki?
  12. Mini Spot Silesian

    Aaaaa, także opinie o tym miejscu? Chmmm, zamknięte było jak byłem ostatnio... ale jak jest otwarte to spoko. Adamowi to brawa za odwagę.
  13. Mini Spot Silesian

    A gdzie to jest? Bo pierwsze czytam.
  14. Houkado no Pleiades, czyli zwyczajna Subaru

    Sorry, o czym wy mówicie? [emoji50]
  15. Forester 2.5xt III SH - falują obroty podczas przyspieszania

    Dzielmy się może takimi informacjami oficjalnie, niech zostaje dla potomnych. A może ktoś wie jeszcze coś innego, co może być przyczyną, a my się tego nie dowiemy. No chyba, że to wiedza "płatna".
×