Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

W ogóle jaki jest sens zwiększać moc jak później boi się o spalanie ?

 

w wielu przypadkach delikatny tuning / optymizacja programu ECU nie tylko poprawia osiagi, ale tez zmniejsza spalanie

 

czyli jednym strzalem dwa zajace :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tu masz rację. Ale nie załapałeś delikatnego sarkazmu @@Kukson, -a :)

 

Dokładnie.

Co do chipa to wiadomo że zazwyczaj spada spalanie ale nie jest to jakaś znacząca różnica i jak Amstaff23 pisze po to się to robi aby nacieszyć się tym wzrostem mocy co z tym idzie i spalanie nie będzie wtedy mniejsze od serii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko ,Toyota jest gorsza,to dopiero padlina.Aha i nie lubię Fabii ,nie wiem jak nowa,ale poprzednia to złom.Duuuuuzo lepsze jest Grande Punto.Pod każdym względem.Nawet bezawaryjności.Chodzi o to ,że taki padliniasty złom ,jest szybszy od większości Subaru.Wkurza mnie to osobiście ,jak stoję swoim SBD i widzę Fabię ze znaczkiem Tsi.Staram się nie stawać obok,żeby mi ktoś wstydu nie zrobił na światłach

Chciałbym mieć takie problemy ...

Wcześniej jeździłem Avensisem który miał całe 116PS i nigdy nie bałem się stawać obok Fabii 

Ja FXT staję na światłach ze wszystkimi samochodami i w 80% -przegrywam. Ale chyba coś robię nie tak ... [sądząc po minach kierowców przejeżdżających obok]

 

Edytowane przez Fortis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja FXT staję na światłach ze wszystkimi samochodami i w 80% -przegrywam. Ale chyba coś robię nie tak ... [sądząc po minach kierowców przejeżdżających obok]
 

 

Pewnie śledzisz forum na smartfonie.  :biglol:  ;)

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam,że jadąc xt byłem baaardzo zadowolony.Może w MY16 poprawią fotele.Bo tylko one i spalanie mnie martwią.Noi ta pozycja za kierownicą.O dziwo dużo bardziej przeszkadzała mi ona w dieslu,nie wiem czemu.W każdym razie jeśli Forester to tylko xt.Żaden inny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem dzisiaj w salonie MY15, xt i sbd. Wnętrze, mimo chyba niewielkich zmian, robi dramatycznie lepsze wrażenie. Nie wiem czy fotele zmienili, ale usadziłem tyłek w sbd i nie widzę problemu, może w skórzanych się slizgają 4 litery, ale w materiałowych powinno być ok bo są odpowiednio długie i wyprofilowane

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

widziałem dzisiaj w salonie MY15,
Mnie zaś wydaje się, że zmiany są niewielkie - też oglądałem nową wersję w salonie. Obwódki wokół nawiewów i nowa centralka multimediów. Zmiany w dobrym kierunku jednak nie jest to rewolucja wg. mnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem dzisiaj w salonie MY15, xt i sbd. Wnętrze, mimo chyba niewielkich zmian, robi dramatycznie lepsze wrażenie. Nie wiem czy fotele zmienili, ale usadziłem tyłek w sbd i nie widzę problemu, może w skórzanych się slizgają 4 litery, ale w materiałowych powinno być ok bo są odpowiednio długie i wyprofilowane

 

 

Zmiany są czysto kosmetyczne ale efekt wizualny bardzo pozytywny. W przyszłym tygodniu odbiorę XT Comfort to zdam szerszą relacje.

Na tą chwilę kombinuję co tu zrobić z paskudnym radiem. Może jakąś matową folią do ekranów LCD okleić.....

Kolejny problem to brak miejsca w przednim schowku na CB. Trzeba będzie coś pokombinować z podłokietnikiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kolejny problem to brak miejsca w przednim schowku na CB. Trzeba będzie coś pokombinować z podłokietnikiem.
Pod przednimi fotelami jest bardzo dużo miejsca, ale wymaga to inwestycji w radio ze sterowaniem w gruszce. Podłokietnik nie jest zbyt pojemny, a przydaje się.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Zmiany są czysto kosmetyczne ale efekt wizualny bardzo pozytywny. W przyszłym tygodniu odbiorę XT Comfort to zdam szerszą relacje. Na tą chwilę kombinuję co tu zrobić z paskudnym radiem. Może jakąś matową folią do ekranów LCD okleić..... Kolejny problem to brak miejsca w przednim schowku na CB. Trzeba będzie coś pokombinować z podłokietnikiem.

 

a ja myślałem, ze czekasz na Levorg..., a tu FXT?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zmiany są czysto kosmetyczne ale efekt wizualny bardzo pozytywny. W przyszłym tygodniu odbiorę XT Comfort to zdam szerszą relacje. Na tą chwilę kombinuję co tu zrobić z paskudnym radiem. Może jakąś matową folią do ekranów LCD okleić..... Kolejny problem to brak miejsca w przednim schowku na CB. Trzeba będzie coś pokombinować z podłokietnikiem.

 

a ja myślałem, ze czekasz na Levorg..., a tu FXT?

 

a kto powiedział, że nie czekam :) 

Tyle, że 2.0DIT to bliżej nieokreślona przyszłość ( pewnie MY17 ) a czymś trzeba jeździć :)

 

Kolejny problem to brak miejsca w przednim schowku na CB. Trzeba będzie coś pokombinować z podłokietnikiem.
Pod przednimi fotelami jest bardzo dużo miejsca, ale wymaga to inwestycji w radio ze sterowaniem w gruszce. Podłokietnik nie jest zbyt pojemny, a przydaje się.

 

 

dziękuje. Sprawdzę i tą opcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stad nie dziwi sukces FXT jeśli ktoś akceptuje Forestera ( SUV-a) to jest to jedyne "rozsadne" auto typu wszystko w jednym w ofercie Subaru w EU

 

cena, osiagi, spalanie, użyteczność

 

FXT jest tak dobry, że szaleństwem jest go nie kupić ;)

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ja FXT staję na światłach ze wszystkimi samochodami i w 80% -przegrywam. Ale chyba coś robię nie tak ... [sądząc po minach kierowców przejeżdżających obok]

 

Spróbuj nie wciskać pedału gazu do końca, a raczej do około 3000 - 3500 obr i jak auto zacznie jechać, stopniowo, równomiernie dociskaj gaz. do około 5000 obr. Nie wciskaj do oporu. Tak to działa w trybie I. Chociaż jak robiłem pomiary, wciśnięcie pedału gazu do końca dawało 7,5 do setki więc tragedii nie ma ale była spora zwłoka przy starcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...