Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

 

Jak nie kupiłeś jeszcze radio to sprawdź przenośne.

A mógłbyś cos polecić ? ja jestem totalnie zielony w CB, a takie przenośne chyba byłoby najodpowiedniejsze.

 

 

nie bardzo. Nie drążyłem tego tematu. Wiem tylko że kosztują miedzy 500 - 600pln i sprawują się nie źle.

 

 

 

 

Subaraki potrafią nieźle siać zakłóceniami na CB.

 

głównie w SBD. W benzynowych nie ma problemów. Dlaczego tak jest nie mam pojęcia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam, ze warto doplacic, skóra jest niezła, Harman Kardon z plyty CD (a nie marnego zrodla jakim jest radio) gra bardzo sympatycznie a to akurat moje hobby i mam gdzie słuchać muzyki na bardzo dobrym sprzęcie , dziura w dachu to duzo swiatla w tym czarnym wnętrzu, dostęp bezkluczykowy bardzo praktyczny, nawigacja jak to nawi fabryczna - bez szalu, aczkolwiek mozna się posiłkować. Ja tam sobie chwalę i polecam Plate.

 

 

Co do CB - mam duzego Presidenta i nigdy wiecej takiego kloca. Kup sobie cos małego sprytnego bo w Forczyslawie miejsca na duze radio ni ma, do tego antena 1 m Wilson Little albo nawet Hustler i na wysokim Forku bedzie dobrze dzialac. Przecież nie jesteś hobbystą krotkofalarskim tylko chcesz sie dowiedzieć co przed Tobą . Do Tego odpalasz tego Lotra z gor na telefonie w droge!

Edytowane przez Nowicjusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

dzięki :)

A jak się sprawuje ? Raczej nie pójdę w takie rozwiązanie bo za nisko schodzi mocowanie. Lepiej nie ograniczać tak bardzo prześwitu.

 

Na szybko zerknąłem wczoraj na F SBD MY15. Wykończenie lekko się zmieniło. Dodali pseudo aluminiowe obwódki nawiewów. Radio podstawowej wersji jest inne ale jak dla mnie koszmar. Kurna jak ja to zniosę to nie wiem. Jak można wstawić do samochodu kawałek plastikowego "lusterka". :angry:  W nocy pewnie będzie to jakoś tako działało ale w słoneczny dzień ? Fotele takie same więc nie ma co komentować.

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Fotele takie same więc nie ma co komentować.
 

 

to może Outback zamiast Forestera ?

 

też jest w dieslu z automatem 

 

 

 

OBK nie ma silnika, który by mnie interesował. Osobna kwestia, że F XT jako pseudo terenówka zostanie u mnie na dłużej. Może międzyczasie pojawi się Levorg GT-S.

 

 

też jest w dieslu z automatem

 

SBD to super silnik ale będzie XT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem ostatnio w góry (i przy okazji na SJS) i jako, że miałem na dachu narty to nie rozpędzałem się zanadto. Spalanie po 300 km średnia rzeczywista i na wyświetlaczu 7,8. Jazda 100-110 kmh, mało wyprzedzania. Ale moze bylo z wiatrem bo z powrotem juz litr wiecej.

 

Spadło Wam spalanie po pierwszej wymianie oleju? Moj diler mowi ze ten pierwszy olej to jakis o podwyzszonej gestosci ale nie wiem czy mu wierzyc, chyba chce tylko naciagnac na dodatkowy (niepotrzebny) serwis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam12 powiedział:

SBD to super silnik ale będzie XT.

 

super silnik ....

 

 

... ale

 

mając alternatywę w postaci 2.0 DIT zapomina się o SBD

 

niestety taka jest prawda

 

przemekka powiedział:

Jeśli miałbym kupować diesla,to chyba też wybrałbym nowego Outbacka

 

nawet nie pomyślałem, że Adam kupuje auto w benzynie stąd moje zdziwienie Foresterem XT a nie Foresterm SBD czy Outbackiem

czytając wątek w którym wspomniał o FSBD MY15 zasugerowałem się, że o takim aucie myśli dopiero potem doczytałem posty wstecz

Adam12 powiedział:

Osobna kwestia, że F XT jako pseudo terenówka zostanie u mnie na dłużej. Może międzyczasie pojawi się Levorg GT-S.

 

jak widać żegna się z SBD na dobre

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

FSBD MY15 zasugerowałem się

 

tylko takiego mieli do obejrzenia :)

 

PS. Duży plus za tapicerkę materiałową. Sprawiała naprawdę solidne wrażenie. Nie wiem czy to kwestia konkretnego egzemplarza ale MY15 sprawiał wrażenie lepiej/staranniej wykończonego wewnątrz. Plastiki przy szybach, mocowanie rolety itd. Niby to samo ale w stojącym obok XT MY14 wszystko jakoś odstawało a MY15 było idealnie spasowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurna ,tylko jak pogodzić się z faktem,że jadę na jakiś mały weekendzik ,pokonuje 500km ,przybywam na miejsce i na tym co mam w baku w SBD wracam do domu ,a w FXT bak pusty.Słowem, każdy wyjazd to 2krotnie więcej na paliwo.I nie piszcie mnie o tych jazdach 90km/h ,bo przez takich co tak jeżdżą, to ja rozstroju nerwowego dostaję na drodze.Kiedyś będzie jak filmie Upadek.A przecież ja tylko chciałem wrócić do domu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam właśnie Williama i jestem bardzo zadowolony. Całe sterowanie w gruszce, jednostka z głośnikiem (ustawionym wprost na kierowcę) w nogach pasażera, a gruszka w podłokietniku. Antena króciutka na stałe w dachu. Bardzo dyskretne i efektywne rozwiązanie. Jakość dźwięku bardzo dobra!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Kurna ,tylko jak pogodzić się z faktem,że jadę na jakiś mały weekendzik ,pokonuje 500km ,przybywam na miejsce i na tym co mam w baku w SBD wracam do domu ,a w FXT bak pusty
 

 

może lepiej zapłacić za paliwo do FXT jak za remont SBD  ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...