Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Przestrzeń bagażowa ( dla mnie ważna ) : Forester 505/1577 l , XV odpowiednio 380/1270 l. Spora różnica. Jest jeszcze kilka innych. Aczkolwiek XV też bardzo mi się podoba. Taka mechaniczna pomarańcza ;) :

 

post-550-0-24858100-1368379536_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestrzeń bagażowa ( dla mnie ważna ) : Forester 505/1577 l , XV odpowiednio 380/1270 l. Spora różnica. Jest jeszcze kilka innych. Aczkolwiek XV też bardzo mi się podoba. Taka mechaniczna pomarańcza ;) :

 

post-550-0-24858100-1368379536_thumb.jpg

 

z bagażnikiem to jest mit,gdyż te 500 L jest podane ze schowkiem pod ruchomym dnem.Wystarczy rzucić okiem.Rzeczywista pojemność bagażnika(bez schowka) to ok.400L.

500L to ma mój Legacy,wystarczy rzut oka żeby widzieć że w foresterze przestrzeń bagażowa jest dużo mniejsza.

 

 

 

Rozumiem ,że to była jedyna znacząca różnica między XV i Foresterem :) pomijając to że ten pierwszy jest dużo ładniejszy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XV to taka mieszanka Forestera i Imprezy. Oprócz różnic pojemności bagażnika, XV ma twardsze zawieszenie od Forestera, któy pod tym względem jest bardziej komfortowy. Przestrzeń - więcej w Foresterze, m.in. tylna kanapa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie interesują mnie Pana koledzy i próby dyskredytacji mojej osoby a realne argumenty w dyskusji. Skoro uważa Pan że wydanie 170 000 zł na nowego Forestera to dobry zakup i mówi to Pan o tym z pozycji sprzedawcy to ja mam powody nie wierzyć i podzielić się wątpliwościami.

nic nie uwazam i nic nie mówię. :) .....jedyne co moge sprostowac to... cena +- 148 tys a nie 170 tyś za XT P. oraz , że madox ..nie jest moim kolegą... :huh:

A jaki problem widzisz ? Jeżeli odpowiada Ci BMW, bierzesz banknoty NBP, idziesz tam i kupujesz. Ja nie widzę problemu, chyba, że masz jakąś misję, zbawienia świata, czy coś podobnego.

bardziej...coś podobnego.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

XV to taka mieszanka Forestera i Imprezy. Oprócz różnic pojemności bagażnika, XV ma twardsze zawieszenie od Forestera, któy pod tym względem jest bardziej komfortowy. Przestrzeń - więcej w Foresterze, m.in. tylna kanapa.

 

Jeździłem obydwoma,zawieszenie nie jest twardsze w XV,ja odniosłem odwrotne wrażenie a nie jechałem XT.

 

Kanapa i miejsce z tyłu? Róznice jeśli naprawdę są, to pewnie w granicach błędu obliczeniowego ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widziecie innych roznic miedzy XV i Foresterem niz tylko wielkosc bagaznika?! Wlasciwie to nie widzicie zadnych roznic...

Teraz sobie zazartuje, nie ladnie to prawda, ale rozumiem ze roznica miedzy sasiadka a Waszymi partnerkami zyciowymi jest niewielka wlasciwie zadna?

Wiem, ze mnie ponioslo ale lapki mi opadly. Jak to mowia na argument sily nawet sila argumentu nie pomoze czyli w tym przypadku bzdura n-krotnie powtarzana w koncu staje sie prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem obydwoma,zawieszenie nie jest twardsze w XV,ja odniosłem odwrotne wrażenie a nie jechałem XT.

 

Kanapa i miejsce z tyłu? Róznice jeśli naprawdę są, to pewnie w granicach błędu obliczeniowego ;)

To tylko rysunki techniczne, ale już na nich widać różnicę miejsca z tyłu:

 

post-550-0-23867400-1368385031_thumb.gif

 

post-550-0-00397500-1368385055_thumb.gif

 

Różnica, wg mnie - jest większa od błędu statystycznego ;)

 

Nie widziecie innych roznic miedzy XV i Foresterem niz tylko wielkosc bagaznika?! Wlasciwie to nie widzicie zadnych roznic...

Teraz sobie zazartuje, nie ladnie to prawda, ale rozumiem ze roznica miedzy sasiadka a Waszymi partnerkami zyciowymi jest niewielka wlasciwie zadna?

Wiem, ze mnie ponioslo ale lapki mi opadly. Jak to mowia na argument sily nawet sila argumentu nie pomoze czyli w tym przypadku bzdura n-krotnie powtarzana w koncu staje sie prawda.

Izotom - nie narzekaj na sąsiadki ! :yahoo:

http://www.ckm.pl/lifestyle%2Famatorskie-zdjecia,736,1,a.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem obydwoma,zawieszenie nie jest twardsze w XV,ja odniosłem odwrotne wrażenie a nie jechałem XT.

 

Kanapa i miejsce z tyłu? Róznice jeśli naprawdę są, to pewnie w granicach błędu obliczeniowego ;)

To tylko rysunki techniczne, ale już na nich widać różnicę miejsca z tyłu:

 

post-550-0-23867400-1368385031_thumb.gif

 

post-550-0-00397500-1368385055_thumb.gif

 

Różnica, wg mnie - jest większa od błędu statystycznego ;)

 

niech tak będzie, :)

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, też przypomina mi się wcześniejsze nawoływanie do kupna Volvo zamiast Subaru...

 

Czy wolno kochać i krytykować, jasne, ale w jakiś granicach. Ciekawe ile o autach Subaru rozmawiają na forum BMW. Subaru to nisza, można kupić, nie trzeba, sprzedaje mniej aut niż BMW zapewne. Ale pieklenie się, że coś tańszego oferuje mniej, a droższego więcej i że może by tak zamienić żeby te tańsze oferowało też to co droższe i wciąż było tańsze, jest ciut szaloną ideą. Co tam, niech myślą, kombinują, poprawiają, ale nie muszą przecież zarabiać :))

A kochać warto trochę bezinteresownie, forum to trochę fanklub, nikt nie każe należeć. A krytyka wskazana, ale nie powinna się zamienić w jednostronną jatkę.

A tak gwoli prawdy sięgnąłem do dealerskiej strony BMW, wyjąłem porównywalne X1 (125i) z silnikiem 2.0 208 KM. Jedyna porównywalna benzyna parametrami.

Bez napędu na 4 koła!!!

Bo, X drive w X1 dostępny tylko w dieselu i w najsilniejszej benzynie (ta od 194 tys a nie 134 tys))

wyposażenie podstawowe bez reflektorów przeciwmgielnych, kamery cofania, czujnika deszczu, podgrzewania foteli przednich, ruchomego podłokietnika z przodu, automatycznej klimatyzacji, ksenonów ze spryskiwaczami, z prostym systemem audio, bez navi, zwykłymi głośnikami, bez skóry na siedzeniach, w zwykłym lakierze, elektrycznej regulacji fotela kierowcy, składanego elektrycznego dachu.

Mniejszy o 85 litrów bagażnik BMW..

Lakier metalizowany 3 tys

Polski pakiet plus 12 tys

- Kierownica skórzana

- Kierownica wielofunkcyjna

- Dzielone i składane oparcie kanapy z tyłu

- Pakiet dodatkowych schowków

- Podłokietnik z przodu, przesuwany

- Czujniki parkowania z przodu i z tyłu

- Reflektory przeciwmgielne

- Czujnik deszczu

- Reflektory biksenonowe z układem spryskiwaczy

- Automatyczna klimatyzacja

- Pakiet dodatkowego oświetlenia

Pakiet Drive Comfort 2 tys

- Radio BMW Professional

- Zestaw głośnomówiący Bluetooth z interfejsem audio USB

Skóra Dakota 7 tys

Elektryczna regulacja foteli z pamięcią ustawień 4 773 (nie liczę, nie wiem czy obu przednich?)

Kamera cofania 2 tys

Ogrzewanie foteli przednich 1 500

Szary pasek przeciwsłoneczny na przedniej szybie 452

System alarmowy sterowany pilotem radiowym 2 tys

Szklany dach elektryczny 4 tys

System nawigacyjny Business 8 tys

System Harman Kardon Premium Speaker 4 tys

Sportowa automatyczna skrzynia biegów Steptronic, 8-biegowa 9 tys (2 dźwigienki przy kierownicy)

Sportowe zawieszenie M 1500

 

I do 134 tysięcy katalogowych dokładamy jakieś kolejne 60 tysięcy plus elektrykę fotela, 10 tysi za felgi.aluminiowe 18, ale to już jak kto lubi.

 

Czyli 200 tys na auto z napędem na przednią oś!!!

 

Że napęd na 4 nie jest potrzebny w drodze do pracy. Zależy, gdzie się mieszka, ale załóżmy, że nie jest. Tylko po groma Subaru w takim razie. Jest tyle fajnych marek, bez AWD.

A jeśli nawet porównamy wersję z X drive, to te skromne kilkadziesiąt tysięcy różnicy, to naprawdę kupa kapuchy, nie "trochę"... dla mnie przynajmniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X1 Xdrive 20i 184KM manual,prawie dokładnie te same osiągi co XT

 

Skonfigurowałem z Navigacją,szklanym dachem ,biksenonami,kier. wielofunkcyjną,czujniki parkowania,podparcie lędźwiowe,bluetooth i pare mniejszych drobnych szczegółów.

Wyszło ok 169 tys.,a uwzględniając obiecany w BMW rabat 8-10% ostateczna cena kształtuje sie między 155-152 tys. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wątek pomału zaczyna mieć więcej wspólnego z in vitro niż z Subaru.

Woszkowaty podesłał mi linka do ckm. Może komuś się przyda to proszę i będzie można "delektować" się dalej dyskusją. :biglol:

 

BMW X1... :facepalm: Bosszzeee...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzuć linka Izotom. Nawet ja się dałem wczoraj wkręcić w dyskusję :)

 

Stach111 Tylko jak porównasz listę standardowego wyposażenia z tą w XT Platinium, to różnice wyrównasz dopiero ceną w granicach 200 tys.

Też bawiłem się konfiguratorem.

I to w X1 nie X3!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten wątek pomału zaczyna mieć więcej wspólnego z in vitro niż z Subaru.

Woszkowaty podesłał mi linka do ckm. Może komuś się przyda to proszę i będzie można "delektować" się dalej dyskusją.

 

BMW X1... Bosszzeee...

 

 

Spokojnie, tak czytam, czytam… i niektóre wpisy to nie wiem czy się śmiać czy płakać.

 

W X3 jak wsiadłem do tyłu to nie wiedziałem, że potrafię się złożyć w „chińskie 8”… w Forku jak w Dreamlinerze, noga na nogę, gazetka luksus prestiż Panie ;)

 

O cenach nawet nie wspominam, ktoś tu już ładnie opisał rzeczywistość. Ludzie się naczytali ofert z otomoto od brokerów, a jak tylko przyjdzie co do czego to się okazuje że X3 albo Q5 z jakimkolwiek sensownym wyposażeniem to jednak spooooro więcej a żeby to jeszcze jakoś jechało to dodatkowe parę tysi.

 

Dla mnie w klasie SUV Forek 2,0XT* jest aktualnie nie do pobicia.

 

 

* biały ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo XV nie schodziły - były zbyt drogie w stosunku do tego co oferowały - i teraz można brać je z "wyprzedaży" no i nie ma co porównywać możliwości nowego Forka z XV. Pisząc różne dziwne rzeczy na swoim własnym Forum o nowym samochodzie - m. in. porównując do innych marek - sami kopiemy sobie dół. Piszmy o nowym Forku w kontekście starych modeli i piszmy o jego plusach i minusach ale bez reklamowania innych aut. Potencjalny czytający to Forum sam sobie porówna i oceni. Wierzcie ale to Forum jest opiniotwórcze bo jest oficjalnym Forum Importera i każde nasze słowo jest istotne.

 

P.S. W Poznaniu też czeka do wzięcia XT demo od ręki za fajną cenę. I co z tego? Oprócz tego sprzedali już sporo nowych Forasów. A ten ciągle jest do wzięcia ... B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izotom - nie załapałeś żartu z sąsiadkami czy tylko udajesz? Czasami , dla zmiany klimatu, trzeba wrzucić coś na luzie, bo jak zaczniesz czytać narzekania, jakie to fotele złe, jakie to BMW lepsze, to wiesz co się chce ...

Bez urazy !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko okaże się po ilości sprzedanych samochodów.

Póki co szału niet.W MMCars firmie gdzie brałem legacy czeka do wziecia XT od ręki.Czarny comfort.Na drogach za to coraz więcej XV i mam wrażenie że taki stan się utrzyma.

 

To chyba oczywiste, że jest więcej XV, bo od roku w sprzedaży, a nowy forek dopiero wszedł ;) Ja na razie mam wrażenie, sądząc po ilości napotkanych po drodze, że sprzedaż XV jest śladowa i myślę, że za chwilę zobaczymy dużo więcej forków, bo XV jest po prostu za drogi jak na swoje parametry. Jak kogoś stać, to wyda trochę więcej na większego "prawdziwego" suva a nie kompakta

 

Piszmy o nowym Forku w kontekście starych modeli i piszmy o jego plusach i minusach ale bez reklamowania innych aut. Potencjalny czytający to Forum sam sobie porówna i oceni. Wierzcie ale to Forum jest opiniotwórcze bo jest oficjalnym Forum Importera i każde nasze słowo jest istotne.

 

 

może po prostu cenzurę od razu wprowadzimy na słowa BMW i Audi? :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...