TyrTyr Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Też chodził mi po głowie CX-7, ale dojrzałem do zakupu "niemanuala" więc Mazdę odpuściłem chociaż mam wielki sentyment do tej marki Mowisz ze CX-7 nie wystepuje w wersji auto? Pozwolilem sobie na to pytanie bo na www.mazda.pl/ nie widze CX-7 wiec chyba traktujemy sprawe globalnie. Przy czteromiesięcznych terminach oczekiwania jest oczywiście atrakcyjne. A za kilka lat, przy ewentualnej odsprzedaży, punktem wyjścia do szacowania wartości samochodu będzie rok produkcji, niezależnie czy nabyty był w lutym i jeżdżony przez 10 miesięcy, czy nabyty w grudniu i używany przez kilka dni. A to juz bedzie zalezalo od kupujacego. Tak na marginesie, czekac cztery miesiace na samochod........ NIE. A na drugim marginesie, masz Forestera wyprodukowanego w USA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bright Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Odpowiedz dlaczego nie ma CX-7 jest parę postów niżej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p@dre Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) Morgen pozwolę się wtrącić ... CX-7 występowała w automacie (problem tylko z kupnem po 2012r.), tak samo jak występuje CX-5 Co do ceny nowego xt ... moim zdaniem jest ok, a nie obawiam się też nagłej podwyżki dopóki porównywalne marki można kupić w podobnej cenie ... X1, CX-5 ... Co do foteli, nie zauważyłem by była jakaś różnica na + lub - w stosunku do poprzedniej generacji W aktualnie posiadanym samochodzie "zastępczym" fotele mam wygodniejsze i tyle ... Co do konkurencji ... hmm jeździłem ostatnio LR F2 z podobnym silnikiem w automacie i gdyby był tańszy w zakupie to bym się mocno zastanawiał czy LR czy Forester ... ? CX-5 jest w podobnej cenie ale ma za słaby silnik ... choć to akurat subiektywne odczucie SLS - ich brak to moim zdaniem zaleta tego modelu Podsumowując - za kilka miesięcy zdecyduję się pewnie na nowego XT ... poprzedni mnie nigdy nie zawiódł ps. IzoTom - gratuluję zakupu Edytowane 13 Maja 2013 przez p@dre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Nawet w obecnym jak prowadzi żona to ja mogę prawie założyc nowę na nogę. Inne gabaryty kierowcy - inne potrzeby miejsca. A gdyby tak popatrzec co robia linie lotnicze? Jak ktos chce siedzic bardzo wygodnie to placi ..... trzy? nie, cztery razy wiecej. Za cztery razy wiecej to pewnie i dach by specjalnie wyprofilowano i recznie wyklepano.... Przepraszam nie moglem sobie odmowic tego dowcipu Morgen pozwolę się wtrącić ... CX-7 występowała w automacie (problem tylko z kupnem po 2012r.), tak samo jak występuje CX-5 CX-7 jest troche male. CX-9 to juz cos. Tak na marginesie dyskusji może ktos by mi wytłumaczył : pomijając XT, jaki jest sens kupować Forestera kiedy mamy XV? Czy przypadkiem XV nie jest mniejszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) Strachu, XV to dla zony raczej jako drugie auto. Bagażnik jest mikroskopijny w stosunku do całego, całkiem dużego auta. No i nie ma x mode jeżeli ktos potrzebuje. Edytowane 13 Maja 2013 przez Sebastian.R Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 punktem wyjścia do szacowania wartości samochodu będzie rok produkcji, niezależnie czy nabyty był w lutym i jeżdżony przez 10 miesięcy, czy nabyty w grudniu i używany przez kilka dni. no chyba że sie znajdzie myślący kupiec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 (edytowane) @@TyrTyr, pomiaru dokonałem na autostradzie Budapest-Nagykanizsa ok. 3 lata temu ,droga prosta jak stół ,to samo natężenie ruchu,ta sama średnia prędkość ok.140 km/h-głównie autopilot.Pomiaru dokonałem z ciekawości ,bo końcowa część podróży tego dnia była póżnym wieczorem i można było wyłączyć klimę bez problemu.Jechaliśmy Hondą.Wcześniej już wydawało mi się mniej więcej jak zwiększa się spalanie wraz z klimą dzięki temu doświadczeniu tylko sie upewniłem. To ze prosta, to malo. Ma byc plaska. Powiedz mi jaka technika mierzyles ilosc benzyny/paliwa? Wieczorami przestaje wiac..... robiles pomiar predkosci wzgledem powietrza? A co do klimy - przyznam że pierwszy raz słyszę o mniejszym spalaniu przy włączonej , w każdym aucie które miałem zawsze spalanie rosło. Zawsze cos sie wydarza pierwszy raz ) PS. Sa tacy co twierdza ze wlaczone swiatla to wzrost spalania. Gdyby tak wszystkie samochody na swiecie nie zapalaly swiatel to moze dalo by sie uratowac planete. Nuda. No i juz dokladnie wiadomo jak to jest z tym nowym Foresterem. Tutaj troszkę były inne powody przegranej z przeszkodą ale dla takiego auta to chyba troszkę wstyd Próba z rozpędu mnie rozbawiła. Równie dobrze mógł przywalić w drzewo i oczekiwać że na nie wjedzie. Naszczescie juz nie produkuja tego smiecia. Edytowane 13 Maja 2013 przez TyrTyr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 punktem wyjścia do szacowania wartości samochodu będzie rok produkcji, niezależnie czy nabyty był w lutym i jeżdżony przez 10 miesięcy, czy nabyty w grudniu i używany przez kilka dni. no chyba że sie znajdzie myślący kupiec To się zdarza statystycznie sporadycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Kurde z tą CX-7 to zabiliście mi ćwieka. Jak w zeszłym roku zapadła decyzja że koniec leasingu=nowe auto to nie była oferowana z automatem lub coś mi umknęło No ale może to i dobrze bo decyzja jest że będzie Nowy Forek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Tak na marginesie, czekac cztery miesiace na samochod........ NIE. A na drugim marginesie, masz Forestera wyprodukowanego w USA? Jak (się) kocha to (się) poczeka Mienie przesiedleńcze z USA, ale wyprodukowanego w Japonii, zdaje się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 @@TyrTyr, pomiaru dokonałem na autostradzie Budapest-Nagykanizsa ok. 3 lata temu ,droga prosta jak stół ,to samo natężenie ruchu,ta sama średnia prędkość ok.140 km/h-głównie autopilot.Pomiaru dokonałem z ciekawości ,bo końcowa część podróży tego dnia była póżnym wieczorem i można było wyłączyć klimę bez problemu.Jechaliśmy Hondą.Wcześniej już wydawało mi się mniej więcej jak zwiększa się spalanie wraz z klimą dzięki temu doświadczeniu tylko sie upewniłem. To ze prosta, to malo. Ma byc plaska. ehh,TyrTyr a myślałem że słowo autostrada wiele wyjaśni.No ale dobra mogłeś tamtędy nie jechać,to najprostsza,najbardziej płaska i jedna z najnowszych autostrad w Europie.jechchaliśmy tamtędy już cztery razy,w te i nazad,fajnie się jedzie tylko trzeba uważać żeby nie zasnąć jazda póznym popołudniem,nalewałem do pierwszego odbicia.Prędnkość wiatru?-NIE WIEM :mellow: Rozumiem że nadal twierdzisz że klimatyzacja zmniejsza spalanie,OK niech Ci tak będzie;niech też będzie że źle wykonywałem pomiary,tylko proszę już mi nie zadawaj więcej pytań w tym temacie bo przez grzecznośc czuję się zobligowany do odpowiedzi a mi sie już nie chce Strachu, XV to dla zony raczej jako drugie auto. Bagażnik jest mikroskopijny w stosunku do całego, całkiem dużego auta. No i nie ma x mode jeżeli ktos potrzebuje. Dla mojej żony to konfigurujemy VW UP ze zautomatyzowaną skrzynią biegów .To jedyny samochód który ewentualnie ogarnie i nie będzie mnie pytać czemu nie jedzie(noga na sprzęgle i gaz do dechy ) Bagażnik w XV to 380L a w forku po odjęciu 100L pod podwójnym dnem pozostaje 400L XV i Forek= te same rozstawy osi,ten sam prześwit,może niewiele mniej miejsca dla pasażerów ale ciągle naprawdę dużo,kokpit ,kierownica-to samo,wygląd o niebo lepszy w XV.Na dłuższych podróżach zdecydowanie mniejsze opory i lepsze osiągi w XV.Nie chciałem już ciągnąc tego tematu ,ale skoro idzie dalej no to muszę się odnieść W sumie to powiem szczerze że nie znajduję w jakiejkolwiek innej firmie żeby dwa modele były aż tak siebie blisko. Jak dojdzie szersza paleta DIT dla XV np. 1,6 200KM w manualu to będzie super maszynka,a jak jeszcze dorzucą wzorem BMW przełącznik komfort/sport zmieniając parametry zawieszenia i ukł. kierowniczego i dodadzą podparcie lędźwiowe to uroczyście obiecuję że ustawię się po niego w kolejce Ja człowiek wymiarowy,178cm 80kg i wielkośc tego samochodu mi wystarczy a na narty wezmę trumnę choć po legacu mógłby żal pozostać, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 najważniejsze jest ustawienie fotela w odpowiedniej pozycji, Zgadza się, ale to jest bardzo indywidualna sprawa - niestety w Subaru do tej pory (nie wiem jak w nowym Forku) była skokowa regulacja pochylenia oparcia i bezsprzecznie krótkie siedzisko, co niestety dość mocno ogranicza zakres regulacji i spory odsetek użytkowników nie może znaleźć optymalnej pozycji. Z aut które mam/miałem to siedzenia były: Skoda Felicia - regulacja oparcia na pokrętło i siedziało się nieźle, choć trzymanie średnie Corolla bugeye - trzymanie poprawne, ale skokowa regulacja oparcia i siedzisko powodowały,m że dopiero po pewnych modyfikacjach mocowania, siedziało się znośnie Passat 2000r - trzymanie poprawne i dopasowanie pochylenia, lędźwi i siedzisko były baaardzo fajne WRX,02 - trzymanie super, ale skokowa regulacja pochylenia i szczególnie krótkie siedzisko pozostawiały niedosyt i po czasie ból/zmęczenie STi'05 - trzymanie dobre, choć wg moich odczuć WRX miał lepsze fotele - wady jak powyżej Focus 2006r - trzymanie niespecjalne, ale regulacja i siedzisko ok. Leon 2008r - trzymanie normalne, regulacje wszystkie i siedzisko bdb - 1500km na raz bez problemów. Altea Freetrack - trzymanie boczne super, wszystkie regulacje jak i siedzisko bdb. Najlepsze seryjne fotele jakie do tej pory miałem. Audi S3 - siedzisko długie, boki wyprofilowane nieźle, ale czegoś tym fotelom brakuje? i po czasie zaczynają mnie męczyć. Może to kwestia skóry z której się po troch zsuwam i ciągle poprawiam? A jakbyś mógł przybliżyć jaki inny SUV z takimi osiągami jak XT, takim wyposażeniem i podobną wielkością jest dostępny na rynku w cenie <170tys Pln, byłbym zobowiązany Proszę bardzo (podobno już z powrotem da się zamówić): http://konfigurator.seat.pl/index.php?str_menu=6&id_model=17&id_wersja=41&id_silnik=109&id_kolor=96 Maksymalnie doposażając wyjdzie nie więcej niz około135tyś i będzie bogaciej niż w Forku - brak tylko takich opcji jak bezkluczyk i elektryczna klapa, ale w zamian dostajemy kilka znacznie moim zdanie lepszych w aucie rodzinnym - skrętny biksenon, tylne boczne poduszki, sporo schowków, ekran do DVD, stoliki, zasłonki itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Kurde z tą CX-7 to zabiliście mi ćwieka. Jak w zeszłym roku zapadła decyzja że koniec leasingu=nowe auto to nie była oferowana z automatem lub coś mi umknęło Też się przymierzałem. Benzyny z automatem nie było w salonach PL. Trzeba było ściągać zza wielkiej wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Proszę bardzo (podobno już z powrotem da się zamówić): http://konfigurator....109&id_kolor=96 No to dałeś do pieca Mogłeś chociaż dać przykład czegoś troszkę podobnego do samochodu. Ja już kiedyś wyraziłem opinie na temat tego dziwactwa i naprawdę wolałbym już jakąś Skodę(chociaż kapelusz dadzą) Kurde z tą CX-7 to zabiliście mi ćwieka. Jak w zeszłym roku zapadła decyzja że koniec leasingu=nowe auto to nie była oferowana z automatem lub coś mi umknęło Też się przymierzałem. Benzyny z automatem nie było w salonach PL. Trzeba było ściągać zza wielkiej wody. Ja niestety jestem wygodnicki i jakoś zawsze przeglądam oferty z EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Proszę bardzo (podobno już z powrotem da się zamówić): http://konfigurator....109&id_kolor=96 No to dałeś do pieca Mogłeś chociaż dać przykład czegoś troszkę podobnego do samochodu. Ja już kiedyś wyraziłem opinie na temat tego dziwactwa i naprawdę wolałbym już jakąś Skodę(chociaż kapelusz dadzą) ups,to chyba fura Lukassa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 PS. Sa tacy co twierdza ze wlaczone swiatla to wzrost spalania. Bo tak jest. Wszystkie włączane odbiorniki elektryczności zwiększają obciążenie alternatora i powodują w efekcie wzrost spalania. PS. Są tacy co twierdzą, że włączona klima zmniejsza spalanie CX-7 jest troche male. CX-9 to juz cos. Też tak sądzę, tym bardziej, że ceny były identyczne prawie, coś koło 150k. W CX-9 można było tylko wybrać jasną lub ciemną skórę, żadnych innych opcji, bo wszystko było. Oprócz...nawigacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 PS. Są tacy co twierdzą, że włączona klima zmniejsza spalanie A sprawdzałeś kiedyś spalanie przy jeździe 100 km/h z otwartymi na oścież szybami - wynik może zaskoczyć No to dałeś do pieca Mogłeś chociaż dać przykład czegoś troszkę podobnego do samochodu. Ja już kiedyś wyraziłem opinie na temat tego dziwactwa i naprawdę wolałbym już jakąś Skodę(chociaż kapelusz dadzą) Prosiłeś o ofertę z rynku - kwestie gustów pomijam, bo zawsze znajdzie się ktoś kto powie że ten ładny, a ten brzydki. Porównaj same parametry, wielkość, osiągi i wyposażenie, a potem spójrz na cenę. ups,to chyba fura Lukassa Wybrałem to auto z czysto pragmatycznych powodów. Wygląd jego mnie ani ziębi, ani grzeje - subiektywnie przód ma niezły/dynamiczny, tył ze sporym zderzakiem i dyfuzorem też wygląda przyzwoicie, niestety linia boczna jest mocno zaburzona, przez ten trochę na siłe przedłuzony tylny zwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Bo tak jest. Wszystkie włączane odbiorniki elektryczności zwiększają obciążenie alternatora i powodują w efekcie wzrost spalania. Nawet była dyskusja na poziomie parlamentu EU czy obligatoryjnie wprowadzić w całej EU nakaz jazdy na światłach. Ekolodzy udowadniali że to powoduje zwiększone spalanie i jak narazie wygrali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Tak na marginesie, czekac cztery miesiace na samochod........ NIE. A na drugim marginesie, masz Forestera wyprodukowanego w USA? Jak (się) kocha to (się) poczeka Mienie przesiedleńcze z USA, ale wyprodukowanego w Japonii, zdaje się Ale az 4 miesiace? NIE. No wlasnie o to chodzilo. Taki on, jak mowicie Hamerykanski, jak z............. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 producent roku Zrezygnował jedynie ze sprzedaży na polskim rynku, Trudno Outbacka traktowac jako zamiennik Forestera ale w końcuczemu nie, Różnica w cenie przeszkadza abym traktował Outbacka (ogromnie mnie i żonie by pasował) jako alternatywę dla Forczysława. Pewnie wina akcyzy w wiekszej mierze.. Mi chodziło o Outbacka 2013 Diesel CVT i on jest tańszy od FXT - tak rzecze cennik. Do setki ma jednak 9,7 a nie 7,5 za to spalanie komfort ..lepsze za mniejsze pieniądze Tego 3,6 już nie oferują a na 2 litry akcyza jest mniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yossarian Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 No wlasnie o to chodzilo. Taki on, jak mowicie Hamerykanski, jak z............. Nieee, kozy to zostaw z daleka Czepnij się jeszcze awatara A kraj docelowy liczy się, na przykład względem podpórki lędźwiowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Tego 3,6 już nie oferują ale coś bym jeszcze znalazł.... .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 ehh,TyrTyr a myślałem że słowo autostrada wiele wyjaśni.No ale dobra mogłeś tamtędy nie jechać,to najprostsza,najbardziej płaska i jedna z najnowszych autostrad w Europie.jechchaliśmy tamtędy już cztery razy,w te i nazad,fajnie się jedzie tylko trzeba uważać żeby nie zasnąć jazda póznym popołudniem,nalewałem do pierwszego odbicia.Prędnkość wiatru?-NIE WIEM :mellow: Rozumiem że nadal twierdzisz że klimatyzacja zmniejsza spalanie,OK niech Ci tak będzie;niech też będzie że źle wykonywałem pomiary,tylko proszę już mi nie zadawaj więcej pytań w tym temacie bo przez grzecznośc czuję się zobligowany do odpowiedzi a mi sie już nie chce Jak Ci sie nie bedzie chcialo nie odpowiadaj, nie ma sprawy, ale. Owszem, jak postawisz samochod na rolkach i wlaczysz klimatyzacje to spalanie wzrosnie. Zwlaszcza na poczatku...... Jednak jesli porownamy zime kiedy nie jedziesz na klimatyzacji i lato z klimatyzacja to bedzie odwrotnie. I dlatego twierdze ze z klimatyzacja pali mniej. Jesli idzie o wspomiana autostrade to istotnie wspinaczek tam nie ma, ale znowu ale.... Powiedzmy tak dla przykladu kawalek przed Szekesfehervar mamy 104.8m (przy drodze 7) a juz dalej przy drodze 63 jest 127m. Troche dalej robi sie 150m, przy Bataonie 158m - 188m Wydaje sie plasko, a tak naprawde mamy prawie 100m roznicy wzniesien. Przepraszam, mam laboratoryjne skrzywienie i poprostu nie wierze w mozliwosc pomiaru z dokladnoscia ~ 2% tak na pistolet i "slip". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Bagażnik w XV to 380L a w forku po odjęciu 100L pod podwójnym dnem pozostaje 400L To fakt, że w Forku te 505l to ściema, ale w porównaniu z XV ma bardziej regularny kształt, poza tym Forka można załadować dużo wyżej niż do poziomu okien, a XV to hatchback wiec nie ma już wyżej miejsca. Prócz tego Forek ma roletę, a nie półkę i nie ma problemu co z nią zrobić jak coś większego ładuję do bagażu. A u mnie wózek musi wejść - i XV w tym przegrywa - sprawdzałem.Można powiedzieć że przecież mam Civika i wszystko mieszczę - tak ale ze względu na napęd na przód i prostsze zawieszenie z tyłu, bagażnik ma prawdziwe 480 litrów i w porównaniu z XV jest duży (różnicy nie da sie nie zauważyć). Zresztą nie ma chyba powodu aby jakoś przeć na XV, osobiście mógłbym go mieć jako drugi samochód, ale żona jakoś go nie trawi (Forka, choć wiem, ze piękny nie jest juz tak ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niedźwiedź Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 ehh,TyrTyr a myślałem że słowo autostrada wiele wyjaśni.No ale dobra mogłeś tamtędy nie jechać,to najprostsza,najbardziej płaska i jedna z najnowszych autostrad w Europie.jechchaliśmy tamtędy już cztery razy,w te i nazad,fajnie się jedzie tylko trzeba uważać żeby nie zasnąć jazda póznym popołudniem,nalewałem do pierwszego odbicia.Prędnkość wiatru?-NIE WIEM :mellow: Rozumiem że nadal twierdzisz że klimatyzacja zmniejsza spalanie,OK niech Ci tak będzie;niech też będzie że źle wykonywałem pomiary,tylko proszę już mi nie zadawaj więcej pytań w tym temacie bo przez grzecznośc czuję się zobligowany do odpowiedzi a mi sie już nie chce Jak Ci sie nie bedzie chcialo nie odpowiadaj, nie ma sprawy, ale. Owszem, jak postawisz samochod na rolkach i wlaczysz klimatyzacje to spalanie wzrosnie. Zwlaszcza na poczatku...... Jednak jesli porownamy zime kiedy nie jedziesz na klimatyzacji i lato z klimatyzacja to bedzie odwrotnie. I dlatego twierdze ze z klimatyzacja pali mniej. Jesli idzie o wspomiana autostrade to istotnie wspinaczek tam nie ma, ale znowu ale.... Powiedzmy tak dla przykladu kawalek przed Szekesfehervar mamy 104.8m (przy drodze 7) a juz dalej przy drodze 63 jest 127m. Troche dalej robi sie 150m, przy Bataonie 158m - 188m Wydaje sie plasko, a tak naprawde mamy prawie 100m roznicy wzniesien. Przepraszam, mam laboratoryjne skrzywienie i poprostu nie wierze w mozliwosc pomiaru z dokladnoscia ~ 2% tak na pistolet i "slip". Znaczy że zimą pali więcej bo nie ma włączonej klimatyzacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się