Sebastian32 Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 Panowie z czego może wynikac taka roznica miedzy stronami przod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 Albo coś się dostało pod klocek albo zacisk źle pracuje, albo jedno i drugie... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Panie i Panowie. Wymieniał ktoś ostatnio hamulce w Forku XT SJ? Jest jakiś sprawdzony zestaw np. Brembo, Trw itd ? Chodzi o komplet przód i tył tarcze+klocki. Dawno nie sprawdzałem co jest na rynku więc wolę zapytać fachowców Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabin Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 3 godziny temu, Adam12 napisał: Panie i Panowie. Wymieniał ktoś ostatnio hamulce w Forku XT SJ? Jest jakiś sprawdzony zestaw np. Brembo, Trw itd ? Chodzi o komplet przód i tył tarcze+klocki. Dawno nie sprawdzałem co jest na rynku więc wolę zapytać fachowców Z góry dziękuję. Ja bym polecała ATE lub TRW Osobiście teraz będę zakładać HellaPagid, ale Forek 2.0 SG - polecili w zaprzyjaźnionym sklepie + poczytałam o tym i stwierdziłam że ok, spróbujemy podobno jeszcze lepsze od ATE, ale opinie własną mogę wydać później bo dopiero będę je teraz (w weekend) zakładać 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajonc Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 21 minut temu, Gabin napisał: Ja bym polecała ATE lub TRW Zaraz będą głosy, że ATE pylą Jeszcze w Łosiu (V70) wywaliłem prawie nowe superhiperceramiki i założyłem ATE właśnie. Felgi brudniusieńkie, ale za to hamulce wróciły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 to może lepiej pokombinować z różnymi firmami tarcze + klocki? W poprzednim SG miałem DBA + klocki Brembo i były zdecydowanie lepsze do OEM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabin Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 11 godzin temu, Zajonc napisał: Zaraz będą głosy, że ATE pylą Jeszcze w Łosiu (V70) wywaliłem prawie nowe superhiperceramiki i założyłem ATE właśnie. Felgi brudniusieńkie, ale za to hamulce wróciły Felgi się myje po prostu Osobiście nie miałam z nimi problemu nadmiernego pylenia, więc cóż... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gabin Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 Godzinę temu, Adam12 napisał: to może lepiej pokombinować z różnymi firmami tarcze + klocki? W poprzednim SG miałem DBA + klocki Brembo i były zdecydowanie lepsze do OEM. Mamy w jednym aucie brembo to fajnie hamują, jak są nagrzane... Jak są zimne + np deszczowa pogoda to średnio się sprawdzają A szkoda bo to kiedyś była wysoka półka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 słyszałem podobne opinie ale wolałem się upewnić. Dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 (edytowane) Ja mam obecnie klocki i tarcze TRW w SG, hamują OK Jak się klocki skończą to już czekają, klocki Brembo XTRA Edytowane 5 Marca 2022 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buc niskopienny Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 21 godzin temu, Adam12 napisał: słyszałem podobne opinie ale wolałem się upewnić. Dzięki za info. Żadne cywilne klocki nie wymagają rozgrzewania, nawet te pokroju DS2500. Standardowe budżetowe Ferodo, Textar, Ate, TRW, Jurid, etc (pomijam ekstremalne budżetowe wynalazki które można przypalić przy zwykłej jeździe miejskiej) hamują podobnie i całkiem przyzwoicie przy normalnym użytkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 "podobnie" do dobre określenie i dużo się w nim zmieści Trenowałem kilka zestawów w różnych konfiguracjach i część z nich poległa po pierwszych tysiącach kilometrów. Z reguły gięły się po kilku dłuższych trasach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajonc Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 1 godzinę temu, Adam12 napisał: "podobnie" do dobre określenie i dużo się w nim zmieści Trenowałem kilka zestawów w różnych konfiguracjach i część z nich poległa po pierwszych tysiącach kilometrów. Z reguły gięły się po kilku dłuższych trasach. Podasz jakie? Bo mam ciężką nogę i kilka razy w życiu trafiłem na pokrzywione tarcze w czyimś samochodzie, ale samemu nie udało mi się pogiąć. Nawet Mikody, która przez wielu "znafcuf" jest uznana za najgorszy chłam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daroot Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Ostatni mój zestaw to było: tarcze xtra brembo i klocki galfer. Lepszego zestawu nie miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Godzinę temu, Zajonc napisał: Podasz jakie? Bo mam ciężką nogę i kilka razy w życiu trafiłem na pokrzywione tarcze w czyimś samochodzie, ale samemu nie udało mi się pogiąć. Nawet Mikody, która przez wielu "znafcuf" jest uznana za najgorszy chłam zerknę w faktury i podam dokładne kody ale to było spory czas temu więc wątpię żeby było pomocne. Po za tym każdy producent ma swoje "dobre" i "słabsze" wyroby więc nie sugerowałbym się marką. Dlatego też dopytuję o sprawdzony obecnie dostępny set do SJ XT na przód i tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buc niskopienny Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 2 godziny temu, Adam12 napisał: "podobnie" do dobre określenie i dużo się w nim zmieści Trenowałem kilka zestawów w różnych konfiguracjach i część z nich poległa po pierwszych tysiącach kilometrów. Z reguły gięły się po kilku dłuższych trasach. Używałem wszystkich które wymieniłem oprócz Ate i tak, wszystkie hamują podobnie. To cywilne klocki i żaden z nich nie wytrzyma kilku mocnych hamowań. Nigdy nie pogiąłem tarcz (a zakładałem czasem naprawdę taki paździerz że wstyd się przyznać), może dlatego że zawsze po wyczuciu lekkiego fadingu odpuszczałem mocne hamowanie. Poza tym kto za dużo hamuje ten przegrywa. Może też źle docierasz po założeniu nowych? Podkreślam, że zwróciłem uwagę na brak konieczności rozgrzewania cywilnych klocków, nie wiem, skąd biorą się te mity Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Mam teraz w Forku XT SJ zmienione klocki na Ferodo . Tarcze zostały jeszcze fabryczne. Hamowanie o niebo lepsze od fabryki ale lubią piszczeć . Pylenia brak . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 11 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2022 13 godzin temu, Jacocz napisał: Mam teraz w Forku XT SJ zmienione klocki na Ferodo . Tarcze zostały jeszcze fabryczne. Hamowanie o niebo lepsze od fabryki ale lubią piszczeć . Pylenia brak . Na które Ferodo? DS Performance czy inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacocz Opublikowano 11 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2022 9 minut temu, rosaskc napisał: Na które Ferodo? DS Performance czy inne? Zwykły dedykowany do XT - chyba Premiere ale muszę sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 11 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2022 Ja założyłem DS Performance i jest znacząca różnica. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2022 ja z uwagi na balans wybrałem DS2500. na tył nie ma klocków DS performance do imprezy GH a nie chciałem dwóch różnych z uwagi na powyższe. ale jestem ultra zadowolony, a co ważniejsze, żonka też, auto staje dęba a piszczenie jest znośne i raczej nie słyszalne z zamkniętej kabiny. Zdecydowanie bardziej cywilizowane w stosunku do RC5+ które nadal uważam za TOP do regularnego auta które ma naprawdę brutalnie hamować. Mam porównanie po zmianie z RC5+ na OMP R&S które bardzo podobnie hamowało jak DS Performance które wcześniej miałem na przód u tył we fiacie Stilo. Potem założyłem OMP R&S i nie było zauważalnej różnicy poza pracy na wysokich temp gdzie DSP były bardziej na nią odporne. RC5+ jak dla mnie zdecydowanie ostrzej biorą od samego początku w stosunku do DS2500. Nie wiem czy RC5+ są w opcji dla zwykłego zacisku np forkach, ale te klocki "naprawdę" hamują, przy czym też mają swoje wady jak hałas podczas pracy, pylenie czy piszczenie. Seryjne Juridy to groteskowe klocki, typowe taxi = mega trwałość fatalne hamowanie a właściwie tylko spowalnianie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 11 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2022 (edytowane) 27 minut temu, AdaSch napisał: Seryjne Juridy to groteskowe klocki, typowe taxi = mega trwałość fatalne hamowanie a właściwie tylko spowalnianie. To już się zmieniło - to znaczy skuteczność nie wzrosła, za to trwałość spadła drastycznie. W fabrycznie nowym XV padły po 25 kkm delikatnej jazdy. Tarcze miały po tych klockach brunatny kolor. Po założeniu zamienników tarcze odzyskały zdrowy wygląd. Edytowane 11 Marca 2022 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 11 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2022 1 godzinę temu, spawalniczy napisał: W fabrycznie nowym XV padły po 25 kkm delikatnej jazdy no to szok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 Szok jednak części OEM nie są zawsze najlepsze ;-) Mam smutną obserwację, że producenci "firmowi" tarcz i klocków, poszli w bylejakość, aby zbliżyć się cenami do taniej konkurencji, ale wyszło im jak zwykle, jakość spadła drastycznie, cena o 10% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 w XV z 2014 klocki poddały się razem z tarczami ( miały giga ranty po obu stronach ) po około 75 k km , tylnie jeszcze żyją ( 100k km ) więc z tymi oem'ami ( jurid fff) chyba nie jest tak źle. Kolejny komplet na przód też kupiłem oem ( do prawda były dedykowane do forka i mają inny czujnik akustyczny ale tez pasują ) -nie w aso w sklepach zajmujących się oem w całkiem przyzwoitych $$. Pewnie wszystko zależy od stylu jazdy od stanu zacisków itp... Obecnie ceny oem zwariowały więc pewnie na tył pójdę w ATE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się