Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Mam u siebie teleflexa i na razie, odpukać, nic się nie dzieje. Auto ma obecnie 174kkm, z czego ja zrobiłem 35kkm. Z teleflexem największy problem to dostępność części, w szczególności wtrysków, których już nie produkują. Przynajmniej tych które Ja mam u siebie.

Edytowane przez Szklany
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krótkie pytanie:

 

Holenderska instalacja LPG w foresterze II 2.0x 2006up 

 

Czym się różni od krajowych 

 

jest się czego bać?

 

Jak już masz takie auto to raczej bym się nie bał. Jeździć dopóki się da. Wszystko zależy czy masz serwis w okolicy. Z opowieści właściciela zakładu w którym ja serwisuje auto wynika że te instalacje są praktycznie bezawaryjne a jak już coś padnie to na amen. Twierdzi, ze na zachodzie to w ogóle nie trzeba robić przeglądów. U nas też tak próbował ale zrezygnował i zaleca co 15-20tkm. Koszt standardowego przeglądu to ok 200pln (nie wiem ile kosztuje dla standardowej instalacji). U mnie jak napisałem wymiana reduktora po 250tkm - 1200pln (tak z ciekawości, może mnie ktoś oświecić ile kosztuje wymiana "standardowego" i ile tkm wytrzymują?). Wtryski jak dobrze pamiętam ok 2000pln ale u mnie jak na razie po 270 tkm wszystko gra. Poza przeglądami raz miałem jakąś nieszczelnosć, poza tym nie narzekam.Podsumowując jak masz w rozsądnej odległości warsztat to bym się nie bał. Jak coś padnie zawsze możesz przełożyć na zwykłą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie coś dziś wpadło mi w oczy:

http://allegro.pl/subaru-forester-xt-montaz-lpg-i5082276290.html

 

http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/

 

Jest to fajna alternatywa dla diesla tylko teraz pasuje policzyć jak bardzo jest zasadna taka inwestycja w XT :rolleyes:

 

P.S. Szkoda że te pompy paliwa LPG są takie głośne :unsure:


Bardzo mi się podoba wygląd ich przełącznika/wskaźnika LPG

0b2fce6b64118844266cced7a23580.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was ma doświadczenia z Foresterem z bezpośrednim wtryskiem na LPG , bo w Prinsie już dostępna taka instalacja do Forka i ciekawy jestem opinni ?

 

Chodzi mi o tą instalację

 

http://www.prinsautogaz.pl/oferta/direct-liquimax-2-0/

 

Na liście Forek jest

 

http://www.prinsautogaz.pl/2014/11/najnowsza-lista-systemow-vsi-di-dlm-2-0-silnikow-z-wtryskiem-bezposrednim/

 

 

Ktoś coś więcej wie, ktos już ma w swoim aucie ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na liście jest Forek 2.0XT z silnikiem FA20 DIT, a nie 2.5XT EJ25.

 

Tak czy siak, pytanie, jak sobie taka instalacja radzi z mocami 60-70 KM na cylinder?

Otóż to!

 

W instalacjach LPI /LPI direct największym problemem jest wydajność pompy która daje sobie rade tylko do 200KM :unsure:

Przy pośrednim wtrysku po prostu przełącza na Pb, natomiast przy bezpośrednim... tam nie jest tak łatwo i przede wszystkim w mgnieniu oka przejść z jednego paliwa na drugie :rolleyes:

Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...