Andrzejxx Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 System ponoć sprawdza szczelność i prawidłowość działania. Dlatego chyba przez prawie 1minutę działa na PB. Nie jest to problemem... Oczekuję, że instalacja będzie najlepsza z dostępnych obecnie na rynku. A co to za cud instalacja. Może coś bliżej Koledzy, bo tak jakoś jak w konspiracji. To jest instalacja V generacji Vialle Tu jest opis : http://www.vitay.pl/AutoSwiat/Artykul,Wtrysk-gazu-za-pol-ceny,9624,1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Dziś odebrałem auto z V generacją faza ciekła. Pierwsze wrażenia: słychać pompę z bagażnika. Pompa zagłusza ciszę jaka panuje w H6 kiedy wyłączymy radio na postoju. Do 60 km/h słychać pompę powyżej 80km/h juz nie. Zamawiam matę wygłuszającą (akcesorium Vialle) dodatkowo położę ekstra matę na całą powierzchnię bagażnika pod gumowe korytko. Jak podniosłem wykładzinę bagażnika to pompa wydaje dźwięki jak śmigłowiec.... przy rozruchu. Różnicy w osiągach nie zauważyłem. Komputer pokładowy pokazuje jak sądzę spalanie obliczane na podstawie przepływomierza powietrza a nie ilości PB/LPG więc wartości wyświetlane nie mogą chyba być odzwierciedleniem stanu faktycznego. Edytowane 3 Grudnia 2014 przez WojtekK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 @@WojtekK, jaki zbiornik upchałeś ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 @@WojtekK, jaki zbiornik upchałeś ? Wymasowali wnękę i wszedł T13C, czyli 75Ltr. Pierwsze tankowanie i weszło tylko 56ltr, gazownik tankował ale bardzo niewiele i paliła się głęboka rezerwa. Sądziłem, że zatankuję +/- 65 Ltr LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 mój rekord to 63 L 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simpson Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 mój rekord to 63 L Omijałbym stacje, gdzie padają takie "rekordy". Może być, że oszukują na dystrybutorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Kwestia pojemności zbiornika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 mój rekord to 63 L Omijałbym stacje, gdzie padają takie "rekordy". Może być, że oszukują na dystrybutorze. Nie wiem czy to wina stacji. Ja tankując na tej samej , mając pusty bak - nie chciał się już przełaczyc na gaz, raz do pełna 50 ; butle, tankuje do 39 , innym razem do 45 , to mój max. Chyba raczej to kwestia ciśnienia, temperatury zew. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 mój rekord to 63 L Omijałbym stacje, gdzie padają takie "rekordy". Może być, że oszukują na dystrybutorze. z racji podpisanej umowy zawsze tankuje na Lotosie i prawie zawsze na tej samej 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Ja tankując na trzech różnych stacjach wlewam 36,6 (zbiornik 43L) w zasadzie zawsze. No może o te 0,6 czasem mniej. Jak wejdzie więcej to omijam już takie stacje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Ja tankuję w różnych miejscach, za każdym razem przy podobnej dynamice jazdy do baku wchodzą podobne ilości paliwa (raz się tylko zdziwiłem – na Węgrzech, ale wcześniej nie jechałem trasy tak obciążonym autem, więc pewnie dlatego). Przy wyjeżdżeniu do „zera” zawsze wchodzi 47-49 litrów, w zależności od tego, ile przejadę na gazie po pierwszym przełączeniu na benzynę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Ja zazwyczaj jak nie mam potrzeby pocisnąć, to wyjeżdżam gaz tak, że po ponownym przełączeniu już nie da się na gazie jechać bo już do zera jest wychetłany Edytowane 4 Grudnia 2014 przez dodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 czy może ktoś potwierdzić informacje z artykułu, że koszt jednej szklanki do DOHC to 160 zł/szt? http://www.magazynauto.pl/porady/eksploatacja/lpg-2864/news-lpg-tak-ale-nie-w-tych-silnikach,nId,953475 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 (edytowane) Znajomy który robi subaraki potwierdził niestety że szklanki tylko w ASO Edytowane 4 Grudnia 2014 przez dodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Ale ich koszt to 112 zł. Ponadto, co nie zostało podniesione w w/w artykule, nie zawsze trzeba wymieniać wszystkie popychacze (chyba, że ktoś permanenetnie jeździ przy zsialni LPG i nie dokonuje okresowej regulacji luzów). Trudno tutaj mówić o regule, ale zazwyczaj jest to 5-6 sztuk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Znajomy który robi subaraki potwierdził niestety że szklanki tylko w ASO Chyba nie. Ja jak zabierałem sie po raz pierwszy do regulacji , to na wszelki wypadek wystraszony całym zabiegiem, a pierwszy raz w życiu na tyle aut, coś takeigo miałem robić, i szukalem . Są na necie i to dużo tańsze jak w ASO, trzeba tylko znać średnicę, bo jest kilka rodzai, tak mi przynajmniej w sklepach które znalezlem poradzili. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 No ale w końcu znalazłeś i kupiłeś taniej niż nawet te 112zl czy tylko tak doradzali i sie na tym skończyło? Jesli zakup sie udał to dobra wiadomość, a ile taniej bylo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Nie kupiłem , gdyż okazało się że tylko dwie wymagały lekkiego szlifu. Ja szukałem tak na wszelki wypadek. Cena to ok. 50 zł sztuka, lub jakieś trwalsze za 72 zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Cena to ok. 50 zł sztuka, lub jakieś trwalsze za 72 zł. rozumiem, że dostępne były w jakimś zakładzie zajmującym się pewnie obróbką silników? 72 zł to już cena do przełknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Szklanki były w sklepie który zajmuje się sprzedaża części. Te droższe były z lepszego materiału, które sprzedawca twierdził że są lepsze pod gaz , bo trwalsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamann1 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Te droższe były z lepszego materiału, które sprzedawca twierdził że są lepsze pod gaz , bo trwalsze. A co ma jakość szklanek do gazu? Sporo warsztatów zresztą szlifuje szklanki jak jest niewielka korekta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 6 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2014 Ja nie jestem mechanikiem , przekazuję pozyskane i zasłyszane informacje. Jak się przymierzałem do regulacji zaworów, udałem się do polecanego warsztatu w Przeźmierowie pod Poznaniem, specjalizujacego się w Subaru. Tam też człowiek powiedział mi, że olcena wymianę wszystkich szklanego i całych gniazd z lepszego materiału, wskazując że przy nich regulację trzeba robić co 100 tys. Ale cena była zaporowa, gdyż za to wszystko krzyknęli 6000 złotych. Przedstawiam więc tutaj opinię dwóch niezależnych warsztatów , mechaników w tym zakresie. A skoro dwóch różnych mówi podobnie, to chyba coś w tym musi być. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Pisałem przed chwilą w temacie o spalaniu że strasznie dużo LPG ciągnie mój Legaś, i tak mi przyszła do głowy jedna rzecz. Teraz, gdy zrobiło się zimno, przez krótki czas czuć gaz w kabinie. Dokładnie dzieje się to miedzy momentem przełączenia na gaz (ustawione na 45 st) a pełnym rozgrzaniem. Potem gazu już w ogóle nie czuć. Czy może być reduktor do regeneracji? W sensie, czy jego zużycie może się objawiać właśnie zwiększonym spalaniem i popuszczaniem gazu? Alaska ma nalatane 35.000 to chyba trochę mało jeszcze żeby regenerować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BROZ Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Też tak miałem, że smierdziało gazem i dużo palio. Okazało się, że padły wtryskiwacze.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 9 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2014 Reduktor z takim przebiegiem nie jest moim zdaniem do regeneracji. Ja na swoich autach robiłem po 150 tys i przy reduktorze nic nie robiłem. Chyba że złośliwość rzeczy martwych i faktycznie coś w nim poszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się