WojtekK Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Markus, jaką masz instalację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Holenderską- Teleflex GFI. Subaru DE innych nie montowało jak tylko holenderskie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Być może założę V generację Vialle. Są nowe pompy gazu obsługujące silniki do 300KM. Na pocieszenie "Leonka" powiem tylko, że gazownik wykluczył instalcję lubryfikacji w tym systemie . Nie jest tanio ale mam nadzieję, że będzie dobrze działać. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Współczuję Ci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 powiem tylko, że gazownik wykluczył instalcję lubryfikacji w tym systemie Gazownik co montował ojcu STAG-a do Imprezy, zainstalował w swoim Superbie TSI właśnie taką instalkę. Także bez lubry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 26 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2014 Współczuję Ci. Leon czy ty potrafisz coś powiedzieć pełnym zdaniem, ale tak z rozwinięciem tematu? Póki co Twoje wypowiedzi są przepełnione ironią którą odbieram personalnie. Nie chce Cię urazić ale działasz mi na system.... Masz coś do powiedzenia treściwego w temacie LPG to się nie wstydź tylko śmiało mów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 28 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2014 Nikt tu się nie mądrzy więc możesz wyluzować poślady. Nawet poweron do gteka montuje alaska x2 + valdemary. Ty, @@hugo, mądrzysz się bo nie widziałeś a masz udokumentowaną opinię na temat. Co do wtryskiwaczy w rzeczonym GT-ku nie powiem ci co to jest . Ja w swoim Legacy GT mam też zestaw 2x alaska + owe wtryskiwacze. Sterownik nie potrafi dotryskiwać beny, więc jedzie tylko na gazie.... i proszę dzisiejsze wyniki: Więc śmiem twierdzić, że w Imprezie GT, która ma słabszy silnik o mniejszej pojemności też da to radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Panowie bez kłótni. No ma się rozumieć Przecież się jeszcze nie kłócimy, tylko zdania wymieniamy. Mój samochód Skoda opisany powyżej - wszystko przemówilo za tym że lubryfikacja nie działa. Mój Forek - bez lubry, mósiałem przeprowadzić regulację zaworów po 55 tys, i szlifu dwie szklanki. Niech teraz wypowie sie ktoś kto ma lubryfikację w Foresterze i niech powie, jaki przebieg zrobił i musiał robić regulacje, i co przy niej robił. Jeśli zrobił podobny przebieg i podobny zakres naprawy to wniosek jest jeden. Nic to nie daje. No i właśnie takiemu twierdzeniu ja się sprzeciwiam. Jak napisałem wcześniej, uważam że tak wniosków nie można wyciągać. Różne silniki, różne warunki użytkowania, różne obciążenia, różne nazwijmy wady wrodzone, różny stopień zużycia silników przed rozpoczęciem eksploatacji na LPG. Po prostu tego nie można porównywać. Jeśli do tego jeszcze dodamy różnych kierowców, gdybyś chciał porównywać z innymi użytkownikami, to już mamy bazę do kompletnie błędnych wniosków. Ja mam LPG w Foresterze, ale nie mogę porównać do Twojego, bo: inny silnik (2.5T), inaczej zużyty w momencie zakładania instalacji, inne kierowniki, inne warunki użytkowania i obciążenia. Rozumiesz mnie? Gdyby nas tu była setka i wszyscy by dokładnie opisali swoje doświadczenia, no to jeszcze można tam jakieś skrajne przypadki odrzucić i średnio wyszłaby jakaś powtarzalna reguła. Ale na dzisiaj, to wnioski moga być bardzo mylące. Dlatego przykładowo mi pozostaje tylko wierzyć, że lubryfikacja trochę pomaga, a Ty będziesz "czuł w kościach", że to nic nie daje. Tak czy owak nie pamiętam teraz jaki dokładnie był zakres regulacji po 63 tys km. Jak napisałem - niewielkie korekty, ale dokładnie nie pamiętam. Dlatego Kolego podałem przykład Skody, ale nie porównuje jej do Subaru. To tylko taki przykład. W Subaru oczywiście może być inaczej. Cieszę się też że poniekąd podzieliłeś moje zdanie. Na razie zbyt mało informacji aby stwierdzić że warto mieć lubrę lub jej nie mieć. Dlatego też napisałem , że w mojej ocenie , po analizie wszystkich dotychczasowych wypowiedzi jest 1:1. Piszy dalej bez emocji , a kiedyś tak jak napisałem może jakieś Subaru zrobi , chociaż w mojej ocenie , analizując i porównując Subaru z innymi samochodami które miałem do tej pory, może być to niewykonalne, jakiś Forester bez remontów przejedzie 200-300 tys na LPG , może ktoś ten , będzie pamiętał co , jak , kiedy robił , a wnioski same się nasuną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Beavis Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 ... Forester bez remontów przejedzie 200-300 tys na LPG , może ktoś ten , będzie pamiętał co , jak , kiedy robił , a wnioski same się nasuną. Ja mam takie zamiar, ale będziecie musieli jeszcze poczekać parę ładnych lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Ta ja chyba będe pierwszy. Jeszcze chwila i będę miał kolejny , po przebiegu 50 tys, przegląd i regulację zawrów. Zobaczymy jak wyjdzie. Nie wiem , czy strach się bać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Tak sobie dzisiaj rozważałem, czy zacząć częściej wymieniać olej (10 tys. zamiast 15 tys. km) i czy może przeskoczyć z 5w-30 na coś o większej lepkości, no i jakoś zaciekawiła mnie kwestia doboru oleju do LPG. Natrafiłem na ulotkę, już całkiem leciwą, bo z 2009 r., Fuchsa, w której oczywiście przechwala się jakież to cudowne właściwości są potrzebne dla oleju w gazpromach, a laikowi ciężko jest się z tym nie zgodzić: http://www.fuchs-europe.com/uploads/media/TITAN_PRO_GAS_engine_oils_10-2009.pdf Tylko patrząc na aktualną ofertę na anglojęzycznej stronie Fuchsa oleju z serii Pro Gas już nie ma, natomiast występuje dalej w polskiej ulotce. Macie jakieś doświadczenie w tej kwestii, ma sens stosowanie innego oleju przy LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 @ house_1 Niech Twój diabeł będzie starszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szampon Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Jak zwał, tak zwał: mnie chodzi o to, że zawory niejako osiadają coraz głębiej w wypalających się gniazdach, a więc gdyby na tychże samych gniazdach narastał nagar w tym samym tempie, regulacja zaworów nie byłaby konieczna Czy - przynajmniej teoretycznie - mam rację? Absurdalny pomysł. Do niczego dobrego to nie prowadzi bo nagar nie osiądzie na przylgniach tylko na trzonku zaworu i zmniejszy przepływ gazów przez głowicę. Swojego czasu pracowałem w "wakacje" na demontażu głowic w zakładzie regenerującym podzespoły silnika, teraz jestem tam na stałe tylko inne stanowisko obejmuję. Edytowane 30 Listopada 2014 przez Szymon Chowicki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxos Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Witam możecie powiedzieć mi gdzie warto podjechać do kogoś to będzie potrafić wyregulować i zrobić przegląd lpg w wrx gd w wawie . Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakkz Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 @@jako, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxos Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Super dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Być może założę V generację Vialle. Są nowe pompy gazu obsługujące silniki do 300KM. Na pocieszenie "Leonka" powiem tylko, że gazownik wykluczył instalcję lubryfikacji w tym systemie . Nie jest tanio ale mam nadzieję, że będzie dobrze działać. Właśnie założyłem dzisiaj w H6 3,6 l i testuję. Na razie jestem zadowolony. Nie potrzeba lubryfikacji, nie potrzeba przegłądów i wymiany filtrów. Mam zamiar tylko zastosować filtr zakładany przy tankowaniu gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Właśnie założyłem dzisiaj w H6 3,6 l i testuję. Na razie jestem zadowolony. Nie potrzeba lubryfikacji, nie potrzeba przegłądów i wymiany filtrów. Mam zamiar tylko zastosować filtr zakładany przy tankowaniu gazu. Ja jutro odbieram auto od gazowników Zamówiłem już pre-filter do tankowania z ceramiką. Faktycznie lubrykacja jest zbędna w tym przypadku. No to jestem ciekaw naszych aut teraz.....będę miał się z kim dzielić opiniami i doświadczeniem.... Jakiej pojemności masz zbiornik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Ten filterek też zamówiłem. Jutro powinienem dostać. Do zbiornika wcześniej wchodziło mi 57 l gazu ( instalację wymieniłem, zbiornik został). Jestem ciekawy, czy będzie różnica w spalaniu gazu. Na razie przejechałem 100 km i nie zapowiada się, żeby np. palił mniej niż na poprzedniej instalacji STAG. No, ale to okaże się na dłuższych trasach i w porównywalnych warunkach. Ważne też, że nie będę musiał ciągle kontrolować lubryfikacji - czy kroplówka dobrze kapie. A więc - zaczynamy testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Andrzejxx auto opala się na PB i przełącza na LPG automatycznie czy non-stop działa na LPG? Jak to jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) Oczywiście odpala na PB a po jakimś czasie przełącza się na LPG. Na poprzedniej instalacji, jak było gorące też odpalało na PB ale prawie natychmiast przełączało się na LPG i tutaj można było ustawić temperaturę przełączania. Teraz trwa to troszeczkę dłużej ,nawet przy gorącym silniku. I w tej instalacji, ponoć, temperatury przełączania nie ustawia się ( tak mi powiedziano) Edytowane 2 Grudnia 2014 przez Andrzejxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekK Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 System ponoć sprawdza szczelność i prawidłowość działania. Dlatego chyba przez prawie 1minutę działa na PB. Nie jest to problemem... Oczekuję, że instalacja będzie najlepsza z dostępnych obecnie na rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzejxx Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Bardzo możliwe.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz77b Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 System ponoć sprawdza szczelność i prawidłowość działania. Dlatego chyba przez prawie 1minutę działa na PB. Nie jest to problemem... Oczekuję, że instalacja będzie najlepsza z dostępnych obecnie na rynku. A co to za cud instalacja. Może coś bliżej Koledzy, bo tak jakoś jak w konspiracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 zapytam się w tym wątku bo poniekąd sprawa związana z lpg, jaki jest koszt samych szklanek przy regulacji w silniku 2.0 DOHD 160KM 2007r.? czy szklanki można dostać jedynie w ASO? jeśli tak to jaki jest koszt 1 szt.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się