Skocz do zawartości

WojtekK

Użytkownik
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana WojtekK w dniu 1 Grudnia 2014

Użytkownicy przyznają WojtekK punkty reputacji!

O WojtekK

  • Urodziny 21.08.1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://meblowy.pl

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    3Miasto i okolice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WojtekK

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

9

Reputacja

  1. Nie wożę zapasu, mam zestaw naprawczy w sprayu i komfortową przestrzeń w bagażniku.
  2. Przejechałem na V generacji 6 tys km. Mam do wymiany wtryski bo po nocnym postoju niektóre puszczają i sa nieszczelne. Oczywiście naprawa gwarancyjna. Objaw: cięzko odpala rano na PB bo jest zbyt bogata mieszanka. Poza tym spalanie jak w FXT 2.0 13.5 ltr/100km. Jeżdżę dla przyjemności tym autem, czasami z butem w podłodze, nie wyliczam każdego litra LPG. Nie potrafię zejść poniżej 13 na codzień uzywam trybu "S" i sporadycznie ale regularnie "#S". Najmniejszej róznicy nie ma między jazdą na PB a na LPG. Pompę w zbiorniku wygłuszyłem dodatkową izolacją filcem technicznym POROSO.
  3. WojtekK

    LPG w Subaru

    V -ta genracja Vialle ogarnia max 35KW z cylindra. Oczywiscie system działa tak, że przy np. 5000RPM (ta wartość jest ustawiania dowolnie w kompie) automatycznie przechodzi na zasilanie PB. Być może ktoś wysteruje Ci Vialle V-gen tak aby działała poprawnie przy tej mocy, Popatrz jednak na wszystkie mocne jednostki, że działają na sekwencjach LPG.
  4. Sprawa mierzenia spalania jest zawiła bo: na LPG każdy z nas mierzy pod dystrybutorem z kalkulatorem w rękach.... Natomiast spalanie PB odnosimy najczęściej do wskazań wyświetlacza, który nas okłamuje zaniżając wskazania. Nie ma cudów i każde auto musi spalić swoje.
  5. Szymon..... poproszę szczegóły na PW.
  6. Dokładnie Mazy bo SLS u mnie mają przebieg 10 tys km i nie wyrzucę amorów za 4 tys zł. Nie mam tragedii ale odległość miedzy nadkolem a oponą z przodu jest większa niż z tyłu. SLS pracują wzorowo i podczas jazdy sie "pompują" Jednak zastosowałbym jakiś dystans/ podkładki żeby podnieć o te 2cm tył.
  7. Jaki jest patent na podniesienie samego tyłu w OBK o +/- 3cm? Mam nowe SLS-y ale po zainstalowaniu LPG tył jest nieco niżej od przodu. Być może podczas jazdy kiedy amor pracuje wysokośc się wyrówna? Nie mniej jednak chętnie podniosę sam tył o kilka cm. Czy wersja US jest wyższa od UE?
  8. V generacja przełącza się z PB na LPG właśnie w zalezności od temp. otoczenia. Być może ma wpływ na to rozgrzanie sondy lambda. W programie do konfiguracji Vialle jest właśnie tabelka z chyba 5-cioma róznymi zakresami temperatur, które można dowolnie konfigurować. W moim przypadku przy skrajnych temperaturach poniżej -10*C czas przełączenia na LPG to 240 sek. Dla temperatur powyżej 0*c to 120sek ale dla temp +10*C to chyba 60 sek. Czas ten może być modyfikowany ręcznie. Na peweno V generacja nie jest dedykowana dla osób robiących krótkie odcinki ponieważ czas przejścia na LPG jest dość długi w stosunku do instalacji sekwencyjnych. Jak w każdej dobrej instalacji można ustawić RPM od jakich system przechodzi na PB. W serii dla OBK przy 5000 RPM silnik zaczyna pracować na PB. Oczywiście zakres obrotów można prze-konfigurować dowolnie. Czas dopiero pokaże co warta jest V generacja. W moim przypadku jedynym powodem założenia V a nie IV gen jest system rozprężania gazu praktycznie w samym cylindrze co powinno dość mocno chłodzić zawory. Czy V generacja okaże się rewolucyjnym rozwiązaniem dla naszych silników czas pokaże przy czym splanie LPG jest praktycznie identyczne jak w Foresterze 2.0XT MY03 używanym w tych samych warunkach na tych samych trasach.
  9. W mojej opinii fotele Subaraka sa wygodniejsze niż w A4 S-Line. Mam jedno i drugie więc wiem co mówię choć to moja subiektywna opinia. Dla mnie fotele Audi są niewygodne w części lędźwiowej ale może jestem "kosmaty". Mojej zonie w fotelach S-Line siedzi sie wysmienicie. Ja po 100km wkładam poduszke termoplastyczną....
  10. Jak bardzo zmienia się zachowanie auta w zakrętach po podniesieniu OBK o te kilka cm? Co zyskujemy w codziennym użytkowaniu takim zabiegiem? Rozumiem, żeby podnieść i utwardzić zawieszenie ale tylko podnosić kiedy jest i tak raczej miekkie?
  11. To raczej doskonały wynik. Mój OBK 3.0H6 utrzymuje średnie 14 ltr w jezdzie "małomiejskiej" i na trasie 130/160 km/h. Wyniki sa powtarzalne. Sądzę, że gdybym nie przekraczał 100km/h to uzyskałbym wynik podobny do Andrzejxx. Zakupiłem "filc poroso" to taka mata wygłuszająca do wypełnienia przestrzeni w okół zbiornika LPG. Nieznacznie ale słychać pompę. Filc kosztuje 7zł/ m2. Cena pasztetu a rezultaty wyśmiente.
  12. Szamot ale tak się składa, że halogenów nie da się ustawić "za wysoko". Nie da się ponieważ mają ogranicznik. Chciałem powiedzieć tylko, że u mnie były ustawione niewłaściwie i praktycznie oświetlały może 2-3 m przed autem. Siedząc wewnątrz praktycznie nie widziałem światła na drodze. Teraz jak podniosłem to halogeny świecą nisko ale dalej. Poza tym nie da się w OBK ustawić halogenu tak aby świecił "za wysoko"
  13. KaiM ja nie mówię żeby halogen oświetlał niebo... nie da się ich ustawić bardzo wysoko. Ich max ustawienie w górnej granicy to zasięg 1/3 tego co oświetlają światła mijania. Ja u siebie miałem skręconą regulację prawie max w dół i halogeny nawet we mgle byłyby bezużyteczne. Mnie nie marzy się światło białe ale lekko żółtawe. Takie mam w Audi w oryginale i widoczność pojazdu w warunkach drogowych jest doskonała. Chciałbym powiedzieć również że są specjalne żarówki motocyklowe. Ich poświata w odbłyśniku jest lekko pomarańczowa. Udowodniono naukowo, że ten kolor jest najbardziej widoczny w dobrej pogodzie.
  14. Największym problemem DLR w halogeniach jest rozkład swiatła. Halogeny świecą nisko z bardzo wyraźnym odcięciem linii swiatło/cień. Zatem należy halogen ustawić śrubą regulacyjną tak aby świecił możliwie jak najwyżej. Być może zastosowanie diody CREE byłoby rozwiązaniem. Z dwojga złego ostatecznie żarówka H3 posiada homologację w przeciwieństwie do wszystkich innych źródeł światła. Pomimo w/w jestem bardzo zadowolony z tej modyfikacji. Ja używam modułu świateł 30% jednak rozebrałem moduł i zlutowałem dwie ścieżki przez co uzyskałem około 40%- 50% mocy z 55W
  15. Szamot masz wersję ze stroboskopem prawda ? Fajnie mruga? Tak na poważnie to szkoda kapusty na czujniki zmierzchu i takie tam. Może jedynie się przydać jak wjeżdżamy do tunelu to fajna sprawa ale poza tym chyba bezużyteczny gadget. Czy ktoś próbował zastąpić żarówkę H3 żarówką z diodami Cree?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...