Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Jako ze kupiłem to auto to pociągnę nieco temat . Reduktor jest nowy ( ok. 1 miesiąc temu założony) , wtryski maja ok. 1 roku . Jakie mogą być objawy "nie ogarniania" reduktora czy wtrysków  ?

 

Różnie, mulenie prz butowaniu, szarpanie i mulenie przy zimnym silniku i ujemnej temp zewn, itd. Jednak nie zgodzę się, że on nie wyrabia mój serwis lpg wstawia te reduktoru od lat i do prawie 300KM jes ok. Mój ma 250KM i mój gold wyrabia bez problemu. Sprawdzałem z kompem i ładnie trzyma ciśnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie do znawców tematu.

Pacjent WRX 05,  instalacja NEVO. 

 

Samochód przyspiesza normalnie, tylko w zakresie od 3000 RPM do 3500 RPM, zauważalny jest praktycznie brak mocy, auto nie przyśpiesza nie ma praktycznie reakcji na gaz. Od dołu do 3 tys idzie normalnie, później przestój i od 3,5 tys znowu normalnie.

Na benzynie tego zjawiska nie ma, dlatego moje pytanie brzmi, czy jest to kwestia wyregulowania instalacji czy może coś poważniejszego? 

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Sprawdzałem z kompem i ładnie trzyma ciśnienie.

 

Jeśli chodzi o reduktory Kme to nie chodzi o nie trzymanie ciśnienia tylko o niską temp. lpg przy pałowaniu.

 

 

ale skoro nie mam szarpania ani mulenia przy butowaniu, nawet zima to w czym problem ?

Kiedys sie naczytalem, ze one z cisnieniem nie wyrabiaja dlatego sprawdzalem to z kompem. Tj pisalem moj seriws wklada ej od lat i nigdy nie bylo z tym problemow - tak twierdza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz są tacy, który twierdzą, że alaska obrabia H6, ale elektrozawory ala waldemary GT więc są różne twierdzenia.

O reduktorach Kme krąży opinia, że są słabe termicznie, ale czy jest prawdziwa to niech wypowie się jakiś monter.

Edytowane przez hugo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się autem 250 Konnym z Goldem na pokładzie z prędkościami tak ok. 150 160 km/h to zobaczysz jak ślicznie temperatur spada reduktora. Spadek temperatury reduktora to zwiększenie gęstości paliwa, czyli za bogata mieszanka, co ma istotny wpływ na działanie żywotność katalizatora. Z kolei niska temperatura gazu powoduje trwałe uszkodzenia elementów gumowych w reduktorze i wtryskiwaczach. Innymi słowy - koszta, niepotrzebne ale koszta. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się autem 250 Konnym z Goldem na pokładzie z prędkościami tak ok. 150 160 km/h to zobaczysz jak ślicznie temperatur spada reduktora. Spadek temperatury reduktora to zwiększenie gęstości paliwa, czyli za bogata mieszanka, co ma istotny wpływ na działanie żywotność katalizatora. Z kolei niska temperatura gazu powoduje trwałe uszkodzenia elementów gumowych w reduktorze i wtryskiwaczach. Innymi słowy - koszta, niepotrzebne ale koszta. ;)

 

Myślisz, że nie jezdziłem tak :)  ? Zbyt bogata lub uboga mieszanka przez dłuższą chwilę przy tak czułej elektronice eobd jak w Subaru zaowocowała by szybkim wywaleniem checka a tak się nie stało - nigdy, nawet po wielogodzinnej jeździe zimą. Sprawdzam od czasu do czasu mapy i też byłoby to widoczny przy dużych obciążeniach a jakoś u mnie się nie chcą rozjechać. Może ja mam innego Golda .. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kupiłem niedawno swojego Outbacka i chciałbym go zagazowac.

Czy możecie mi polecić jakąś dobra instalacje oraz warsztat w Wanie.

Silnik 2,5 bez turbo z USA. :-)

 

 

Nie prościej uderzyć do jako i mieć z głowy?

http://www.forum.subaru.pl/index.php?/user/377-jako/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Kupiłem niedawno swojego Outbacka i chciałbym go zagazowac.

Czy możecie mi polecić jakąś dobra instalacje oraz warsztat w Wanie.

Silnik 2,5 bez turbo z USA. :-)

 

Pozdrawiam

 

Ja mogę polecić ten sam warsztat co Godlik, miałem u nich gazowane H4 a obecnie H6. Mój brat też u nich gazował Subaru, ogólnie dużo Subaru gazują.

Są dość tani, ale robotę robią ok, trzeba tylko uzgodnić jakie chcesz graty. DO H4 zaproponują Ci zapewne KME, KME silver, wtryski Hany, cena coś koło 2600 - strzelam :).

Dla mnie jedyny minus, że warsztat jest trochę w polu, gdzie nie ma żadnej komunikacji a aut zastępczych nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie prościej uderzyć do jako i mieć z głowy?
 

 

Może i prościej, ja tylko podsuwam rozwiązanie z którego jestem zadowolony.

Jeden z niezależnych serwisów Subaru wysyła tam wszystkie fury swoich klientów. Po prostu 'umią w Subaru'  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Myślałem, że założę osobny wątek, ale w sumie niech będzie tu.

 

Często spotykane są auta z instalacjami gazowymi ("fabrycznymi") typu AG, Coltec, Teleflex itp. Z tego co udaje mi się poczytać są to raczej porządne produkty, ale ich serwisowanie może nastręczać nieco problemów ze względu na małą dostępność fachowców w kraju (lista serwisów jest śmiesznie mała) oraz ceny podzespołów kiedy już coś padnie.

 

Pytania brzmią:

1) jak wygląda wymiana takiej instalacji na coś bardziej ogarnianego w naszym pięknym kraju?

2) da się to w ogóle zrobić tak żeby było dobrze?

3) wymienia się wszystko czy też tylko niektóre podzespoły?

4) czy sposób tego "fabrycznego" montażu ma jakiś wpływ na to co potem można w razie modyfikacji zrobić?

5) ktoś przerabiał takie manewry? Jakieś spostrzeżenia?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Myślałem, że założę osobny wątek, ale w sumie niech będzie tu.

 

Często spotykane są auta z instalacjami gazowymi ("fabrycznymi") typu AG, Coltec, Teleflex itp. Z tego co udaje mi się poczytać są to raczej porządne produkty, ale ich serwisowanie może nastręczać nieco problemów ze względu na małą dostępność fachowców w kraju (lista serwisów jest śmiesznie mała) oraz ceny podzespołów kiedy już coś padnie.

 

Pytania brzmią:

1) jak wygląda wymiana takiej instalacji na coś bardziej ogarnianego w naszym pięknym kraju?

2) da się to w ogóle zrobić tak żeby było dobrze?

3) wymienia się wszystko czy też tylko niektóre podzespoły?

4) czy sposób tego "fabrycznego" montażu ma jakiś wpływ na to co potem można w razie modyfikacji zrobić?

5) ktoś przerabiał takie manewry? Jakieś spostrzeżenia?

 

Pozdrawiam.

No to ja jestem po wymianie Teleflexa.

Zmieniłem na STAG. I sobię cenię - jadę do gazownika wtedy kiedy chcę, a nie proszę się o diagnozę za 2-3 tygodnie za 200-300 PLN.

"wytargany" mam cały przód. Wtryski Hana, nowy reduktor, komp itd. Centralka wewnątrz też inna. 

Cena operacji ok. 1700, ale wróciło się (zrobiłem na niej ponad 60.000 km). 

Jednocześnie zapytam o możliwość zagazowania czegoś takiego:

http://otomoto.pl/subaru-legacy-v-2-5i-gt-grzedy-C35726473.html

lub

http://allegro.pl/show_item.php?item=5042953302

Czyli Subaru Legacy V 2,5 Turbo. 

Ktoś coś wie? Jakieś rady, doświadczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ja jestem po wymianie Teleflexa.

Zmieniłem na STAG. I sobię cenię - jadę do gazownika wtedy kiedy chcę, a nie proszę się o diagnozę za 2-3 tygodnie za 200-300 PLN.

"wytargany" mam cały przód. Wtryski Hana, nowy reduktor, komp itd. Centralka wewnątrz też inna. 

Cena operacji ok. 1700, ale wróciło się (zrobiłem na niej ponad 60.000 km).

Dzięki. Czyli wyrywa się wszystko z korzeniami i tyle. OK. Czy "fabryczny" montaż krzywdzi jakoś silnik i mogą być problemy z instalacją innych komponentów? Jakieś nieodwracalne ingerencje, które później utrudniają życie naszym instalatorom?

 

No i zapraszam innych do wypowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To samo zrobiłem, wymieniłem cały przód instalacji. Poprzednia instalacja nic nie zniszczyła ani nie utrudnila. Mój gazownik po prostu zaślepił poprzednie otwory po wtryskach i założył nowe niżej, zaraz przy benzynowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam.

 

Myślałem, że założę osobny wątek, ale w sumie niech będzie tu.

 

Często spotykane są auta z instalacjami gazowymi ("fabrycznymi") typu AG, Coltec, Teleflex itp. Z tego co udaje mi się poczytać są to raczej porządne produkty, ale ich serwisowanie może nastręczać nieco problemów ze względu na małą dostępność fachowców w kraju (lista serwisów jest śmiesznie mała) oraz ceny podzespołów kiedy już coś padnie.

 

Pytania brzmią:

1) jak wygląda wymiana takiej instalacji na coś bardziej ogarnianego w naszym pięknym kraju?

2) da się to w ogóle zrobić tak żeby było dobrze?

3) wymienia się wszystko czy też tylko niektóre podzespoły?

4) czy sposób tego "fabrycznego" montażu ma jakiś wpływ na to co potem można w razie modyfikacji zrobić?

5) ktoś przerabiał takie manewry? Jakieś spostrzeżenia?

 

Pozdrawiam.

No to ja jestem po wymianie Teleflexa.

Zmieniłem na STAG. I sobię cenię - jadę do gazownika wtedy kiedy chcę, a nie proszę się o diagnozę za 2-3 tygodnie za 200-300 PLN.

"wytargany" mam cały przód. Wtryski Hana, nowy reduktor, komp itd. Centralka wewnątrz też inna.

Cena operacji ok. 1700, ale wróciło się (zrobiłem na niej ponad 60.000 km).

 

Jednocześnie zapytam o możliwość zagazowania czegoś takiego:

http://otomoto.pl/subaru-legacy-v-2-5i-gt-grzedy-C35726473.html

lub

http://allegro.pl/show_item.php?item=5042953302

Czyli Subaru Legacy V 2,5 Turbo.

Ktoś coś wie? Jakieś rady, doświadczenia?

 

Ja akurat na Teleflexa nie narzekam. Pierwszy reduktor wymieniłem po 250tkm. Prawdą niestety jest koszt serwisowania ok 50% droższy niż pozostałych. Mam to szczęście że akurat w okololicy mam zakład który ogarnia takie instalacje choć podejście do klienta bije na głowę sceny z Misia czy innych Alternatyw

 

Edytowane przez alepka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...