Jump to content

Godlik

Użytkownik
  • Content Count

    666
  • Joined

  • Last visited

About Godlik

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 03/20/1979

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa, Wilanów
  • Auto
    GT'99, OBK'09 2.5 N/A US-Spec

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sprawdź wiązkę przewodów biegnąca do tylnej klapy. Przewody często się przecierają na górze tylnej klapy od częstego otwierania Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  2. Co do tyłu, to sprawdź wiązkę na górze tylnej klapy. Przewody często się przecierają/przełamują
  3. Powinno wystarczyć. Ale chyba lepiej LA - Grand Canyon - LV - Yosemite - SF
  4. I mały update - projekt wciąż się toczy A jeżeli ktoś ma ochotę kibicować, śledzić przygotowania a potem samą wycieczkę, zapraszam do śledzenia strony na FB: https://www.facebook.com/onceuponatimeinthewildwildwest/
  5. Dzięki za namiary, zapisane.
  6. Bernard, dzięki. Piwo jak najbardziej, możemy kiedyś uderzyć np. do Beer Store i pogadać Wstępną trasę już mam, noclegi też zarezerwowane (poprzez booking.com). Ale tak na szybko mam dwa pytania: 1. Daj pliz namiary na tych zawodowców od White Pocket. Rezerwowałeś wcześniej, czy już na miejscu? Bo to chyba faktycznie lepsza opcja niż The Wave (tam jest jakaś loteria, żeby w ogóle zdobyć pozwolenie na wstęp...) 2. Czy do Lower Antelope Canyon wchodzi się ot tak, czy też trzeba wcześniej robić rezerwację. Bo widzę na google maps, że są tam jakieś 2 firmy od wycieczek.
  7. Nie ukrywam, że dzięki temu wątkowi (i zdjęciom) też postanowiłem odwiedzić ten kawałek świata. Więc zaczynam planowanie. Na razie mam wstępny termin, czyli 15/04 - 2/05/2017. Planuję polecieć do LA i stamtąd zacząć wycieczkę (i tam też skończyć). Na razie szukam, czytam, oglądam... Strasznie dużo informacji do przetrawienia i dużo do zaplanowania. Wszelkie rady mile widziane. Co na pewno zobaczyć, a czego nie. Gdzie najlepiej wypożyczyć furę, na co zwracać uwagę. No wszystko, wszystko co mogłoby mi pomóc Aha, wersja dla 2 osób dorosłych - dzieci tym razem zostają z dziadkami
  8. Ja płaciłem 2.5k, numerów części nie znam - oddałem do mechanika i to był już jego problem Nie. Sprzęgła też nie
  9. Przejeździłem takim 2.0 137KM (manual, z 2004) ładnych parę lat i jakieś 100kkm (sprzedałem przy przebiegu 170kkm). Żałuję że nie założyłem LPG, to raz. Dwa, z grubszych usterek to oczywiście dwumasa (charakterystyczne ćwierkanie przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach), wiskoza i łożyska w skrzyni. Poza tym to fajny, wygodny dupowóz. Spalanie od 7.6 do 12 w warszawskich korkach. Żeby sprawnie wyprzedzać na trasie trzeba redukować i wysoko kręcić. Aha, pierwsza dwumasa wymieniona przez ASO jeszcze na gwarancji (przy ok. 90kkm), wytrzymała do 140kkm. Potem konwersja na jednomasę i spokój.
  10. Ceny w tym roku praktycznie się nie zmieniły. Jedyna różnica to wyższy kurs Kn, w ubiegłym roku było to mniej więcej 0.58 PLN/Kn, teraz już 0.63 PLN/Kn
  11. Co Wy z tym Hvarem...? Nie wiem jak cała wyspa, ale w ubiegłym roku dopłynąłem do miasta Hvar i to był jakiś dramat. Dzikie tłumy, ceny z kosmosu, i tak naprawdę nic ciekawego do zwiedzania.... Jak do tej pory dużo większe wrażenie zrobił na mnie Pag. Kosmiczny księżycowy krajobraz. A, no i ten ser https://picasaweb.google.com/109644950181582519453/6281673687329294209?authuser=0&feat=directlink
  12. Mnie Hvar jakoś nie zachwycił. Jest dużo fajniejszych miejsc w Cro. A samo miasto Hvar małe, zatłoczone i strasznie drogie.
  13. Godlik

    LPG w Subaru

    O końcówkach już koledzy pisali. A jeżeli chodzi o planowanie tankowań, to ja polecam http://www.mylpg.eu/ Zawsze przed wyjazdem za granicę poświęcam chwilę na tę stronę, szukam stacji co 300-400km (taki mam zasięg) i wbijam je do Garmina. Polecam.
×
×
  • Create New...