Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie. W nowym Motorze 

Jest test Outbacka 2.5l z 2007 na 125 tyś km. Napisano tam, że w tym modelu "nie ma hydraulicznej kompensacji luzu zaworowego" 

A w którym modelu były ? ;)

 że w Outbackach 2.5l w tym okresie były silniki SOHC i nie trzeba ich wyciągać do regulacji? Jak jest w rzeczywistości. 

Posiadałem legacy z tego rocznika i tam był SOHC 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mam pytanie. W nowym Motorze 

Jest test Outbacka 2.5l z 2007 na 125 tyś km. Napisano tam, że w tym modelu "nie ma hydraulicznej kompensacji luzu zaworowego" 

A w którym modelu były ? ;)

 że w Outbackach 2.5l w tym okresie były silniki SOHC i nie trzeba ich wyciągać do regulacji? Jak jest w rzeczywistości. 

Posiadałem legacy z tego rocznika i tam był SOHC 

 

Nie mam pojęcia, ale napisano o tym w kontekście częstej regulacji i konieczności wyciągania silnika. Dotychczas myślałem, że ten silnik dość dobrze nadaje się do gazu i nie wymaga wyciągania do regulacji 

 

Może napisze co tam dokładnie napisali: "Ten egzemplarz nie ma hydrualicznej kompensacji luzu zaworowego, a system mechaniczny. Korekta luzu wymaga wymiany całych popychaczy na takie, które mają odpowiednią grubość (mniejszą lub większą od dotychczasowej). To z kolei wiąże się z koniecznością demontażu wałków rozrządu, czego nie da się wykonać bez wyciągania silnika. Bez LPG zawory w zasadzie nie wymagają regulacji. Z LPG korektę trzeba by było prawdopodobnie wykonywa co 30 tyś. km a to już nieopłacalne".

Edytowane przez Herostrates
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to bzdurę napisali, ponieważ z ich słów wynika ewidentnie, że mówią o szklankach.. A w SOHC masz regulację na śrubki. No chyba, że mieli jakąś dziwną wersję USA, ale jeśli to był silnik EJ253, to tam luz jest na śrubkach, więc do zrobienia w chwilę bez wyciągania silnika... Może redaktorzy czegoś nie doczytali i walnęli babola..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano duży mróz i po przełączeniu na gaz zaczęło mi mocno śmierdzieć gazem w kabinie... Ki czort...?

Sprawdź wszelkie połączenia przewodów, zwłaszcza przewodów gumowych. Niska temperatura sprzyja powstawaniu nieszczelności :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w kwestii przerobienia samochodu na gaz.

 

Ja bym wolał żeby dobrze instalację założył, a nie samochód odparowywał. ;)

 

O rany, dobry tekst, rozbawił mnie, dzięki :)  Ale pomyśl: z drugiej strony jaki debeściak z takiego musi być, który potrafiłby odparować CAŁY samochód! Myślisz, że nie zostało by nic żużla? :biglol:  W sumie atomówka na pewno daje radę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę na Barracudach, ale jak byłem u Jako to sugerował że Hany zachowują się lepiej - nie ma problemu z szarpnięciem po mocnym dodaniu gazu, da się to jakoś w komputerze poustawiać. Z drugiej strony, myśleliśmy nawet o wymianie, ale stwierdziliśmy że to byłby zbyt duży koszt jak na tak niewielką poprawę.

Edytowane przez nrb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w kwestii przerobienia samochodu na gaz.

 

Ja bym wolał żeby dobrze instalację założył, a nie samochód odparowywał. ;)

 

hahahahah. sorry, za przydługi skrót myślowy :) 

 

Co do sterowników to ja uważam, że Zenit Pro są dobrym modelem i je warto kupić, ale spoko jak jesteś przekonany do innych. Hany i Baraki to są naprawdę zbliżone klasowo wtryski. każdy dobry :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dzisiaj rano duży mróz i po przełączeniu na gaz zaczęło mi mocno śmierdzieć gazem w kabinie... Ki czort...?

Sprawdź wszelkie połączenia przewodów, zwłaszcza przewodów gumowych. Niska temperatura sprzyja powstawaniu nieszczelności :).

 

Ja mam na to taką metodę. Czekam jak auto się tylko przełączy na LPG czyli jakieś 35 stopni i gaszę silnik. Otwieram maskę i ruszam gumowymi przewodami przy złączkach i gdzieś zacznie syczeć tam masz nieszczelność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Centralka STAG 300-4

* Wtryski HANA zielone

* reduktor KME GOLD

Przymierzam sie do zakupu WRX 01r z LPG w powyższej specyfikacji , czy to jest optymalny zestaw LPG do tej imprezy ?. Instalacja zamontowana w 2009r :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryskiwacze mają za may wydatek (wystarczają do 200 KM) a reduktor niestety ma problemy z termiką i z ledwością ogarnia 200 konne samochody. Sterownik jak najbardziej ok. Posiada wystarczająco funkcji żeby opanować silnik Subaru :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ze kupiłem to auto to pociągnę nieco temat . Reduktor jest nowy ( ok. 1 miesiąc temu założony) , wtryski maja ok. 1 roku . Jakie mogą być objawy "nie ogarniania" reduktora czy wtrysków  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...