szamot Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Mam pytanie. W nowym Motorze Jest test Outbacka 2.5l z 2007 na 125 tyś km. Napisano tam, że w tym modelu "nie ma hydraulicznej kompensacji luzu zaworowego" A w którym modelu były ? że w Outbackach 2.5l w tym okresie były silniki SOHC i nie trzeba ich wyciągać do regulacji? Jak jest w rzeczywistości. Posiadałem legacy z tego rocznika i tam był SOHC 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 (edytowane) Mam pytanie. W nowym Motorze Jest test Outbacka 2.5l z 2007 na 125 tyś km. Napisano tam, że w tym modelu "nie ma hydraulicznej kompensacji luzu zaworowego" A w którym modelu były ? że w Outbackach 2.5l w tym okresie były silniki SOHC i nie trzeba ich wyciągać do regulacji? Jak jest w rzeczywistości. Posiadałem legacy z tego rocznika i tam był SOHC Nie mam pojęcia, ale napisano o tym w kontekście częstej regulacji i konieczności wyciągania silnika. Dotychczas myślałem, że ten silnik dość dobrze nadaje się do gazu i nie wymaga wyciągania do regulacji Może napisze co tam dokładnie napisali: "Ten egzemplarz nie ma hydrualicznej kompensacji luzu zaworowego, a system mechaniczny. Korekta luzu wymaga wymiany całych popychaczy na takie, które mają odpowiednią grubość (mniejszą lub większą od dotychczasowej). To z kolei wiąże się z koniecznością demontażu wałków rozrządu, czego nie da się wykonać bez wyciągania silnika. Bez LPG zawory w zasadzie nie wymagają regulacji. Z LPG korektę trzeba by było prawdopodobnie wykonywa co 30 tyś. km a to już nieopłacalne". Edytowane 5 Stycznia 2015 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 no to bzdurę napisali, ponieważ z ich słów wynika ewidentnie, że mówią o szklankach.. A w SOHC masz regulację na śrubki. No chyba, że mieli jakąś dziwną wersję USA, ale jeśli to był silnik EJ253, to tam luz jest na śrubkach, więc do zrobienia w chwilę bez wyciągania silnika... Może redaktorzy czegoś nie doczytali i walnęli babola.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Może redaktorzy czegoś nie doczytali i walnęli babola.. a może słowo redaktorzy motoryzacyjni to za dużo, zwykłe nieuki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Wiecie co, ja mam MY09 2.5 SOHC i co prawda luzy reguluje sie bez wyciagania silnika, ale zeby zdjac dekle to troche zabawy jest, i mysle ze "mig" to troche nad wyraz Niemniej kosztowo zapewne bez porownania do darcia silnika i zakupu szklanek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Dzisiaj rano duży mróz i po przełączeniu na gaz zaczęło mi mocno śmierdzieć gazem w kabinie... Ki czort...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 7 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2015 Dzisiaj rano duży mróz i po przełączeniu na gaz zaczęło mi mocno śmierdzieć gazem w kabinie... Ki czort...? Sprawdź wszelkie połączenia przewodów, zwłaszcza przewodów gumowych. Niska temperatura sprzyja powstawaniu nieszczelności . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Miałem taki sam problem na poprzedniej stronie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 8 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2015 Nie zauważyłem, dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszi Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Po waszych opiniach chyba zdecyduję się na Miłosz z Lubicza, rozmawiałem z nim i ma mi wysłać specyfikację różnych instalacji. Jak mi wyśle to się podzielę tą informacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erbi Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Ja tylko dodam, że wczoraj odebrałem kolejne auto u Niego zrobione - jak zawsze pełna profeska;) u mnie jest Qbox i Hany Gold, reduktor został od poprzedniej instalacji Kolteca (zregenerowany) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuteluk Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Oczywiście, że w Bydgoszczy znajdzie się ekspert od instalacji gazowych. Rekomenduje warsztat K. Rybackiego na Regatowej 38, niedaleko cmentarza w sumie. Solidny gościu, jest w temacie, z chęcią doradzi ci w kwestii przerobienia samochodu na gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 w kwestii przerobienia samochodu na gaz. Ja bym wolał żeby dobrze instalację założył, a nie samochód odparowywał. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tichy Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 w kwestii przerobienia samochodu na gaz. Ja bym wolał żeby dobrze instalację założył, a nie samochód odparowywał. O rany, dobry tekst, rozbawił mnie, dzięki Ale pomyśl: z drugiej strony jaki debeściak z takiego musi być, który potrafiłby odparować CAŁY samochód! Myślisz, że nie zostało by nic żużla? W sumie atomówka na pewno daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszi Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Z zestawu STAG 4 PLUS lub TECH 224/ ZAVOLI ZETA N lub KME SILVER lub AC R01 / HANA lub BARRACUDA Chyba zdecyduję się na TECH 224/ AC R01 / BARRACUDA co sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erbi Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Ja bym wziął STAGA, AC R01 a wtryski obojętnie, raczej zbliżony poziom;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Jeśli stag to qbox basic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 (edytowane) Ja jeżdżę na Barracudach, ale jak byłem u Jako to sugerował że Hany zachowują się lepiej - nie ma problemu z szarpnięciem po mocnym dodaniu gazu, da się to jakoś w komputerze poustawiać. Z drugiej strony, myśleliśmy nawet o wymianie, ale stwierdziliśmy że to byłby zbyt duży koszt jak na tak niewielką poprawę. Edytowane 13 Stycznia 2015 przez nrb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suszi Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 to może jednak Hany co do sterownika to po rozmowie z Miłoszem sugerował że tech ma więcej opcji do ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuteluk Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 w kwestii przerobienia samochodu na gaz. Ja bym wolał żeby dobrze instalację założył, a nie samochód odparowywał. hahahahah. sorry, za przydługi skrót myślowy Co do sterowników to ja uważam, że Zenit Pro są dobrym modelem i je warto kupić, ale spoko jak jesteś przekonany do innych. Hany i Baraki to są naprawdę zbliżone klasowo wtryski. każdy dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karol Brzeziński Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 co do zenita się zgodzę, ale hany to zupełnie inna półka niż baracudy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Dzisiaj rano duży mróz i po przełączeniu na gaz zaczęło mi mocno śmierdzieć gazem w kabinie... Ki czort...? Sprawdź wszelkie połączenia przewodów, zwłaszcza przewodów gumowych. Niska temperatura sprzyja powstawaniu nieszczelności . Ja mam na to taką metodę. Czekam jak auto się tylko przełączy na LPG czyli jakieś 35 stopni i gaszę silnik. Otwieram maskę i ruszam gumowymi przewodami przy złączkach i gdzieś zacznie syczeć tam masz nieszczelność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Centralka STAG 300-4* Wtryski HANA zielone* reduktor KME GOLDPrzymierzam sie do zakupu WRX 01r z LPG w powyższej specyfikacji , czy to jest optymalny zestaw LPG do tej imprezy ?. Instalacja zamontowana w 2009r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Wtryskiwacze mają za may wydatek (wystarczają do 200 KM) a reduktor niestety ma problemy z termiką i z ledwością ogarnia 200 konne samochody. Sterownik jak najbardziej ok. Posiada wystarczająco funkcji żeby opanować silnik Subaru . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Jako ze kupiłem to auto to pociągnę nieco temat . Reduktor jest nowy ( ok. 1 miesiąc temu założony) , wtryski maja ok. 1 roku . Jakie mogą być objawy "nie ogarniania" reduktora czy wtrysków ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się