Skocz do zawartości

bzikus7

Użytkownik
  • Zawartość

    260
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O bzikus7

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Auto
    Legacy IV MY06 Kombi 2.0 165KM

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. bzikus7

    Spalanie LPG Legacy IV 2006r 2.0 165km

    U mnie na krótkich odcinkach w mieście to od 14 do 17. Jak spadnie śnieg to i 20 raz się pokazało. Trasa 12 -14 chyba że jedzie żona to co 10 -12.
  2. bzikus7

    Prowadnice przednich hamulców Legacy IV H6

    Nie mam ale może w sklepie motoryzacyjnym dobierz coś większego niż trzeba i wtedy to dasz do toczenia nie będzie problemu z odpowiednią twardością
  3. Ze srubami kół rozrządu byłbym ok. Ja jak pierwszy raz robiłem to ledwo je odkreciłem z czego do jednej trzeba było dostawać nakrętke żeby ją odkręcić. I żeby było ciekawiej to silnik był pierwszy raz rozkręcany więc tak wyjechało z fabryki. Po wymianie śruby na drugi raz też był ten sam problem bo używałem tego klucza do trzymania koła i to była porażka. Najlepiej było użyć starego paska i za 3 razem poszło lekko. Także moim zdaniem wymiana śrub koła rozrządu ok ale stawialbym na to że koło raczej sami polamali bo nie wiem jakby miało się połamać wcześniej. Kolego weź fakturę jak chcesz możesz podyskutować ale fv musi być.
  4. bzikus7

    Legacy IV - hamulce i osłony kolektora

    Nie przy każdej sprawdzałem. W poniedziałek zorganizuje czujnik i będę sprawdzał. Jeżeli chodzi o tył to wszystko działa jak powinno. Tarczo- bębny ostatnio przytoczone i nowe klocki + czyszczenie i smarowanie żeby wszystko płynnie chodziło. Myślę że teraz przy wymianie od razu wpadnie nowy płyn bo ten który jest ma już kilka lat nie pamiętam dobrze kiedy wymieniłem go ostatnio. Nie będę robił na wariata w przyszłym tygodniu pozbieram graty i zrobię na spokojnie całość jak powinna być. Dzięki wszystkim za pomoc. Dam znać jakie będą efekty. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  5. bzikus7

    Legacy IV - hamulce i osłony kolektora

    O kurczę że też nie pomyślałem żeby sprawdzić piaste na bicie. Chyba się załamie jak okaże się że piasta była winna od samego początku. Dzięki. Odnośnie docierania czy układania tarcz to tak robiłem ale teraz po przetoczeniu nie. A tak z ciekawości to jaki zacisk będzie pasował (4 tłoczek) z jakiego auta i czy na to samo jarzmo? Na razie zostanę przy tym co ma być ale na przyszłość dobrze wiedzieć. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  6. bzikus7

    Legacy IV - hamulce i osłony kolektora

    Kurczę nie lubię jak ktoś mówi że ładujesz rozgrzanymi w wodę, szczerze nie zwracam uwagi jadę jak mogę jechać i hamuje kiedy muszę specjalnie w wodę nie jadę. Tak mi ostatnio kolega mówił to spytałem czy mam wjechać na czołowe czy nie hamować. Hamulce maja działać i tyle. Jeżdżę służbowym oplem i tam mi tarczy nie krzywi. Auto lżejsze a tarcze większe niż w legacy a legacy lekkie nie jest. Jeżeli chodzi o tarcze to oryginał wytrzymał 120 kkm, brembo chyba coś koło 80 kkm a teraz super zestaw zimmerman 30 kkm i się pokrzywił. Te tarcze poszły na przetoczenie i było dobrze 2 tygodnie przez 2 kkm i powtórka. Jak pisałem wcześniej pasta za każdym razem czysta do żywego bez żadnych smarów składane, zacisk chodzi lekko nic nie zapieczone. Jeżdżę często pełnym autem z prędkościami autostradowymi lub lepiej bo cały czas jestem gdzieś spóźniony. Może to ten zimmerman taki słaby więc doszedłem do wniosku że jak zmieniać to równie dobrze na coś większego. Skoro ludziom dobrze jeździ zestaw 277 mm to czemu zmieniają na większe? Teraz będzie 294 mm oem tarcza zobaczymy jak będzie. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  7. bzikus7

    Legacy IV - hamulce i osłony kolektora

    Mi nie chodzi o lepsze hamowanie a bardziej o to że tarcze mi krzywi. Na skuteczność hamulców nie narzekam tylko na trwałość. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  8. bzikus7

    Legacy IV - hamulce i osłony kolektora

    Pewnie pomyliłem z tyłem bo cały czas myślałem że jest jeden tłoczek. Będę miał w takim razie zapasowe zaciski. Dzięki wielkie za pomoc. Pewnie w przyszłym tygodniu wszystko złożę a że mam daleki wyjazd to od razu przetestuje. Dam znać czy będzie lepiej. Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  9. bzikus7

    Legacy IV - hamulce i osłony kolektora

    A nie jest z przodu jeden tłoczek w legacy? Już nie pamiętam. W każdym razie udało się znaleźć zaciski z jarzma od Forka XT więc już zamówione. Do tego tarcze 294 mm zobaczymy czy ten zestaw wystarczy. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  10. bzikus7

    Legacy IV - hamulce i osłony kolektora

    Dzięki w takim razie na chwilę obecną idą nowe jarzma i tarcze a jak będzie mało wpadnie zacisk z XT. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  11. bzikus7

    SPRĘŻYNY LEGACY IV - SIEDZI TYŁ

    Dzięki. A czy wzmocniona sprężyna wejdzie na mój amorek? Mocowania i amorki są ok nie chce tego niepotrzebnie wywołać ewentualnie sukcesywnie wymieniać. Koledzy z sprężynami z POSPRING podpowiecie jakie długości zamawialiscie? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  12. bzikus7

    Legacy IV - hamulce i osłony kolektora

    Dzięki koledzy za odpowiedzi. Myślałem że większość z was w wersjach n/a już to wywaliło. Dobra będę walczył żeby to zdjąć i jakoś poskrecac. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Kolego a czy z nowym jarzmem zostaje stary zacisk i większą tarczą? Możesz podrzucić jakiś link? Odnośnie Forka XT to z jakich roczników będzie pasować. Rozumiem że potrzebuje jarzmo zacisk i tarcze. Jarzmo będzie pasować pod moją piaste? Wejdzie taki zestaw na stalowa 16? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka
  13. Koledzy potrzebuję pomocy. Pacjent: Legacy IV 2.0R Kombi 2006 rok Problem 1. Hamulce przód – już nie mam pomysłów na krzywiące się tarcze mam już 3 komplet – montaż ok bez żadnych smarów, piasta czysta. Czy mogę wrzucić zestaw jarzmo + zacisk + tarcza z jakiegoś mocniejszego subaru, żeby to zaczęło hamować i nie krzywiło się jak dziecko przy cytrynie po jednym mocniejszym hamowaniu z prędkości autostradowej. Wolno nie jeżdżę i często z pełnym autem a standardowe hamulce są po prostu za małe. Nie chce chyba już pchać się w zestaw o tym rozmiarze chyba czas na coś większego/mocniejszego. Warunek: musi wejść standardowa felga alu 17 na lato i stalowa 16 z zimowymi oponami. Problem 2 Osłony kolektora – spawane już 2 razy znów grają jak młody perkusista – czy można to wywalić? Nie chce żadnych owijek na kolektor ze względu na to, że przy jakimś wycieku będzie się na nie lał olej co zmieni je w pochodnie. Czy ktoś z was jeździe bez tych osłon z fabryczną osłoną plastikową pod silnikiem? Auto mnie bardzo ciszy mam już je 7 lat i nie mam zamiaru zmieniać, ale te dwa problemy (+ siedzący tył, ale to w innym wątku) doprowadzają mnie do pasji. Czekam na każdy pomysł jak się pozbyć tych dwóch i będę dalej cieszył się autem w 100%.
  14. bzikus7

    SPRĘŻYNY LEGACY IV - SIEDZI TYŁ

    Koledzy ja też zamówiłem sprężyny z POSPRING ale nie jestem zadowolony, Podczas zamawiana Pani powiedziała mi że robili dwie długości 260 mm lub 280 mm. Czytając wasze wypowiedzi że jest za wysoko pomyślałem że wezmę po środku a więc zamówiłem 270 mm. Po tygodniu były sprężyny po miesiącu zamontowane (brak czasu) i jest gorzej niż było przed zmianą (jedna stara sprężyna była pęknięta). Teraz ja mam pełną butlę LPG i 1/2 noPB + pies 30 kg w bagażniku + bagaże, w aucie 2 dzieci i żona to nie wyjadę z podwórka bo zahaczam wydechem o 8 cm odbój bramy wyjazdowej - dramat. Pamiętacie jakiej długości zamawialiście sprężyny? Potrzebuję czegoś co będzie stało prosto po załadowaniu już nawet myślałem o kupnie amorków z outbacka i obcięciu zwoju ze sprężyny już mam dość tego rycia asfaltu wydechem przy każdej hopce.
  15. bzikus7

    zdejmowanie kolektora dolotowego N/A

    Ja zdejmowalem bo wyjmowałem silnik. A jeszcze jedno jak będziesz wyjmować wtryskiwacze to zmień od razu oringi pod nimi. Wysłane z mojego LG-M160 przy użyciu Tapatalka
×