Jump to content

bzikus7

Użytkownik
  • Content Count

    271
  • Joined

  • Last visited

About bzikus7

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Auto
    Legacy IV MY06 Kombi 2.0 165KM

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W takim razie mój sposób też będzie tak samo działał dioda będzie mrugać po włączeniu zapłonu. Jeżeli to ci nie pasuje to nie pomogę.
  2. Podaj jej 12v na stałe a + po stacyjce niech rozlacza zasilanie i będzie jak piszesz.
  3. Jak chcesz protestować to mam sprężyny od IV właściwie to nawet dwa komplety. Jeden stare oryginał z tym że jedna pęknięta oddam za friko to sprawdzisz czy pasują. Ewentualnie roczne dorabiane sprężyny chyba z POSPRING oddam za kolorowy napój. Ewentualnie mogę je przymierzyć żebyś zobaczył czy pasują a zamówisz nowe.
  4. Cześć!

    Czytałem w jednym z tematów o konwersji sprzęgła dwumasowego na jednomas. Czy nie potrzebowałęś do tego wszystkiego koła zamachowego. Jeśli tak to od jakiego modelu tak samo jeśli pamiętasz z jakiego modelu pochodziła łapa? I najważniejsze jak wrażenia z jazdy po zmianie. Dzięki za odpowiedz.

     

  5. Sprawdź pasek czy ma tyle samo zębów co stary. U mnie wszystko się pokrywało z dwóch stron za każdym razem. Rozumiem że zawleczke z napinacza masz wyjęta? Jeżeli chodzi o ta śrubę to używam kluczy co jak mówicie pykaja ale nie miałem klucza co da się ustawić na 20 Nm a tyle tam chyba jest wg manuala. A bez tego mam tendencje do przyciągania i była mała niespodzianka. Ale szybka wizyta w aso i udało się zamontować nową śrubę.
  6. Ehhh to teraz się zacznie. A na poważnie gratulacje. Pamiętaj tylko skręcaj delikatnie zwłaszcza te śrubki na kluczyk 10 co trzymają wałki przy symeringu ja jedna śrubę ukreciłem i później było sporo zabawy. Tam wg manuala jest mały momenty dokrecania.
  7. A nie lepiej najpierw zamienić cewki miejscami, zerknąć na świece i ewentualnie sprawdzić kompresję. To proste czynności do których nie trzeba wyciągać silnika
  8. Taka podpowiedź to jak będziesz zmieniał w dyfrze to najpierw odkrec korek górny do wlania oleju a dopiero później spustowy. U mnie z tym górnym było spory problem.
  9. A jesteś pewien że jeżeli była mowa o regulacji zaworów to nie chodziło i silniku na benzynę. Nie wiem jak w dieslu ale większość pisze o regulacji zaworów w 2.0 165 KM benzyna a nie diesel.
  10. Z mojej strony EOT. To nie ma sensu lepiej dalej wszystkich odsyłać do serwisu nie ma jak pomoc na forum. Nie będę karmił trolla bo nie muszę i nie chce. Wracam do Google i może upiekę chleb jak znajdę jakiś przepis.
  11. Reguluje zaworu co 50 - 60 kkm jeżdżę na lpg. Sukces to znaczy że zawory maja odpowiednie luzy a silnik pracuje prawidłowo zresztą tak samo jak pracował przed regulacją. Może by wytrzymał 100 kkm ale nie będę ryzykować że podeprze mi zawory jak chcesz wierzyć w cudownych mechaników którzy dadzą gwarancję na 100 kkm twoja sprawa wątpię że tacy są zwłaszcza jeżeli jeździsz na lpg. Ja zamiast wydawać 1000 wolę wydać 200 i zarobić w moim odczuciu tak samo dobrze. Jeżeli Ty jeździsz autem na regulacje do czasu aż nie odpala lub coś się z nim dzieje życzę powodzenia. Subaru pomimo całej otoczki to nie technologia kosmiczna tylko auto działające na takiej samej zasadzie jak wszystkie inne. A to że jeszcze niektórzy chcą coś robić sami to powód do dumy a nie kpiny. Jedni wolą popsuć coś 2 razy a za 3 naprawić z sukcesem niż płacić 3 razy za naprawy bo często tak wygląda rzeczywistość. Niedługo będziemy mieli model z zachodu jeden umie wbijać gwoździe drogi wyciągać a żeby wymienić żarówkę będziemy wołać elektryka bo zrobi to lepiej i żarówka będzie świecić 100 zamiast 50 h.
  12. Koła odkręcić musisz bo inaczej nie zdejmiesz wałków bo pod kołami jest plastikowa osłona która trzeba zdemontować. O uszczelniaczu nie wspomnę. Jak masz trochę pojęcia i chęci to zrobisz ja jestem informatykiem a regulowałem już zaworu 3 razy z sukcesem.
  13. U mnie na krótkich odcinkach w mieście to od 14 do 17. Jak spadnie śnieg to i 20 raz się pokazało. Trasa 12 -14 chyba że jedzie żona to co 10 -12.
  14. Nie mam ale może w sklepie motoryzacyjnym dobierz coś większego niż trzeba i wtedy to dasz do toczenia nie będzie problemu z odpowiednią twardością
  15. Ze srubami kół rozrządu byłbym ok. Ja jak pierwszy raz robiłem to ledwo je odkreciłem z czego do jednej trzeba było dostawać nakrętke żeby ją odkręcić. I żeby było ciekawiej to silnik był pierwszy raz rozkręcany więc tak wyjechało z fabryki. Po wymianie śruby na drugi raz też był ten sam problem bo używałem tego klucza do trzymania koła i to była porażka. Najlepiej było użyć starego paska i za 3 razem poszło lekko. Także moim zdaniem wymiana śrub koła rozrządu ok ale stawialbym na to że koło raczej sami polamali bo nie wiem jakby miało się połamać wcześniej. Kolego weź fakturę jak chcesz możesz podyskutować ale fv musi być.
×
×
  • Create New...