-
Content Count
52 -
Joined
-
Last visited
About kotlin83
-
Rank
..:: Swojak ::..
Profile Information
-
Gender
mężczyzna
-
Skąd
Poznań
-
Auto
Legacy 2.0R MY07 4EAT
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Niestety nie, bez modyfikacji możesz mieć tylko impuls trwający tyle na ile załącza się siłownik. U siebie zamontowałem pod wewnętrzną klamką przełącznik który zmienia stan przy otwartym zamku - jest wciskany przez ten obracający się element z czerwonym paskiem który pokazuje czy centralny jest otwarty czy nie. Tyle że do tego trzeba rozebrać tapicerkę drzwi i przeciągnąć przewód do kabiny. Sumując to chyba łatwiej byłoby dołożyć moduł alarmu i z niego wyciągnąć plusa
-
Wygląda obiecująco. Dzięki za linka.
-
Dzięki Panowie, wrócę do domu to zacznę szukać. Możecie jeszcze podpowiedzieć gdzie znaleźć ten czujnik?
-
To by tłumaczyło dlaczego po chwili postoju było ok. Pytanie tylko jak to naprawić.
-
"Auto" odpada, sprawdzałem i na pewno było wyłączone. Klima ustawiona ręcznie z nadmuchem na twarz i tak pokazywał wyświetlacz.
-
Koledzy pomóżcie - podczas wyjazdu na święta zaobserwowałem dziwną przypadłość klimy lub wentylatora w moim legasiu. Otóż po ok. trzech godzinach działania klimy zauważyłem że zaczęła bardzo słabo działać - ręka do nawiewu i zdziwienie, powietrze ledwo chłodne a klima ustawiona manualnie na 19 stopni. Co dziwniejsze, pomimo ustawienia wentylatora na max i słyszalnego głośnego szumu w kabinie powietrze z nawiewów powietrze ledwo leci. Po chwili postoju (ok 10 minut, tankowanie) po uruchomieniu silnika z nawiewu mróz i mało głowy nie urwie, a godzinę później powtórka z rozrywki. Próbowałem dojść co może być nie tak, ale google milczy, a jeźdząc wokół domu objaw nie występuje. Ma ktoś z Was może pomysł gdzie szukać przyczyny takiego zachowania? Z góry dzięki za wszystkie wskazówki.
-
Czyli wracam do pomysłu przekaźnika bistabilnego. Swoją drogą chyba korzystam z innej wersji instrukcji, u mnie nie ma tak rozrysowanych wtyk jak na tym schemacie "OP Connector System" który wrzuciłeś, a strona WI189 jest pusta.
-
Buduję moduł którego jedną z funkcji będzie zamykanie lusterek oraz domykanie szyb. Do logiki działania potrzebny mi stały plus po zamknięciu. Rozwiązanie z bistabilnym ma pewien minus - może się zdarzyć po rozłączeniu aku że jego stan będzie odwrotny do zamierzonego, niby prosty reset to rozwiąże ale zawsze... Tak mi przyszło do głowy - do legacy dokładano alarm wiesz może skąd jest wysterowywany?
-
Czyli muszę szukać dalej. Potrzebuję + który pojawi się dopiero po zamknięciu centralnego zamka - przy otwartym ma go nie być. Impulsowy znalazłem, można go uzyskać choćby z sygnału do siłownika drzwi. Jednym z rozwiązań mogłoby być zastosowanie przekaźnika bistabilnego impulsowego, ale nie chcę przekombinować skoro taki sygnał może już znajdować się w aucie
-
Wojo jesteś pewny tej wtyczki? Szukałem pinoutu i nie mogę znaleźć, ale przeglądam schematy i idę po nitce do kłębka - o ile dobrze je rozumiem to pin1 z B228 to bezpośredni przewód z aku, 12V jest na nim cały czas, niezależnie od stanu centralnego zamka
-
Szkoda że nie dałeś znać wcześniej, łyknął bym zestaw od Ciebie. Teraz mam już łopatki zamontowane i muszę poszukać obudowy kolumny.
-
Koledzy orientujecie się może czy gdzieś w kabinie pojawia się + po zamknięciu centralnego? Z tym że chodzi o to aby był stały, nie impulsowy.
-
Done. Dla zainteresowanych: 1. Nie, standardowa obudowa nie pasuje. Docięcie oryginalnej nie spełnia zadania - dochodzą kostki które wychodzą poza obudowę. 2. Nie trzeba ciągnąć przewodów do styków przy skrzyni. Można podpiąć się pod kostki pod kolumną kierownicy - interesujące nas przewody to jasno niebieski (obok pomarańczowego) oraz fioletowy (pod niebieskim), fota w załączniku (źródło). A, jeszcze masa. Wygodnie jest użyć szybkozłączek. 3. Warto zapoznać się ze schematami rozebrania kolumny i kolejności elementów oraz połączeń elektrycznych. Tak poza tym to roboty na ok 2h, nie spiesząc się i znając schematy. wi-17338e.pdf
-
też o tym myślałem, ale znacznie łatwiej znaleźć całą kierownicę. Samo sterowanie widziałem tylko raz i to gdzieś na forum legacygt a nie na sprzedaż.
-
Czyli szukać kierownicy z forka ale bez tych trzech przycisków i powinna działać?