Jump to content

Adiutant_Maciej

Nowy
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralny

About Adiutant_Maciej

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Ostrów Mazowiecka
  • Auto
    Legacy BH 2.5

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Podłącze się pod wątek, bo jestem właśnie po wymianie tarcz, klocków, płynu hamulcowego i odpowietrzania układu w Legacy. Koła biorą równo ale hamulec nie jest super twardy, pedał stawia mocny opór dopiero po paru cm. To norma czy słabo odpowietrzyłem? Rok temu odpowietrzałem hamulce w volvo v40 i tam po odpowietrzeniu do dziś jest kamień od samej góry, tak że jak się przesiądę z Legacy to przy pierwszym hamowaniu czasem staje dęba
  2. Dzięki, jeśli mógłbyś pomierzyć sprężyny byłoby bajkowo! Pracuję wyjazdowo i teraz mało mam okazji by grzebać w aucie, ale jeśli nie znajdę odpowiedzi to chyba kupię jakieś używane mc phersony z IV żeby porównać. A o co chodzi z dorabianymi sprężynami z Pospring, miały być sztywniejsze, niższe? Też jestem tego ciekaw, tylne kolumny na zdjęciach wyglądają identycznie, z przodem ciężej cokolwiek na oko powiedzieć. Fajnie jakby wszystko weszło z IV bo sytuacja z amortyzatorami jest podobna do tej ze sprężynami - ceny mniejsze i przede wszystkim wybór większy
  3. Gdzieniegdzie na forach czytałem o tym że mogą pasować, chociaż żadnych oficjalnych potwierdzeń nie znalazłem. Jeśli tak, to byłoby bombowo bo do IV idzie łatwiej dorwać i sporo taniej
  4. Czytałem dużo dobrych opinii o tym zawieszeniu, także że jest bardzo trwałe. Ale nie mogę znaleźć używanych Bilesteinów do Legacy III z sensownego źródła. Nowe znalazłem najtaniej B6 i 2700 zł za komplet samych amortyzatorów. Sporo ponad to co chciałbym wydać na całą modernizacje zawieszenia
  5. Czołem, w związku z tym, że moje Legacy III prowadzi się jak średniej wielkości kuter torpedowy i do tego ma problem z opadniętą i skaczącą pupą myślę nad jakąś poprawą zawieszenia. Czy wymiana amortyzatorów i sprężyn na nowe zamienniki rozwiąże ten problem czy raczej szukać czegoś lepszego? (Nie zależy mi na obniżaniu względem stanu obecnego, za to boję się, że z nowymi zamiennikami auto poleci do góry.) Jeśli tak to najtaniej, poza gwintem z Ali za około 2000 pln, znalazłem tylko to - https://www.ebay.com/itm/TEIN-S-Tech-Subaru-Legacy-Wagon-BH5-GTB-GT-B-SKS02-01D00-Lowering-C
×
×
  • Create New...