Jump to content

blasterpl

Użytkownik
  • Content Count

    255
  • Joined

  • Last visited

About blasterpl

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Śnieżkę widze z okna
  • Auto
    Impreza GT-byla,Justy 1.6-było, Impreza WRX 2.0 była ,Impreza WRX 2.5 jest

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy górne mocowanie amortyzatorow tylnych z rocznika 2008 jest takie samo jak rocznik 2010 ?
  2. A spotkał się ktoś z laminatowa hybryda Wlot STI blob pasujący do Hawka ??
  3. Nie będę zakładał nowego tematu , czy duży wlot (STI blob) będzie pasował do Hawk-a 06r ?
  4. Jakie powinno być ciśnienie w kolektorze ssącym na wolnych obrotach w WRX 2.0 2001r. Pewności nie mam ale wydaje mi się , ze wcześniej miałem -0.4 a teraz jest -0.6 . Wczoraj auto jeździło normalnie , dziś rano słabo odpalił (przez kilka sekund jakby na dwa cylindry chodził) no i przestał jechać tj. do polowy gazu normalnie , jak wcisnę więcej to zaczyna szarpać i nie przyspiesza (ciśnienie doładowania rośnie max do 0.5 niezależnie od biegu,prędkości czy wciśnięcia gazu), Check nie świeci. Jakies pomysly
  5. Dalej nie mogę sobie poradzić , zauważyłem , ze od ok. 5000 obr. silnik zaczyna szarpać i przestaje zupełnie się w kręcąc wyżej (po dojściu do 5 tys praktycznie się dalej nie rozkręca , gdybym dalej trzymał gaz w podłodze to na pewno nie dociągnie do czerwonego pola).
  6. Wtryski LPG są sprawne (niedawno wymieniane) wiec osobiście nie widzę powodu aby je odłączać , no chyba ze jest jakaś nieszczelność pomiędzy wtryskiem a kolektorem.
  7. Rura dolotowa do turbo wymieniona , zawór upustowy przeczyszczony , nadal bez zmian . Dzis zauważyłem ze auto nieco słabiej jedzie , powyżej 4tys zaczyna jakby nieznacznie nierówno pracować . Ciśnienie doładowania idzie jak wcześniej na 1.1 (dlubniete ECU) ale nie jedzie jak wcześniej. Kodów żadnych nie ma , po za 0340 który pojawia się odkąd mam to auto sporadycznie przy mocniejszym depnięciu .
  8. Co rozumiesz przez "odłącz gaz" ?
  9. Linka gazu sprawdzona , mam LPG (na PB i LPG zachowuje się tak samo) , dziś przejrzę zawór upustowy.
  10. Dzis wymieniłem rurę dolotowa do turbiny , sprawdziłem wszystkie rurki na niej i kolektorze dolotowym , wykasowałem ECU i dalej to samo . Skończyły mi się pomysły.
  11. WRX 01r nie schodzi z obrotów przy zmianie biegów a nawet potrafi wejść na większe , na postoju śmierdzi w kabinie jak by paliwem ( ale nie taka "żywą" benzyna jak przy nieszczelnych wężykach paliwowych). Wyczyszczona przepustnica i krokowy , nowa uszczelka pod przepustnica.Wszystko wskazuje na jakąś nieszczelność , gdzie są najbardziej "podejrzane politycznie" miejsca . Sprawdzałem dolot na tyle na ile da się bez rozbieranie i nic nie znalazłem
  12. A oto i winowajca , pęknięty przewód miedzy pompa a wysprzeglikiem. Jak odpowietrzyć układ , japoński debil/konstruktor umieścił odpowietrznik w najniższym miejscu całego układu . Teorie znam (nie działa) jak to zrobić praktycznie ??
  13. Tyle co na razie zdążyłem sprawdzić ( auto rozkraczyło się w trasie) to : płyn jest (wycieków nie ma) , pedał wpada w podłogę i tak zostaje , aby powrócił do normalnej pozycji trzeba go pociągnąć.
  14. No to się domyślam, ale co najprawdopodobniej?
  15. Nagle pedal sprzęgła wpadł w podłogę, oczywiście nie da się wrzucić biegu . Co może być przyczyną?
×
×
  • Create New...