Skocz do zawartości

WRX 01r nie schodzi z obrotow....


blasterpl

Rekomendowane odpowiedzi

WRX 01r nie schodzi z obrotów przy zmianie biegów a nawet potrafi wejść na większe , na postoju śmierdzi w kabinie jak by paliwem ( ale nie taka "żywą" benzyna jak przy nieszczelnych wężykach paliwowych). Wyczyszczona przepustnica i krokowy , nowa uszczelka pod przepustnica.Wszystko wskazuje na jakąś nieszczelność , gdzie są najbardziej "podejrzane politycznie" miejsca . Sprawdzałem dolot na tyle na ile da się bez rozbieranie i nic nie znalazłem :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, blasterpl napisał:

schodzi z obrotów przy zmianie biegów a nawet potrafi wejść na większe

Mialem podobnie ale nie w subaru w hondzie. Po wyscigu i ciezkim bucie nagle wywalilo mi czeka i obroty nie schodzily ponizej 2.5 tys. a wakbinie jak na polu naftowym.

 

z tym ze wkrecal sie wyzej, myslalem ze to wina walko vtec... objezdzilem wszytko i nikt nie mogl pomoc. Jeden kumaty chlopak przyjechal z bardzo dobrym kompem do diagnostyki wlasnie type r okazalo sie ze przewod doslownie przewod pradowy przyprzepustnicy byl powodem calego zamieszania, byl urwany.

Nie wiem jak to jest u Ciebie ale warto tez zaczac od pozadnej diagnostyki.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis wymieniłem rurę dolotowa do turbiny , sprawdziłem wszystkie rurki na niej i kolektorze dolotowym , wykasowałem ECU i dalej to samo :angry: . Skończyły mi się pomysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Rura dolotowa do turbo wymieniona , zawór upustowy przeczyszczony , nadal bez zmian :angry: . Dzis zauważyłem ze auto nieco słabiej jedzie , powyżej 4tys zaczyna jakby nieznacznie nierówno pracować . Ciśnienie doładowania idzie jak wcześniej na 1.1 (dlubniete ECU) ale nie jedzie jak wcześniej. Kodów żadnych nie ma , po za 0340 który pojawia się odkąd mam to auto  sporadycznie przy mocniejszym depnięciu .

Edytowane przez blasterpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski LPG są sprawne (niedawno wymieniane) wiec osobiście nie widzę powodu aby je odłączać , no chyba ze jest jakaś nieszczelność pomiędzy wtryskiem a kolektorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam sprawdzić dokładnie szczelność kolektora dolotowego, najłatwiej delikatnie psikać czymś palnym jak zmywacz do hamulców po wszystkich połączeniach przy dolocie. Problemem może być nawet rozszczelnione serwo od hamulca. Z odłączeniem instalacji LPG nie bardzo rozumiem dlaczego miarodajny efekt da tylko odłączenie wtrysków od kolektora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dalej nie mogę sobie poradzić , zauważyłem , ze od ok. 5000 obr. silnik zaczyna szarpać i przestaje zupełnie się w kręcąc wyżej (po dojściu do 5 tys praktycznie się dalej nie rozkręca , gdybym dalej trzymał gaz w podłodze to na pewno nie dociągnie do czerwonego pola).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...