blasterpl Opublikowano 16 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2017 WRX 01r nie schodzi z obrotów przy zmianie biegów a nawet potrafi wejść na większe , na postoju śmierdzi w kabinie jak by paliwem ( ale nie taka "żywą" benzyna jak przy nieszczelnych wężykach paliwowych). Wyczyszczona przepustnica i krokowy , nowa uszczelka pod przepustnica.Wszystko wskazuje na jakąś nieszczelność , gdzie są najbardziej "podejrzane politycznie" miejsca . Sprawdzałem dolot na tyle na ile da się bez rozbieranie i nic nie znalazłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Niestety - tutaj pozostaje szklana kula Trzeba szukac i przegladac - upierdliwe, ale co poradzic... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) 22 godziny temu, blasterpl napisał: schodzi z obrotów przy zmianie biegów a nawet potrafi wejść na większe Mialem podobnie ale nie w subaru w hondzie. Po wyscigu i ciezkim bucie nagle wywalilo mi czeka i obroty nie schodzily ponizej 2.5 tys. a wakbinie jak na polu naftowym. z tym ze wkrecal sie wyzej, myslalem ze to wina walko vtec... objezdzilem wszytko i nikt nie mogl pomoc. Jeden kumaty chlopak przyjechal z bardzo dobrym kompem do diagnostyki wlasnie type r okazalo sie ze przewod doslownie przewod pradowy przyprzepustnicy byl powodem calego zamieszania, byl urwany. Nie wiem jak to jest u Ciebie ale warto tez zaczac od pozadnej diagnostyki. Edytowane 17 Maja 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Dzis wymieniłem rurę dolotowa do turbiny , sprawdziłem wszystkie rurki na niej i kolektorze dolotowym , wykasowałem ECU i dalej to samo . Skończyły mi się pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 A linke gazu sprawdziłeś? Czasamj najprostrze rzeczy są przyczyną problemów . U mnie tak było. Sprawdził bym tez zawór dv lub bov. Posiadasz lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Linka gazu sprawdzona , mam LPG (na PB i LPG zachowuje się tak samo) , dziś przejrzę zawór upustowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 To odlacz gaz, zapewne tam jest problem ,już to przerabiałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 18 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Co rozumiesz przez "odłącz gaz" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 18 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2017 Odlacz wtryski i zaslep je przewodem . 2 przewody, jeden przewód na lewą strone drugi na prawą. Chyba że znajdziesz inny patent na odlaczenie . Zapewne mieszalnik nawalił . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 7 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 (edytowane) Rura dolotowa do turbo wymieniona , zawór upustowy przeczyszczony , nadal bez zmian . Dzis zauważyłem ze auto nieco słabiej jedzie , powyżej 4tys zaczyna jakby nieznacznie nierówno pracować . Ciśnienie doładowania idzie jak wcześniej na 1.1 (dlubniete ECU) ale nie jedzie jak wcześniej. Kodów żadnych nie ma , po za 0340 który pojawia się odkąd mam to auto sporadycznie przy mocniejszym depnięciu . Edytowane 7 Czerwca 2017 przez blasterpl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Lpg odłączyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 8 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Wtryski LPG są sprawne (niedawno wymieniane) wiec osobiście nie widzę powodu aby je odłączać , no chyba ze jest jakaś nieszczelność pomiędzy wtryskiem a kolektorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gixer010 Opublikowano 8 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2017 Może poprostu zakręć gaz przy butli LPG i przejedź się. Może faktycznie problem leży w instalacji i silnik pracuje na podwójnym paliwie? Czasami tak się dzieje niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 To nic nieda,na próbę trzeba odłączyć wtryski od kolektora,roboty mało . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacu Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Polecam sprawdzić dokładnie szczelność kolektora dolotowego, najłatwiej delikatnie psikać czymś palnym jak zmywacz do hamulców po wszystkich połączeniach przy dolocie. Problemem może być nawet rozszczelnione serwo od hamulca. Z odłączeniem instalacji LPG nie bardzo rozumiem dlaczego miarodajny efekt da tylko odłączenie wtrysków od kolektora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blasterpl Opublikowano 2 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Dalej nie mogę sobie poradzić , zauważyłem , ze od ok. 5000 obr. silnik zaczyna szarpać i przestaje zupełnie się w kręcąc wyżej (po dojściu do 5 tys praktycznie się dalej nie rozkręca , gdybym dalej trzymał gaz w podłodze to na pewno nie dociągnie do czerwonego pola). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się