Skocz do zawartości

wlot (kurnik) STI do WRX'a


kaer

Rekomendowane odpowiedzi

szukam i szukam i znaleźć nie mogę czy wlot powietrza STI (wysoki) podjedzie w miejsce WRX'owskiego (niskiego) w modelu blob-eye, i z jakimi ewentualnymi przeróbkami trzeba się liczyć?

 

Podejdzie tylko musisz dokupić tez splitter. Towar deficytowy, najlepiej szukaj na ebayu. Tylko uważaj bo jest mnóstwo podróbek lepszych czy gorszych.... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniając ICka przecież nie może splitera zmienić... Nie wiem czy są różnice w śrubach ale to raczej mały problem, a co do problemów z "za dużą ilością powietrza" to raczej mu to nie grozi :D

 

Jak nie moze :shock: :?: ja jakoś zmieniłem splitter nie zmieniając ic i autu nic nie było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniając ICka przecież nie może splitera zmienić... Nie wiem czy są różnice w śrubach ale to raczej mały problem, a co do problemów z "za dużą ilością powietrza" to raczej mu to nie grozi :D

 

Jak nie moze :shock: :?: ja jakoś zmieniłem splitter nie zmieniając ic i autu nic nie było...

 

chodziło mi o to że nie może założyć splittera z STI do IC z WRX który jest mniejszy i większy splitter nie będzie do niego przylegać tak jak powinien. Założyć wszystko można ale to musi też mieć sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Nie zmieniając ICka przecież nie może splitera zmienić... Nie wiem czy są różnice w śrubach ale to raczej mały problem, a co do problemów z "za dużą ilością powietrza" to raczej mu to nie grozi :D

 

Jak nie moze icon_eek.gif:question: ja jakoś zmieniłem splitter nie zmieniając ic i autu nic nie było...

 

chodziło mi o to że nie może założyć splittera z STI do IC z WRX który jest mniejszy i większy splitter nie będzie do niego przylegać tak jak powinien. Założyć wszystko można ale to musi też mieć sens.

 

nie wiem jak w blob ale w MY03-05 kierownica powietrza i wlot od STI pasuje p&p do WRX'a i wszystko przylega bardzo ładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zmieniając ICka przecież nie może splitera zmienić... Nie wiem czy są różnice w śrubach ale to raczej mały problem, a co do problemów z "za dużą ilością powietrza" to raczej mu to nie grozi :D

 

Jak nie moze icon_eek.gif:question: ja jakoś zmieniłem splitter nie zmieniając ic i autu nic nie było...

 

chodziło mi o to że nie może założyć splittera z STI do IC z WRX który jest mniejszy i większy splitter nie będzie do niego przylegać tak jak powinien. Założyć wszystko można ale to musi też mieć sens.

 

nie wiem jak w blob ale w MY03-05 kierownica powietrza i wlot od STI pasuje p&p do WRX'a i wszystko przylega bardzo ładnie.

 

Blob to włąśnie MY03-05 :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 lat później...
10 godzin temu, Sikooo11 napisał:

A mnie ciekawi splitter w hawku, Sam kurnik WRX czy STi jest taki sam ale STi ma większy intercooler, więc również powinien być inny większy splitter:huh: Tak jest?

 

Szczerze to 100% nie wiem ale jeśli otwory mocujące są takie same to pozostaje docięcie wysokości splittera do kurnika. U mnie w Bugu jest kurnik STi z MY02 a splier aluminiowy z Bloba STi i otwory mocujące w masce są takie same jedynie musiałem dociąć wysokość splitera do kurnika i wszystko pasuje :)

 

Edytowane przez ADK90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...