Jump to content

bzyq

Użytkownik
  • Content Count

    656
  • Joined

  • Last visited

About bzyq

  • Rank
    ..:: Profi ::..
  • Birthday 09/17/1981

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Sosnowiec
  • Auto
    MY'06 (z podpisu)
  • Zainteresowania
    Technika

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Staby koniecznie white line. Różnica mega. Poliuretany nie zaszkodzą tylko weź najmieksze. To da odczuwalna roznice. Dodatkowo polecam Eibach prokit. ALK niewiele daje. Włożyć nie zaszkodzi. Rozporki to takie trochę placebo ale ładnie wygladaja;) Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  2. Niskie spalanie to wysokie biegi i male prędkości wiec dla silnika nie za zdrowo. Wysłane z mojego V972 Core4 przy użyciu Tapatalka
  3. W sti procz uszczelki potrafia splynac tloki. 126tys dla sti 2.5 to abstrakja;-) Tapatalk. Tapatalk.
  4. Swiadomy uzytkownik nie kupi, ale malo jest takich. Wiekszosc to janusze z allegro szukajacy dysla. SBD jedzie tylko na opinii, ze to japonczyk. Jak komisoarz sprytny to takie bajki ozeni, ze janusz czasem lyknie zamiast TDI (2.0 tez gowniane btw). Co do cen. Jak dla mnie te auta sa bezwartosciowym zlomem. Chociaz znam zadowolonych uzytkownikow to nie znam zadnego, ktory po sprzedazy nie poczulby ulgi czy jakiegokolwiek tesknoty. Przyjmijcie do wiadomosci raz na zawsze, ze zarowno SBD jak i 2.5t to nic nie warte jednostki. Jedna, a raczej dwie wiekie porażki ze strony Subaru, ktorych udaja, ze nie widza. Sam wpakowalem sie nieswiadomie w 2.5t i pomimo braku problemow po sprzedazy jakos nie tesknie. A poprzedni wlasciciele sadzac po fakturach z napraw silnika zadowoleni tez nie byli. Prawda jest jedna- te silniki chwala tylko ci co je maja zeby jakos trzymac fason do czasu sprzedazy. Pozniej cisnienie im spada i powiedza co wiedza. Najlepiej na zakupie sbd wyszli i wyjda nabywcy nowych aut z gwarancja. Awsrie maja w nosie, przebieg w granicach bezpiecznych. Pozniej sprzedaz auta z Polskiego salonu z przebiegiem ponad 100tys po gwarancji to sprzedaz miny. Te auta po gwarancji powinny isc do utylizacji, a nie odsprzedazy. Tyle. Jak uslyszysz jakies cieple slowa to tylko od aktualnego wlasciciela bo sprzedac to kiedys musi i tyle. Tapatalk.
  5. W sile hamowania roznica niewielka. Te i te potrafia zblokowac polslicka 225 na suchym. Roznica jest tylko w wytrzymalosci na przegrzanie. W cywilnej jezdzie brembo sa troche na wyrost. Tapatalk.
  6. bzyq

    Przekładka zawieszenia

    Kolego. Kup GT i odsun na bok sentymenty. Pozniej GT sprzedasz w dobrej cenie, a za taka lepianke nikt ci kasy nie odda, a lepsze od gt niebedzie. To nie zlosliwosc, a dobra rada. To, ze auto teraz jest w dobrym stanie i je lubisz nie znaczy, ze nie kupisz dobrego gtka i ze warto ladowac worek siana dla zasady. Jedyna uzasadniona mozliwosc to wlozenie gratow od new age sti- wtedy n/a jest dobra baza bo przekladasz wszystko czego i tak nie ma w gt. Tak wiec szukaj jakiegos stuknoetego buga sti w uk;-) Tapatalk.
  7. Zrob tylko przelot i mape. Reszty nie ruszaj bo to wyrzucanie kasy w bloto przy wrx. Ewentualnie stabilizatory whiteline i tyle. Co nie zrobisz i tak bedziesz chcial sti. Nie oszukasz samego siebie. STI nie da ci zyc. Najrozsadniej bedzie chyba zostawic bez modow i nie pakoeac w to kasy. Po mapie zaraz zesra sie skrzynia lub poplyna tloki. Najlepiej probuj sprzedac. Allegro, otomoto i jakies zagraniczne serwisy. Niestety cene musisz mocno urealnic bo za taka kazdy woli wziasc GD STI. Podsumowujac. Staraj sie wkladac w to auto jak najmniej bo tanim kosztem i tak duzo nie ugrasz. Dbaj, zeby stan sie nie pogorszyl i czekaj na klienta zbawce;-) Tapatalk.
  8. bzyq

    swap silnika do wrx GD

    Przeciez pisze, ze z osprzetem od wrx wiec z jedna turbina wsadzi;-) Tapatalk.
  9. Chyba mam takie silniczki. A juz na pewno do prawej. Przypomnij sie to prawy ci dam i zobacze czy mam lewy bo chyba mam dwa prawe. Moze sa takie same. Tapatalk.
  10. bzyq

    Turbina do 2.5 sti

    Przejdz sie do pierwszego lepszego marketu chinskiego i zobaczysz jakosc rzeczy przyziemnych typu ubrania, buty, zabawki. Cos tak skomplikowanego jak turbo w chinskim wykonaniu po prostu nie moze byc nawet slabe. Jest tragiczne Tapatalk.
  11. Ledy sie nie sprawdzaja. Bardzo ciemno swieca i sa ciemniejsze i jasniejsze pola. Wyglada to nieestetycznie Tapatalk.
  12. Przemyj odrdzewiaczem i smialo haranem. Tapatalk.
  13. Oni nic sobie nie robia z wad fabrycznych. Brna w to dalej produkujac te pazdzierze 2.5. Pare shortblockow wymienia na gwarancji i zadowoleni. Uzytkownicy starszych aut zostaja z problemem. Dziwne, ze w japoni klepia dalej tylko 2.0 Tapatalk.
  14. Kupujac 2.5 nie ma sie nigdy pewnosci. Moze przejechac duzo jak i malo. Dla mnie beznadziejnie sie jezdzilo czyms co chodzi zajebiscie, ale za chwile moze byc placz. Moze bylem przewrazliwiony, ale mialem juz dosyc. Dyskomfort straszny. Jesli wszystko.dziala to auto jest mega, ale.zostaje to ale. Po roznych przygodach i straszeniach dla mnie istnieje tylko bloob 2.0 sti. Silnik trwalszy, rownie mocny, a czasamisci blacharskie lepiej dostepne i duzo tansze. Popatrz sobie na ceny lamp przednich. Nawet byle stluczka i w hawku robia ci szkode calkowita i bujaj sie. Tapatalk.
  15. Fajny forek STI http://www.carandclassic.co.uk/car/C439178
×
×
  • Create New...