Jump to content

kons6

Użytkownik
  • Content Count

    644
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

kons6 last won the day on October 22 2014

kons6 had the most liked content!

Community Reputation

10 Dobry

About kons6

  • Rank
    ..:: Profi ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. czesc,

    Ty jeździsz na extremach vr2, więc mam pytanie: czy na tych oponach auto prowadzi się jak na drogowych zwykłych, czy są zwykle krzywe i znosi na boki?

    ja miałem komplet vr1 deszczowych i był dramat - jakby nie było geometrii z przodu

     

    potrzebuję opon z E, toyo niedostępne albo ceny z kosmosu, więc szukam czegoś na 1 oś, bo 2 r1r mam jeszcze w dobrym stanie

     

    pozdrowienia

    piotr

    1. kaczor

      kaczor

      Siema, jak co to moj numer 530 133 519. Idealnie nie jezdza, szczegolnie jak juz w dupe troche dostana, ale nie ma tragedii. Na pewno duzo lepiej jezdza niz rajdowe michaly po cywilnych drogach. Jezeli chcesz je do robienia duzej ilosci km to pewnie nie beda takie jak drogowe, ale do miasta czy cos w ten desen powinny byc ok.

      Robia je tez na nowym karkasie, ja mialem zawsze na starym. Podobno te na nowym to niebo, a ziemia w stosunku do starych. 

      Pozdro

    2. kons6

      kons6

      dzięki za info, będziesz w sobotę na oesie?

      kupiłem 2 szt - ROZMIAR: 225/40 R18, MIESZANKA: TYPE - R5 NK, MODEL: VR2

  2. Cześć,

     W którymś wątku na trafiłem na info że montowałeś Kayaby Ultra SR w GTku. Mam zakupione amortyzatory ale nie mogę dobrać odbojów/bałwanków na grubą lagę :/ Niektóre źródła mówią że na nich nie stosuje się odbojów... Jak to zrobiłeś u siebie?

    Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam

    Artur

    1. kons6

      kons6

      Wg mnie nie ma odbojow, bo sa w srodku (konstrukcja upside down)

  3. Taki, ze to auto nie musi miec 400+, zeby jechac kosmicznie dobrze R5 nie maja np takiej mocy
  4. Ale po co tam 400KM, skoro 4ka jedzie sie moze z 20 sek? Inne parametry silnika decyduja przebieg krzywej momentu nie moznna wystroic na 390KM z duzym momentem od tys do 6ciu?
  5. opony dowolne, głośność max jest 93 dB, nie wiem jak to ma się do serii
  6. z wymagań wobec auta trzeba poważnie potraktować glośność
  7. Pyra, Morasko 20, dotnie Ci opony wg dowolnego wzoru
  8. Arkadiusz Małecki - wg mnie bardzo dobra o ile nie idealna geometria do tego typu przeznaczenia auta poza zimą DMACK Track Day - to są słabe opony, więc jeśli będziesz chciał szybciej jechać, to zmień je najpierw - nie szukając problemów w geometrii
  9. czy do imprezy GC, w której jest oryginalnie taki wentylator: http://allegro.pl/subaru-impreza-97-00-dmuchawa-wentylator-nawiewu-i5583293079.html można bez większych przeróbek zamontować wentylator z nowszych modeli, np. GH? zakładam, że te z nowszych będą mocniej dmuchać, a na tym mi zależy
  10. tylko 1 wężyk powinieneś odpiąć (i najlepiej zaślepić) - ten dochodzący do aktuatorra WG (gruszki, takiego jakby pudełka od pasty do butów ), ten dołączony do króćca z turbiny zostaw, bo nim będzie uciekać powietrze
  11. przy -0,6 masz potwierdzone szczelne przewody powietrza sprawdź doładowanie na 4-tym biegu możesz przy zdjętym wężyku z aktuatora WG - ale wtedy uważaj ile naładuje i przy max, które miałeś wcześniej odpuść gaz jeśli naładuje więcej niż to 0,7 to problem w sterowaniu doładowaniem, jeśli nie to raczej turbina
  12. jezdzilem na maxsport ultra - polecam, dobra opona w atrakcyjnej cenie po doswiadczeniach z oponami 205 kupilbym teraz RB3 F, bo sa szersze, a to sie w sti jdm przydaje, na szutrze też nie wiem jak pasuje 16", ja miałem 15"
  13. co pokazuje zegar na wolnych obrotach? a ten test to na drodze? na którym biegu? bylo jakies obciążenie silnika?
  14. zupełnie typowy przebieg na panewkę żadne polskie paliwo (VP Racing jest ok) czy olej (millers również) silnik używany na pojeżdżawkach też nie przejedzie dużo więcej niż 30 tys km po remoncie
×
×
  • Create New...