Czesc Wszystkim!Na wstepie wybaczcie brak polskich znakow ale sluzbowy komp nie pozwala...A teraz do rzeczy:Od nieco ponad pol roku jestem posiadaczem GT'99. Pracuje nad autem w wolnych chwilach, na razie aby bardziej cieszylo oko i nie dalo sie rudej. W miedzyczasie merytorycznie przygotowuje sie do podniesienia mocy: przede wszystkim: jak i gdzie, i sprawdzam co za ile. Samochod sluzy do okazjonalnego uzytku (ok.1000km w 6m-cy), rekreacyjnego upalania na sniegu...i bez sniegu :), wiec malo jezdzi ale jak juz jezdzi to lekko nie ma, oczywiscie wszystko w granicach zdrowego rozszadku...czasem Nieseryjne podzespoly na ta chwile to skrzynia TY754VB1BA z WRX RA i przelotowy uklad wydechowy (chyba 2,5"). Paramatry jakie chcialbym usyskac w GT to moc 260-280KM / 340-360nm. Przed przystapieniem do modyfikacji chcialbym przeprowadzic remont silnika i jezeli fundusze pozwola to wymienic wnetrznosci na nowe i mocniejsze. W tym momencie pojawia sie pytanie czy przy takich kosztach nie powinienem celowac w strokera i w zasadzie czesc mocy dostac z miejsca ze zwiekszonej pojemnosci? Czy moze raczej Ci ktorzy wiedza o czym mowia, kierowali by mnie na inna droge - zostac przy 1994ccm i moc z wiekszej turbiny i np. wydajniejszego ukladu wtryskowego ? Zaluje ze nie jestem finansowo przygotowany na motor w tym roku bo przyjaciel z USA leci w maju i jakbym ustalil co chce to mozna by cos w dobrej cenie przywiezc z za oceaniu nie obawiajac sie ze przyjdzie zaplacic clo...No ale nie ma co gdybac...Jak bede wiedzial CO to musze ustalic GDZIE Jestem z 3miasta wiec zaglebie VW grupy i pomimo ze w temacie Subaru jestem od niedawna to juz zdazylem zauwazyc ze o serwis aut z pod znaku plejad znacznie latwiej w W-wie (ok. tu zaskoczenia nie ma) i na poludniu Polski...Z checia przeczytam Wasze opinie, sugestie , pomysly...