Skocz do zawartości

dedekfr

Użytkownik
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Nowy sącz
  • Auto
    WRX /sti

Ostatnie wizyty

513 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dedekfr

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. No to raczej odpuszczam, ten którego słyszałem to TurboSmart dual port. Wyglądało na konkretne, mówił że 1300zł nowy ale pięknie ładował. Dzięki Matsil za poradę!
  2. A to nie da się połączyć tych dwóch rzeczy ? Wczoraj gość który miał taki sam samochód wmawiał mi że przy zaworze od nowa wstaje w pełni turbina czy coś takiego i że jedzie lepiej. Ja nie chce poprawiać osiągów tylko walory akustyczne. Brzmiało to super. Czyli mówicie żeby odpuścić temat ? Turbinę i tak pięknie słychać przy downpipe ale chciałem pocieszyć się pssyczeniem
  3. Posiadam WRX'a lanosa, seria 230km po zrobionym wydechu z decatem i zapewne mapą, mam zamiar go z-hamować bo na pewno coś jest dłubnięte, za dobrze jedzie. Ale do rzeczy, chciałbym żeby troszkę posyczał. Szukałem ale nie znalazłem czy w tym roczniku coś się różni względem starszych. Co możecie mi polecić aby to założyć i aby na pewno było bezproblemowe, czytaj nie szkodzące dla żadnych z podzespołów ? Bardzo proszę o poradę i ew jakby ktoś miał coś do zaoferowania, proszę priv. Najchętniej zakupiłbym używkę i żeby to po prostu 'działało'
  4. Czy ktoś ma zamontowane jakieś radio 2dinowe w swoim subaru np pioneera i ogarnął sprawę sterowania z kierownicy ? Są do różnych marek adaptery ale do subaru ani słychu ani widu w pl sieci. Pacjent impreza GH i radio pioneera 2din.
  5. Miałem na legacy MOMO 17" z et35 i było idealnie... W ogóle chyba jedna z najładniejszych wzorów: http://allegro.pl/17-momo-5x114-3-honda-mazda-lexus-kia-hyundai-nowe-i4208264853.html
  6. Ładne toto, ale mogli zostawić feluny BBs'y z poprzedniej wersji, tylko z złotym kolorze. Byłoby perfect. Jakby lanos przejął przód my15 to byłoby dla mnie idealne połączenie, sedany są jakieś takie blee..
  7. dedekfr

    UPG w 2.5T - pytanko.

    Tak, jeżdżę w dh też Czyli mówisz że jak zużycie oleju będzie wynosiło 1l / 1tys km to trzeba silnik rozbierać bo coś jest nie tak ? Czytałem że to pod normę podchodzi. Pytam informacyjnie bo narazie zbieram wiedzę. Może paść jeden tłok i wtedy trzeba i tak wymienić wszystkie ? Jakie są koszta tłoków oem ? A ARP na uszczelkach OEM albo Cometic będzie dawał tyle samo pewności ? Konkretnie ciekawi mnie czym różni się coshwort od oema czy cometica poza ceną i renomą marki.
  8. dedekfr

    UPG w 2.5T - pytanko.

    A co jeśli z ostatnich 5tys km to STI ma średnie spalanie 10.8 na wyświetlaczu ? Przy takim traktowaniu chyba niemożność aby cokolwiek poza upg padło. W ogóle jakieś objawy że tłok sie wysypał można stwierdzić poza braniem oleju ? Jeśli nie bierze oleju to tłoki ok ?
  9. dedekfr

    UPG w 2.5T - pytanko.

    Otóż wysypało się UPG w 2.5T lanosie WRX - przez 126tys km od nowości nie ruszane więc miało prawo. Teraz Pytanie do kogoś kto konkretnie udzieli odp. Jasna sprawa polecą szpilki ARP, ale jak z uszczelkami ? Czy firma Cometic to lepsze rozwiązanie nić OEM subaru ? Czy np na prawdę wato inwestować w Coshworta ? To samo pytanie dotyczy się modelu STI ( lanos ) bo mam go w bliskich planach i aby kiedyś już nie zakładać nawet dla info tematu, wnoszę prośbę o udzielenie rzeczowej odpowiedzi. Auto w żaden sposób nie-upalane na torze, normalne wykorzystywanie osiągów samochodu ( i sączenie przyjemności dla uszu z basowej przelotówki...) w normalnym ruchu ulicznym tylko i wyłącznie, i jazda nie-autostradowa.
  10. dedekfr

    Koła WRX 08 - pytanie.

    Dokładnie set et38 + 215/40 by mnie interesował bądź 215/45. Bo 225 wiem że mogłoby być ciężko. slavok a to jakaś szprycha ? Auto blue mica więc i tak pryskać na golda muszę
  11. dedekfr

    Koła WRX 08 - pytanie.

    Witam, jestem nowym użytkownikiem forum jak i Imprezy WRX 08. Chciałbym prędko wyposażyć impreze w ładne koło, bo na oryginalnych nie wygląda lecz tutaj pojawia się zapytanie - większość ładnych 'tańszych' alu są pod Vaga 5x100, stąd też ich ET często oscyluje w przedziale 35-38 ( +pierścienie rzecz jasna na 56.1). Czy do WRX HB wejdzie ładnie koło 17" x 7" ET 38 na oponie 215/45 ? Nie chciałbym zonka na wulkanizacji, tylko żeby wszystko ładnie poszło a już mam piękne alu wyszukane.
  12. Za miękkie...pojęcie względne chyba. Dla mnie jest bardzo dobrze i nic bym tutaj nie zmieniał. US outbackiem jak jeździłem to była masakra, jakby pełna beczka w bagażniku. Legacy wg mnie jest bardzo pewne, no bo kiedy pokonujemy szybkie łuki ? Chyba tylko na torze jak ktoś tak jeździ, bo większość publicznych jadąc szybciej to takie do 70km/h i wtedy jest bardzo ok. Oryginał wg mnie nie jest zbyt miękki, porównując do innych równie-mocnych aut tej klasy więc nie pchał bym się w blisteiny wożąc rodzinkę. Aczkolwiek można kombinować, w samochodzie który ma około 150tys przebiegu tylne amortyzatory ( zawsze się szybciej od przodu zużywają ) i tak będą bliżej śmierci niż życia więc można wtedy pomyśleć.
  13. Może i ja coś opowiem na temat skrzyni AT w polifcie. Jeździłem wieloma AT z podobną mocą, jednym zdaniem? Skrzynia automatyczna w legacy po lifcie to dla mnie ideał. Oczywiście np dsg będzie szybsze ale koszta utrzymania ( każde dsg w końcu padnie bo tyle się tego czyta że szok ) ją skreślają. W trybie D możemy wybrać 3 tryby pracy przepustnicy, i to od trybu zależy z jaką prędkością skrzynia będzie zmieniać biegi i jaka będzie reakcja na pedał gazu. W trybie najszybszym SportSharp+ jest na prawdę szybka, w każdym momencie jazdy na D możemy zmieniać biegi łopatkami ( jedziesz sobie na D, przed tobą 3 auta, zrzucasz 2 biegi i torpeda, nie trzeba zmieniać drążka na Manualną pracę, po manewrze czyli dotknięciu pedału gazu skrzynia sama wrzuci najwyższy bieg ). Gdy zjeżdżasz z wzniesienia zrzucasz łopatką do np 3 biegu i dopóki nie dotkniesz pedału gazu to auto będzie hamowało biegiem i to jest rewelacja ( w audi jestem w połowie góry a skrzynia tak samo w trybie D samoczynnie wrzuci mi z 2 na 5 - porażka ). Głównie jeździ się na trybie Sport, wtedy jest to taki normalny automat, skrzynia nisko zmienia biegi ale też jest gotowa do redukcji. Jednakże jednym naciśnięciem/przyciskiem przy kierownicy możemy przejść z trybu Inteligent ( najpowolniejszy, emerycki, taki dla kobiety, dla osczędzania paliwa ) do trybu S#. Kupować Manuala żeby martwić się kiedy padnie sprzęgło ? Aa no i nie wiem jak jest w manualu ale w AT super sprawą jest że na każdym wzniesieniu auto nie toczy się do tyłu przy ruszaniu. Pytanie jest proste, w jakim samochodzie klasy średniej mamy do dyspozycji łopatki ( prawdziwe łopatki, nie klapki czy przyciski ) rodem z super sportowych fur ? Jest to super bajer z którego się korzysta i to już stwierdzi każdy kto miał okazje się takim wozem przejechać. Moim kandydatem jest ten egzemplarz, chyba jedyny dostępny w odpowiedniej konfiguracji---> http://otomoto.pl/su...-C31302808.html Spec B to taczka, jeżeli ktoś ma tylko równe drogi wszędzie albo jeździ sam to OK. Ale normalnie Subaru nie kiwa się w zakrętach, jest na prawdę dobre w szybkich łukach i przy tym komfortowe. Gdybym stał przed wyborem to tylko H6 poliftowe z AT NIE spec.b.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...