Skocz do zawartości

cosworth1984

Użytkownik
  • Zawartość

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O cosworth1984

  • Tytuł
    ..:: Bywalec :..
  • Urodziny 03.09.1984

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Subaru Impreza GFC 2.5RS

Ostatnie wizyty

232 wyświetleń profilu
  1. Tempomat w Hawku WRX

    Odświeżam temat jako że nie rozwiązany zostaje problem Potrzebuje schemat układu czujnika światła hamowania 4 pinowego wraz z wpięciem do ecu. Hawk WRX 2007 rok europa
  2. Jak zdemontować zbiornik paliwa Hawk WRX

    Zbiornik paliwa potrzebuje ściągnąć z przewodami które przy progu lewym wchodzą do kabiny i idą do przodu. Czy je gdzieś rozczepię w innym miejscu niż przy pompie?
  3. wszystko nabrało ciekawych barw na początku listopada pewien pan uderzył mi w tylny lewy błotnik Hawka WRX konieczna jest wymiana błotnika..... się okazało że nie tylko sporo ognisk korozji na podwoziu więc impregnacja podwozia potrzebna będę demontował układ wydechowy, wał, całe tylne zawieszenie jedyne z czym mogę mieć problemy to: linki ręcznego i zbiornik paliwa jakiejś rady możecie udzielić? jak rozpiąć linkę ręcznego od tylnych kół? gdzie rozpiąć przewody paliwowe żeby zbiornik opuścić? jeszcze na coś szczególnego mogę trafić?
  4. Tempomat w Hawku WRX

    Zgłębiłem temat. Zgodnie ze schematami. Wychodzi na to że brakuje w całym układzie tempomatu, czujnika hamowania 4 pinowego (mam 2 pinowy)(jako że zaopatrzyłem się już w wajchę i obudowę kierownicy). Gdzie nie gdzie spotkałem się z opiniami na japońskich stronach i amerykańskich że powinienem mieć gdzieś wiszącą kostkę 4 pinową do podpięcia tego. Niestety nie ma! Jedynym wyjściem jest dołożenie 2 kabli idących zgodnie ze schematem do ecu. Zmontowanie z 2 pinowej kostki i 2 kabli w 4 pinową kostkę i podłączenie nowego czujnika hamowania. Oczywiście taka jest moja dedukcja natomiast po zrobieniu okazało by się tak na prawdę co jest. Do tego na schemacie nie jest napisane w które piny przypiąć do ECU te 2 kable.
  5. Tempomat w Hawku WRX

    upupupupupupupup
  6. Tempomat w Hawku WRX

    jednak będę potrzebował pomocy od kogoś kto ma Hawk-a WRX EU z tempomatem wystarczy zdjąć poduszkę powietrzną przykręconą na 2 śruby po bokach kierownicy i pokaże się takie miejsce do wpięcia kostek występują 3 rodzaje tempomatów (z 3 różnymi kostkami) zewnętrznie wyglądają tak samo w tym roczniku 1. kostka 3 pinowa 2. kostka 3 pinowa plus wtyczka pojedyncza 3. kostka 5 pinowa plus wtyczka pojedyncza z góry dziękuje za poświęcony czas edit: ewentualnie może ktoś wie jak wygląda ta część 83151SA010 teoretycznie według katalogu to jest ten przełącznik od tempomatu up ważne dla mnie
  7. Tempomat w Hawku WRX

    dobra w forku 13 rok przeczytałem że wystarczy zmienić kierownicę i zamontować czujnik wciśnięcia pedału hamulca z 2 pinowego na 4 pinowy a jak u mnie? możecie wrzucić jakieś dokładniejsze foty kierownicy od imprezy i miejsce gdzie jest zamontowany przełącznik tempomatu
  8. Tempomat w Hawku WRX

    może rozkręć i daj znać jak wygląda czekam może znajdzie się ktoś kto kiedyś coś grzebał w tym
  9. Tempomat w Hawku WRX

    czyli rozumiem że pewnie jest dzwignia tempomatu, kostka i pewnie idzie hmm do ecu?
  10. Tempomat w Hawku WRX

    Witam! Z tego co się orientuję w Hawku WRX US-spec występował tempomat. Niech ktoś mnie poprawi jak się mylę. Czy instalacja jest możliwa do EU?? Jak by miało to wyglądać? Wszystko teoria jakby było mega łatwe lub tanie to bym to zrobił.
  11. Hawk WRX

    Świniak pospolity.
  12. Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)

    wymieniłem szpilkę koła tylnego bo wcześniejszą urwałem umyłem nawoskowałem
  13. Wymiana szpili koła tylnego

    no i w domu dzięki serdeczne jutro działam
  14. Wymiana szpili koła tylnego

    wybić i wyjąć nie problem nawet zetnę do zera i wtedy wyjdzie bo krótka robią się schody jak trzeba nową długą założyć bez uszkodzenia gwintu mógłbym tą krótką nagwintować i założyć dystans właśnie z nakrętkami np. 20 mm wtedy dokręcę dystans bez problemu
  15. Wymiana szpili koła tylnego

    W cudowny sposób ukręciłem szpilkę koła tylnego w Hawku. Sierota ze mnie :/ Szpilkę zakupiłem i chce się brać za wymianę. Muszę zdjąć zacisk, tarczę, szczęki, i wybić starą szpilkę która jest krótsza (pewnie wyjdzie). Pytanie co dalej bez rozbierania piasty dam radę włożyć nową szpilkę?? Może ma ktoś jakiś patent?
×