Jump to content

Wade

Użytkownik
  • Content Count

    300
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

80 Wspaniały

About Wade

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz
  • Auto
    Było - Impreza GC 2.2 Turbo
    Jest - Forek SG 2,5 XS
  • Zainteresowania
    Mechanika

Recent Profile Visitors

1090 profile views
  1. Pod kieratą masz obok tych czarnych kostek też dwie zielone. Połącz je, odpal auto, niech chwilę pochodzi, rozgrzeje się, spróbuj się przejechać. Zgaś, odpal ponownie na chwilę. Rozłącz kostki i zobacz czy coś się zmieniło. Jak połączysz kostki to będą Ci świrować wentylatory ale się nie przejmuj tym.
  2. Zgadzam się z kolegą. Jeśli całe oski nowe to będzie raczej to. Co tu dużo mówić też to przerebialem. Łożyska albo dokrecic zgodnie z manualem (nic trudnego, można zrobić na aucie bez wyciąga skrzyni) albo jest już za późno i łożyska trzeba wymienić ( czytaj wyciągnąć skrzynię). U mnie problem też się pojawił po wymianie ale tylko przegubów wewnętrznych. Tłumaczę to sobie tym że zużyte przeguby jakoś tłumily luzy z dyfra.
  3. U mnie w 2.0 115KM ciśnienie wyglądało tak jak na filmiku a silnik był zdrów jak rybka.
  4. Wade

    Licznik jdm

    Że tak powiem wystarczy 'pociągnąć'. Tylko powoli, delikatnie. Albo chwytasz widelcem od spodu i ciagniesz albo chwytasz szczypcami za ten krążek na wskazówce i jak poprzednio. Ewentualnie lekko suszarką podgrzać.
  5. Jak jest dojście to spróbować można. Gorzej raczej nie będzie. Albo rozbierać silnik teraz i naprawiać albo spróbować podreanimować a jak nie pomoże to i tak silnik na stół.
  6. Wade

    Licznik jdm

    Miałem identyczny problem tylko w przedlifcie. Skrzynia była 3,9 a zegary z JDM od 4,44. Nie wiem czy przełożenie było problemem ale ja po prostu poprawiłem troszkę wskazówkę. Tylko nie pomyl się i przypadkiem nie wyciągnij wskazówki od obrotow. Ja strzeliłem taką gafe i popsulem obrotomierz bo już nie szło tak wsadzić wskazówki żeby się nie zacinała. Ogólnie to każdy zegar przeklamuje. Im większa prędkość tym bardziej ale zazwyczaj 10km/h to maksymalna odchylka. Aha u mnie predkościomierz był na linkę.
  7. Ten problem już wyeliminowałem jak sadzę ponieważ kostka od prawej lampy wyglądała jakby ktoś już ją przetopił z dwa razy, do tego stopnia że jeden z przewodów był przylutowany bezpośrednio do żarówki W sensie kostka była tak sfatygowana że poprzedni właściciel postanowił przylutować przewód bezpośrednio do żarówki
  8. Zdecydowałem się na kupno nowych Szybciej. Nie mam teraz weny na polerki a ciemno się szybko robi i światło na drodze potrzebne a aktualne świecą tak sobie. Pewnie w jakimś zimowy wieczór wypoleruje te stare i jeszcze opchnę na Alledrogo albo na forum
  9. Dzięki wszystkim za uwagi i komentarze ale kolega trafił w sedno Abstrahując od tego co ładniejsze najważniejsze było dla mnie które lampy lepiej świecą. Właśnie wymieniam i pomyślałem że może poliftowe będą lepiej rozjaśniać drogę. Ale skoro różnica jest znikoma to zostawię oryginały tym bardziej że wymiana wiązała by się ze zmianą połowy przodu który swoją drogą też wole przedliftowy aczkolwiek same lampy z tyłu chyba jednak polifty.
  10. Szybkie pytanie. Jak wygląda zmiana lamp przedlifotwych na poliftowe w Forku SG. Mówimy cały czas o zwykłych, nie ksenonach. Kwestia montażu, pasowania no i czy któreś lepiej świecą względem drugich?
  11. Wade

    Mapa

    Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć że w Twoim silniczku będzie na pewno większy problem niż u mnie bo: 1. W moim EJ22 było serynie CR 9,5:1. Finalnie po małej przeróbce było 9,1:1. Nie, nie uzyskałem tego przekładką. To moja słodka tajemnica Przy następnym projekcie podzielą się tą wiedzą. 2. Przy Twoim CR chyba 10:1 już masz ciut mniejszą możliwość choć oczywiście nie żadną. 3. Dobrze opóźnić zapłon, dolać paliwa-bogaty AFR, obserwować stukowca i przy CR 10:1 będzie fyrać. Ale przy nie za dużym ciśnieniu bo wtedy to już nic nie pomoże. 4. Stare kompy z lat
  12. Chyba nie będą odkrywczy ale największą robotę robi nierównoodległościowy kolektor wydechowy z Legacy I ewentualnie można taki samemu zrobić. Do tego szeroka pucha na końcu i dźwięk jak z WRC
  13. Zwracam honor. Faktycznie nie świecą się postojówki. Tylko mijania. Co do ich mocy to nie wiem ale faktycznie działają jak światła 'dzienne'.
  14. Mój z US czyli pewnie to jest przyczyną. Tylko nie wiem czy zamieniać centralke bo w tym moim jest kilka funkcji zamka przynajmniej według manuala a nie wiem czy EU też je ma. Jakieś tryby alarmu, użyczenia auta, szukania na parkingu itp. A co do świateł to fakt trzeba jeszcze zrzucić ręczny. A same światła wydają się być normalnymi mijania. Sprawdzałem po zmroku i świecą z taką samą siłą zarówno włączone normalnie jak i auto. A poza tym nie wiem jak by miały działać te światła dzienne jak mam tylko pozycje, mijania, drogowe i przeciwmgłowe. Raczej nie zmniejsza się napięci
  15. I ja też tak bym chciał Nie wiesz jak to zrobić? Bo w manulau ani słowa. Jest tylko napisane wprost że na raz drzwi kierowcy, na dwa cała reszta.
×
×
  • Create New...