Jump to content

bzyq

Użytkownik
  • Content Count

    656
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Everything posted by bzyq

  1. Staby koniecznie white line. Różnica mega. Poliuretany nie zaszkodzą tylko weź najmieksze. To da odczuwalna roznice. Dodatkowo polecam Eibach prokit. ALK niewiele daje. Włożyć nie zaszkodzi. Rozporki to takie trochę placebo ale ładnie wygladaja;) Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
  2. Niskie spalanie to wysokie biegi i male prędkości wiec dla silnika nie za zdrowo. Wysłane z mojego V972 Core4 przy użyciu Tapatalka
  3. W sti procz uszczelki potrafia splynac tloki. 126tys dla sti 2.5 to abstrakja;-) Tapatalk. Tapatalk.
  4. Swiadomy uzytkownik nie kupi, ale malo jest takich. Wiekszosc to janusze z allegro szukajacy dysla. SBD jedzie tylko na opinii, ze to japonczyk. Jak komisoarz sprytny to takie bajki ozeni, ze janusz czasem lyknie zamiast TDI (2.0 tez gowniane btw). Co do cen. Jak dla mnie te auta sa bezwartosciowym zlomem. Chociaz znam zadowolonych uzytkownikow to nie znam zadnego, ktory po sprzedazy nie poczulby ulgi czy jakiegokolwiek tesknoty. Przyjmijcie do wiadomosci raz na zawsze, ze zarowno SBD jak i 2.5t to nic nie warte jednostki. Jedna, a raczej dwie wiekie porażki ze strony Subaru, ktorych udaja
  5. W sile hamowania roznica niewielka. Te i te potrafia zblokowac polslicka 225 na suchym. Roznica jest tylko w wytrzymalosci na przegrzanie. W cywilnej jezdzie brembo sa troche na wyrost. Tapatalk.
  6. Kolego. Kup GT i odsun na bok sentymenty. Pozniej GT sprzedasz w dobrej cenie, a za taka lepianke nikt ci kasy nie odda, a lepsze od gt niebedzie. To nie zlosliwosc, a dobra rada. To, ze auto teraz jest w dobrym stanie i je lubisz nie znaczy, ze nie kupisz dobrego gtka i ze warto ladowac worek siana dla zasady. Jedyna uzasadniona mozliwosc to wlozenie gratow od new age sti- wtedy n/a jest dobra baza bo przekladasz wszystko czego i tak nie ma w gt. Tak wiec szukaj jakiegos stuknoetego buga sti w uk;-) Tapatalk.
  7. Zrob tylko przelot i mape. Reszty nie ruszaj bo to wyrzucanie kasy w bloto przy wrx. Ewentualnie stabilizatory whiteline i tyle. Co nie zrobisz i tak bedziesz chcial sti. Nie oszukasz samego siebie. STI nie da ci zyc. Najrozsadniej bedzie chyba zostawic bez modow i nie pakoeac w to kasy. Po mapie zaraz zesra sie skrzynia lub poplyna tloki. Najlepiej probuj sprzedac. Allegro, otomoto i jakies zagraniczne serwisy. Niestety cene musisz mocno urealnic bo za taka kazdy woli wziasc GD STI. Podsumowujac. Staraj sie wkladac w to auto jak najmniej bo tanim kosztem i tak duzo nie ugrasz. Dbaj, zeby
  8. Przeciez pisze, ze z osprzetem od wrx wiec z jedna turbina wsadzi;-) Tapatalk.
  9. Chyba mam takie silniczki. A juz na pewno do prawej. Przypomnij sie to prawy ci dam i zobacze czy mam lewy bo chyba mam dwa prawe. Moze sa takie same. Tapatalk.
  10. bzyq

    Turbina do 2.5 sti

    Przejdz sie do pierwszego lepszego marketu chinskiego i zobaczysz jakosc rzeczy przyziemnych typu ubrania, buty, zabawki. Cos tak skomplikowanego jak turbo w chinskim wykonaniu po prostu nie moze byc nawet slabe. Jest tragiczne Tapatalk.
  11. Ledy sie nie sprawdzaja. Bardzo ciemno swieca i sa ciemniejsze i jasniejsze pola. Wyglada to nieestetycznie Tapatalk.
  12. Przemyj odrdzewiaczem i smialo haranem. Tapatalk.
  13. Oni nic sobie nie robia z wad fabrycznych. Brna w to dalej produkujac te pazdzierze 2.5. Pare shortblockow wymienia na gwarancji i zadowoleni. Uzytkownicy starszych aut zostaja z problemem. Dziwne, ze w japoni klepia dalej tylko 2.0 Tapatalk.
  14. Kupujac 2.5 nie ma sie nigdy pewnosci. Moze przejechac duzo jak i malo. Dla mnie beznadziejnie sie jezdzilo czyms co chodzi zajebiscie, ale za chwile moze byc placz. Moze bylem przewrazliwiony, ale mialem juz dosyc. Dyskomfort straszny. Jesli wszystko.dziala to auto jest mega, ale.zostaje to ale. Po roznych przygodach i straszeniach dla mnie istnieje tylko bloob 2.0 sti. Silnik trwalszy, rownie mocny, a czasamisci blacharskie lepiej dostepne i duzo tansze. Popatrz sobie na ceny lamp przednich. Nawet byle stluczka i w hawku robia ci szkode calkowita i bujaj sie. Tapatalk.
  15. Fajny forek STI http://www.carandclassic.co.uk/car/C439178
  16. Ja bym nie brnal w Skyline tylko wzial evo lub zmienilgt na sti. Chyba wszyscy powyzej mysleli o GTR jako droga docelowa, a nie tym co planujesz czyli Skyline GTR Tapatalk. Ja bym nie brnal w Skyline tylko wzial evo lub zmienilgt na sti. Chyba wszyscy powyzej mysleli o GTR jako droga docelowa, a nie tym co planujesz czyli Skyline GTR. Tapatalk.
  17. 2.5 pod maska sie.dzialo Wlasnie 2 lata nic sie nie dzialo, ale psyhoza strachu jest nie do opisania. Niby zakuty, gadal i gada jak pszczolka, ale to nie to. Jak dla mnie istnieje tylko klasyk lub gd 2003-2005, wszelakie n/ai nic poza tym;-) Reszte oczywiscie szanuje i pozdrawiam. Jak myslisz o 2.5t to słuchaj tylko bylych uzytkownikow. Nawet mega zadbane wozy sole3 i trolololo sie poddaly. Przemysl sprawe. Tapatalk.
  18. Bierz blooba 2005 2.0 bez zastanawiania. Pomimo pewnych plusow szkoda brac 2.5 i meczyc sie z mysla kiedy nastapi kaboom. Co prawda w moim zakutym hawku nie dzialo sie nic niepokojacego i dziala do dzis, ale dyskomfort jest straszny. Teraz kupie tylko 2.0;) Tapatalk.
  19. Sorry za lakoniczna wypowiedz, ale sti i gleba to wies nad wsiami. Zdania nie zmienie. Moze i wyglada sympatycznie, ale to nie germany. Do serii sti wystarcza staby whiteline, dobra geometria i prowadzi sie mega. A przy okazjii... pisze sie Tein, a nie Tain. Tapatalk.
  20. Tak czy siak cena jest stosunkowo niska wiec warto zalozyc;-) Tapatalk.
  21. Alk jak sama nazwa wskazuje troche niweluje unoszenie przodu przy starcie. Reszta to samosugestia;-) Tapatalk.
  22. Jak z hawka pasuje to powinienem miec Tapatalk.
  23. No i jak widać pozytywne glosy sa tylko co tych co maja, a nie od tych co mieli ;-) Jak pisalem - mi sie nic nie stalo przez 2 lata i nic nie zapowiadalo jeszcze końca motoru. Sprzedalem w stanie ok. Chodzi o to, ze beznadziejnie mi sie jezdzilo z poczuciem, ze pod maska pracuje papierowy silnik z taka sama skrzynia. Mozliwe, ze nic sie w nim nie stanie przez nastepne kilkadziesiat tysiecy, ale brak pewnosci mnie dobijal. Moze to wina gazet, portali i innych uzytkownikow, ze taka opinie ma ten silnik. Wolalem sprzedac w bardzo dobrym stanie niz czekac na wybuch, ktory musi kiedys nastapic. Ni
  24. Szpilki na pewno arp. Uszczelka raczej OEM. Poprzedni wlasciciele robili. Pierwsza byla robiona w Sączu wiec na pewno lipy nie bylo. Taki urok tego motoru. Tapatalk.
  25. Ogolnie to polecam sluchac ludzi co mieli, a nie co maja. Dobra rada z doswiadczenia. Tapatalk.
×
×
  • Create New...