Skocz do zawartości

michalmx3

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru Legacy IV Kombi 2,0 165KM
  • Zainteresowania
    www.mirent.pl

Ostatnie wizyty

227 wyświetleń profilu

Osiągnięcia michalmx3

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. michalmx3

    LPG w Subaru

    No to ja jestem po wymianie Teleflexa. Zmieniłem na STAG. I sobię cenię - jadę do gazownika wtedy kiedy chcę, a nie proszę się o diagnozę za 2-3 tygodnie za 200-300 PLN. "wytargany" mam cały przód. Wtryski Hana, nowy reduktor, komp itd. Centralka wewnątrz też inna. Cena operacji ok. 1700, ale wróciło się (zrobiłem na niej ponad 60.000 km). Jednocześnie zapytam o możliwość zagazowania czegoś takiego: http://otomoto.pl/subaru-legacy-v-2-5i-gt-grzedy-C35726473.html lub http://allegro.pl/show_item.php?item=5042953302 Czyli Subaru Legacy V 2,5 Turbo. Ktoś coś wie? Jakieś rady, doświadczenia?
  2. OK. mam pytanie odnośnie V generacji i LPG. MA ktoś z Was wiedzę nt zagazowania 2.5 Turbo 265 KM? np. taki: http://allegro.pl/show_item.php?item=5042953302 lub http://otomoto.pl/subaru-legacy-v-2-5i-gt-grzedy-C35726473.html
  3. Legacy IV 2.0 165KM + LPG. 180.000 km - od wymiany do wymiany. Zrobiłem nim ponad 40.000 km i ani razu nie lałem
  4. Witam, A ja w piątek nagle dostałem taki objaw - Legacy 2.0 N/A. Muli przy 2.300-3.300 obr/min. Rozłączyłem klemy na 2 dni (bo tak się akurat złożyło ) i wszystko wróciło do normy. PS. przyznam, że nie akceptuję i nie rozumiem jak można akceptować takie zachowanie samochodu? "Ten typ tak ma.." o NIE.
  5. Witajcie, Jestem po...sygnał jest separowany "w gwizdkach". Wyciąłem stare połączenia i wstawiłem Hertza DSK + wytłumienie drzwi. Robiłem to sam, pierwszy raz w życiu, i nie zgodzę się z przedmówcą - Basmanek - ma sens/ miało sens. Wydanie 250 zeta za ten zestaw + kilka godzin zabawy, a efekt? O niebo lepszy od tego co było... Szału nie ma - tu się zgadzam, ale jest przyjemnie. Zdecydowaną różnicę było słychać po wymianie jednej strony i testach z balansem. Dla zwykłego śmiertelnika - Polecam
  6. Witajcie, Mam zagwozdkę. Przymierzam się do zmiany fabrycznych głośników w Legacy IV, na HERTZ DSK 165.3, i tu pojawia się mój problem. W zestawie są 2 zwrotnice, po 1 na parę/stronę. W instrukcji napisane, aby podłączyć zwrotnicę do wzmacniacza przez IN +/-, a do OUT zwrotnicy tweeta i suba. Teraz moje pytanie, do czego i jak podłączyć zwrotnicę, skoro w drzwiach wychodzą mi już po 2 kable (czyli już "odseparowane" sygnały)? Czy muszę się dogrzebać bliżej radia, do samego radia, czy odpuścić już zwrotnice? Z góry dzięki za info.
  7. Trzęsie budą na LPG Już jestem umówiony na grzebanie z instalką (zmiana wtrysków itd). Zaczynam od tego, bo tu jest bezwzględny problem. Na benzynie bezszelestnie i po ok. 10-15 km sama kontrolka cruise gaśnie, a check po restarcie również. Dam znać po "robocie".
  8. Niezależnie od rozwoju sprawy poproszę zatem o kontakt na priv. Chętnie skorzystam jeśli zajdzie potrzeba. Choć mam nadzieję że nie.
  9. Z ASO - to sprawa jasna..."Panie z LPG, to niech Pan ogarnie u gazownika..." stąd moje pytanie na forum - myślałem, że po to jest, aby sobie pomagać właśnie przez net w diagnozach... Co do przebiegów, to właśnie dlatego szukałem z LPG, ponieważ robię między 2-5 tyś miesięcznie...a na dodatek mieszkam w trudnodostępnym miejscu zimą. Byłem zmuszony porzucić rozważania o mojej ulubionej marce - Maździe - na rzecz Subaru (niemniej lubianej). - co do objawów, to zapomniałem napisać, że po wymianie świec i pogorszeniu szarpania, wyczuwalny był gaz (gdy był na LPG) i w zasadzie nie pracował przynajmniej na 1 cyl. - mam wstępną diagnozę - uwalony mechanicznie, z zewnątrz wtryskiwacz LPG. Brał lewe powietrze i zapewne przy wymianie świec i oglądaniu pierwotnych objawów, został naruszony już całkowicie. Teraz szukamy takiego wtrysku. Oby to pomogło. Będę dawał znać. Pozdr
  10. Dodam, ze LPG było montowane w Beneluxie (Belgia) od nowości - system Teleflex SGI AG. Zatem jakoś nie miałem wpływu na montaż...
  11. - czy ktoś z Was pomoże w tej wątpliwości? Czy pozostaje tylko ASO w zakresie zakupu cewki/cewek? - świece zrobione - zrobię testy cewek - zamieniając je. i sprawdzając czy i gdzie wywala błąd. - Zastanawia mnie, że 200 km temu na benzynie (nawet dogrzanej) nie było najmniejszego problemu...problem jakby w szybkim tempie narósł przy wymianie świec...może gdzieś kabel /cewka daje w kość. Czy zawory tak szybko się "rozregulowują"? - czy przy stanie koniecznej regulacji błędy są "wypadanie zapłonu"? Tym czasem dziękuję i pozdrawiam,
  12. Dotyczy: Legacy IV 2.0 165 KM, MY2007 LPG Jechałem sobie ostatnio na LPG i po ok. 100 km zamigała kontrolka Check i zgasła. Po ok. 20 km zamigała znowu i już tak została, a dodatkowo zaczęła migać od Cruisa. Samochód na trasie jechał bezproblemowo. Ale na drugi dzień po dojechaniu do pracy zauważyłem, że na gazie silnik nieco drga na LPG na wolnych obrotach (jak się dogrzeje), ale na benzynie nie było tego objawu. Na zimnym silniku drgań nie było. Komp pokazał wypadanie zapłonu na 3 cyl (na kablu OBDII-USB), więc na pierwszy ogień poszły świece. W serwisie gdzie wymieniali podłączyli do kompa i wyszło wypadanie na 3 i 4 cyl. Po wymianie świec, drgania są i na benzynie i na LPG Instalka od nowości, auto ma 140 tyś km i 5 tyś po Polsce. Mam pytania 1. czytałem, że każdy cyl. ma swoją cewkę - gdzie to kupić? W InterCarsie i innych sklepach nie ma lub jest pojedyńcza DELPHI http://www.motoneo.pl/k-cewka_zaplonowa-SUBARU-all-LEGACY-LEGACY_IV_kombi_B13_-10093-cewka_zaplonowa-cewka_zaplonowa-i-j.html# Nie spotkałem się z cewkami na konkretne cylindry. 2. Jakieś pomysły co to jeszcze może być? 3. Ktoś może polecić (PRIV) kogoś od regulacji luzów w Krakowie/Łodzi/Rzeszowie? Pozdrawiam - "Świeżynka"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...