Skocz do zawartości

wirach

Użytkownik
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wirach

  • Urodziny 30.11.1980

Profile Information

  • Skąd
    Oleśnica
  • Auto
    2.0 GX

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia wirach

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

2

Reputacja

  1. tylko że w moim przypadku jedna manszneta byłą świerzo po wymianie, a oba przeguby nie wykazywał żadnych objawów uszkodzenia ( jedyny "czynnik" ryzyka - potencjalny sprawca to "przepłynięcie" szczurem 200 metrów błonnej drogi) Dobra w sumie prawda na ch.... drążę temat - zakładam uniwersalne osłony za 6.5PLN sztuka ( bo wymiarami pasują i idealnie ) i w drogę.
  2. wirach

    Korozja w Foresterze

    Qur... miałem Imprezę GX z 2003roku i do czasu kiedy wyłoniona przez ubezpieczyciela laweta jej nie zabrala tzn do 2017rok nie było na niej ani "pici kłaka" rdzy - mogłem ją wyklepać i dalej by jezdziła bez rdzy a tak albo nowe z dawcy sanki albo blach 2mm migomat do ręki i pod "Szczura" trzeba wchodzić
  3. wirach

    Korozja w Foresterze

    Takie szybkie pytanie, czy Wam też tak ruda wpierd... w Forku tylne sanki ? Bo jeszcze kilka miesięcy i będe miał "wleczone" wachacze
  4. Witam. Miał ktoś może taką przygodę, że się obie osłony przegubów wewnętrznych "ujeb..." tzn uszkodziły od strony koła (Forek SH N/A , MT) Co mogło być przyczyną ?
  5. wirach

    LPG w Subaru

    Witam! Szybkie pytanie - jaka przerwa na świecy w 125 konnym 2.0 GX ? wymieniam właśnie i nie wiem czy zostawić tak jak fabryka briska dała czy zmniejszyć na 0.8mm?
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. wirach

    Olej w filtrze powietrza

    Kruk a trochę zaolejone przewody wchodzące do obudowy filtra to norma czy raczej nie?
  8. no to i ja się pochwalę moimi wynikami spalania LPG w imprezie GX z 2003: - minimalne spalanie na trasie latem to ok 10-10,5l ( nigdy nie udało się zejść poniżej 10l ) przy raczej spokojnej jeździe - maksymalne spalanie zimą po mieście to ok 14-14,5 l ( ciężko wyliczyć bo trochę gazoliny na "rozpałkę" junkersa potrzeba) - cykl mieszany ok 12l
  9. do tej pory za bardzo nie wiedziałem o jakie dławienie - szarpanie Wam chodzi ale ostatnio czekając na nowy czujnik ciśnienia gazu zmuszony byłem poruszać się tylko na benzynie i rzeczywiście silnik w przedziale do 2k- 3k rpm pracował "mało kulturalnie", na gazie nie ma takich objawów - po porostu silnik zaczyna "ciągnąć" od ok 2k rpm jak by mu się turbina załączała, czy koledzy z LPG mają podobne odczucia czy tylko ja mam taką za... instalcję ?
  10. wirach

    LPG w Subaru

    wojtas co do nierównej pracy na wolnych obrotów to jak już pisałem wcześniej miałem podobne "problemy" (świece nowe - przewody raczej ok) , pomogło poniesienie obrotów biegu jałowego do ponad 750 rpm i lekka korekta - wzbogacenie mieszanki wolnych obrotów dla lpg, ale widzę że na te " dolegliwości" z pracą silnika na wolnych obrotach to narzekamy my którzy nie "gazowaliśmy" aut u kolegi Jako, może to wina nie tyle regulacji LPG co precyzji montażu samej instalacji,
  11. wirach

    LPG w Subaru

    Ziq, co do tego opadania to u mnie wyglądało to tak: - przed regulacją luzów obroty opadały przy wysprzęgleniu podczas dojeżdżania do np skrzyżowania albo jazdy w korku zarówno na benzynie (zwłaszcza na zimnym silniku) jak i na gazie - czyszczenie przepustnicy, kanału i elektrozaworu wolnych obrotów nic nie dało, - po regulacji luzów zaworowych objawy co jakiś czas pojawiały się tylko na gazie, okazało się że reduktor gazu jest już do regeneracji - wymiana na skorpiona ST , pomogło ale nie do końca dlatego podniosłem obroty biegu jałowego z ok 650 rpm na 750-800 i opadanie jest znacznie rzadsze - jeśli obroty już opadają to nie do 450-500 rpm tylko do 600, Co do regulacji luzów zaworowych to u mnie jest sprawa prosta - "na śrubki" a jak to u Ciebie wygląda to nie jestem pewien ale jak masz nowszy silnik to i regulacja bardzie skomplikowana, niech się wypowiedzą bardziej z orientowani w tej materii. Życzę powodzenia w walce z "szalejącymi" obrotami
  12. wirach

    LPG w Subaru

    Ziq jeśli opadają Ci obroty - zwłaszcza na zimnym ( letnim ) silniku i jest to odczuwalne i na PB i na LPG to z autopsji stawiam na podparte zawory wydechowe - tak było u mnie w 2.0 GX po regulacji objawy znikły, a tak z ciekawości ile ci pali gazu?
  13. wirach

    LPG w Subaru

    gendziu no to zazdroszczę bo jak już pisałem u mnie 10,5-11,5 l/100km to norma, no ale "nieekonomiczną" instalację LPG tłumaczę to sobie tak - " przynajmniej mieszanka nie jest uboga"
  14. wirach

    LPG w Subaru

    jak dla mnie to norma bo mój "szczur" z zacną instalacją "Tartarini - herbu zielona pietruszka" też potrafi opierniczyć 15l lpg przy mieszanej jeździe a poniżej 10l na trasie nigdy nie osiągnąłem nawet przy" ecodrivingu" ( co ciekawe jazda do 80km/h dała większe spalanie o ok 0,5-1l/100km niż jazda 100-110 km/h)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...