-
Postów
175 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Osiągnięcia Szklany
..:: Bywalec :.. (3/13)
24
Reputacja
-
Szklany obserwuje zawartość Subaru Forester 2021 e-Boxer Sport , Outback 2021 - Bardziej Terenowa Wersja? , Outback H6 3.6 MY18 i 1 inny
-
Już w USA i Kanadzie też nie ma. Za chwilę 3.6 będzie białym krukiem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Nic nadzwyczajnego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
-
Proszę[emoji846] Dziś zaliczyliśmy delikatny offroad
-
Jeżeli szkoda jest na granicy całki to ubezpieczyciel jest tym któremu najbardziej zależy na tym, żeby to była całka(spora część kasy odzyskana ze sprzedaży wraku). Dla przykładu w Polsce zapisy OWU Auto Casco(zdaje się cały rynek) mówią, że powyżej 70% kosztów naprawy dają nam całkę, w OC 100%. Nie mam pojęcie jakie mają regulacje za oceanem, ale wyobraźmy sobie, że może to być 50%. Dołóżmy do tego tylko kalkulacje napraw po stawkach ASO i szkoda całkowita robi się w co drugiej kolizji.
-
Na wstępie mogę napisać, że syn marnotrawny powrócił[emoji846] Po ponad 5 letnim rozbracie z Subaru i jeżdżenia 4 lata Allroad’em C6 ponownie sięgnąłem po Subaru. Ale od początku... najpierw był Legacy IV 2.0 165km, który po dwóch latach zamieniłem na mocniejszego brata MY2008 H6 AT(Legacy). Po 3 latach użytkowania H6 sprzedałem kumplowi i muszę powiedzieć, że bardzo często go wspominałem 🥲... dźwięk sześciocylindrowego boxera i ten fan podczas prowadzenia ... [emoji30] Następny był w/w Allroad z 3.0 TDI. Połykacz autostradowych kilometrów, wóz bardzo komfortowy, ale... to nie Subaru [emoji16] Po tym jak wbrew mojej woli Audi odjechało spod okna i następnego dnia zostało znalezione spalone w lesie rozpocząłem poszukiwania następcy. Chciałem kupić nowe auto bądź 3-4 letniego Allroad’a C7. Warunek konieczny 4x4. Po zakończeniu kolędowania u dilerów byłem najbliżej zakupu Forestera w wersji platinium(e-boxer). Tylko niestety było jedno „ale” jakim był deficyt mocy. Mimo to kierunek został wskazany, to musiało być Subaru i tak zrodził się pomysł H6 w podwyższonym nadwoziu kombi. Taki trochę suv, a trochę stare dobre Legacy [emoji6] W związku z tym, że jestem osobą, która szybko działa po podjęciu decyzji, wykonałem jeden tel do aut z ogłoszenia, sprawdziłem carfax, fotki i za 3 dni Outback był mój. Auto z Kanady z przebiegiem 50kkm. Kupiony z uszkodzonym lewym błotnikiem, maską i lewym reflektorem. Poduchy całe. Po kilku dniach użytkowania w mieście i 400km trasy stanowczo stwierdzam, że to jest to czego szukałem. Bardzo mi się podoba duży prześwit i to, że siedzę wyżej, co jest pewnie oznaką starzenia się [emoji33] Poza tym sześć garów w najlepszym na rynku wydaniu [emoji6] i to coś, to czucie auta, co dziś jest deficytowe. Niestety zdecydowana większość sprzedawanych dziś aut jest tylko zwykłym dupowozem, który nie daje radości z prowadzenia. Dodam, że służbowo jeżdzę Skodą Superb i po tym jak zrobiłem trasę moim nowym nabytkiem doszedłem do wniosku, że takie „skody” powinne być wycofane ze sprzedaży [emoji2959] Tak „wyjeżdżał” z Kanady
-
Szklany zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Czy ktoś z szanownego grona zakładał opony 235/60 R18 do Outback V? Chciałbym założyć szersze opony i zastanawiam się jest to możliwe na oryginalnych felgach, czy też trzeba kupować nowe. Obecnie mam 225/60 R18.
-
Mruczy, a nie piszczy [emoji6]
-
Jeździłem i prawie kupiłem. Na szczęście byłem trochę zajęty w tak zwanym międzyczasie i głowa trochę ochłonęła. Auto fajne - dobre prowadzenie(czucie), przestronne i bardzo ładne(bardzo subiektywnie), ale niestety jak dla mnie ma jedną wadę, której nie mogłem zaakceptować, a mianowicie silnik. Ruszamy z gazem w podłodze to słyszymy wycie(chyba skrzyni), a po rozbujaniu już niewiele zostaje pod prawą nogą [emoji30] Dziś kupiłem Outbacka 3.6 MY18 i poczułem ponownie co to fan podczas prowadzenia auta[emoji2957]. Takie trochę deja vu, bo kilka lat temu jak zmieniałem Legacy IV 2.0 na 3.0 H6 czułem dokładnie to samo. W międzyczasie miałem allroada C6 i muszę powiedzieć(napisać), że tęskniłem za Subaru [emoji846]
-
Wujek dobra rada sugeruje naukę jak korzystać z wyszukiwania, a nie czekać, że inni wylistują wszystko czego szukam. Ten wątek liczy 300 stron dlatego, że co kilka tygodni padają od "wygodnych" te same pytania.
-
Przeczytaj wątek, a znajdziesz odpowiedź na wszystkie pytania.
-
Dzięki za radę ale niezbyt pomocne jest abstrahowanie od tych konkretnych błędów.
-
Koleżanki, Koledzy, Prośba o pomoc/wskazówki od czego zacząć (poniżej lista błędów) Legacy H6 MY 2007, przebieg 170kkm od około 10kkm z istalacją Stag. Po ujechaniu około 200km i wydaje mi się, że w momencie (być może subiektywne odczucie) wpadnięcia w dziurę/nierówność zaczęły mrugać kontrolki check engine, cruise, esp i "s" od skrzyni.
-
Najpierw sprawdź czy tylko gdy silnik (oleje) jest zimny, czy na ciepłym również. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
-
Klasyka na tym forum. Nie pojechałem i nie obejrzałem, bo był podejrzany, gdyż za tani, a teraz nie mogę przeżyć i liczę ile to handlarz zarobi. Odnośnie przebiegu zastanówcie się co wnosi do ceny korekta o te 6 czy 7% przebiegu i po co to robić. Zakładam, że to zwykła pomyłka. Moja H6 jest od tego konkretnego handlarza i jest to jedyny handlarz którego mogę szczerze polecić. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
-
Z racji tego, że koledzy w większości podają ceny ASO, oszczędni na spokojnie mogą to podzielić przez dwa.