Skocz do zawartości

Szklany

Użytkownik
  • Postów

    175
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Zamość
  • Auto
    Jedyne, słuszne Legacy H6

Ostatnie wizyty

483 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Szklany

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

24

Reputacja

  1. Już w USA i Kanadzie też nie ma. Za chwilę 3.6 będzie białym krukiem Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  2. Nic nadzwyczajnego Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. Proszę[emoji846] Dziś zaliczyliśmy delikatny offroad
  4. Jeżeli szkoda jest na granicy całki to ubezpieczyciel jest tym któremu najbardziej zależy na tym, żeby to była całka(spora część kasy odzyskana ze sprzedaży wraku). Dla przykładu w Polsce zapisy OWU Auto Casco(zdaje się cały rynek) mówią, że powyżej 70% kosztów naprawy dają nam całkę, w OC 100%. Nie mam pojęcie jakie mają regulacje za oceanem, ale wyobraźmy sobie, że może to być 50%. Dołóżmy do tego tylko kalkulacje napraw po stawkach ASO i szkoda całkowita robi się w co drugiej kolizji.
  5. Na wstępie mogę napisać, że syn marnotrawny powrócił[emoji846] Po ponad 5 letnim rozbracie z Subaru i jeżdżenia 4 lata Allroad’em C6 ponownie sięgnąłem po Subaru. Ale od początku... najpierw był Legacy IV 2.0 165km, który po dwóch latach zamieniłem na mocniejszego brata MY2008 H6 AT(Legacy). Po 3 latach użytkowania H6 sprzedałem kumplowi i muszę powiedzieć, że bardzo często go wspominałem 🥲... dźwięk sześciocylindrowego boxera i ten fan podczas prowadzenia ... [emoji30] Następny był w/w Allroad z 3.0 TDI. Połykacz autostradowych kilometrów, wóz bardzo komfortowy, ale... to nie Subaru [emoji16] Po tym jak wbrew mojej woli Audi odjechało spod okna i następnego dnia zostało znalezione spalone w lesie rozpocząłem poszukiwania następcy. Chciałem kupić nowe auto bądź 3-4 letniego Allroad’a C7. Warunek konieczny 4x4. Po zakończeniu kolędowania u dilerów byłem najbliżej zakupu Forestera w wersji platinium(e-boxer). Tylko niestety było jedno „ale” jakim był deficyt mocy. Mimo to kierunek został wskazany, to musiało być Subaru i tak zrodził się pomysł H6 w podwyższonym nadwoziu kombi. Taki trochę suv, a trochę stare dobre Legacy [emoji6] W związku z tym, że jestem osobą, która szybko działa po podjęciu decyzji, wykonałem jeden tel do aut z ogłoszenia, sprawdziłem carfax, fotki i za 3 dni Outback był mój. Auto z Kanady z przebiegiem 50kkm. Kupiony z uszkodzonym lewym błotnikiem, maską i lewym reflektorem. Poduchy całe. Po kilku dniach użytkowania w mieście i 400km trasy stanowczo stwierdzam, że to jest to czego szukałem. Bardzo mi się podoba duży prześwit i to, że siedzę wyżej, co jest pewnie oznaką starzenia się [emoji33] Poza tym sześć garów w najlepszym na rynku wydaniu [emoji6] i to coś, to czucie auta, co dziś jest deficytowe. Niestety zdecydowana większość sprzedawanych dziś aut jest tylko zwykłym dupowozem, który nie daje radości z prowadzenia. Dodam, że służbowo jeżdzę Skodą Superb i po tym jak zrobiłem trasę moim nowym nabytkiem doszedłem do wniosku, że takie „skody” powinne być wycofane ze sprzedaży [emoji2959] Tak „wyjeżdżał” z Kanady
  6. Czy ktoś z szanownego grona zakładał opony 235/60 R18 do Outback V? Chciałbym założyć szersze opony i zastanawiam się jest to możliwe na oryginalnych felgach, czy też trzeba kupować nowe. Obecnie mam 225/60 R18.
  7. Mruczy, a nie piszczy [emoji6]
  8. Jeździłem i prawie kupiłem. Na szczęście byłem trochę zajęty w tak zwanym międzyczasie i głowa trochę ochłonęła. Auto fajne - dobre prowadzenie(czucie), przestronne i bardzo ładne(bardzo subiektywnie), ale niestety jak dla mnie ma jedną wadę, której nie mogłem zaakceptować, a mianowicie silnik. Ruszamy z gazem w podłodze to słyszymy wycie(chyba skrzyni), a po rozbujaniu już niewiele zostaje pod prawą nogą [emoji30] Dziś kupiłem Outbacka 3.6 MY18 i poczułem ponownie co to fan podczas prowadzenia auta[emoji2957]. Takie trochę deja vu, bo kilka lat temu jak zmieniałem Legacy IV 2.0 na 3.0 H6 czułem dokładnie to samo. W międzyczasie miałem allroada C6 i muszę powiedzieć(napisać), że tęskniłem za Subaru [emoji846]
  9. Wujek dobra rada sugeruje naukę jak korzystać z wyszukiwania, a nie czekać, że inni wylistują wszystko czego szukam. Ten wątek liczy 300 stron dlatego, że co kilka tygodni padają od "wygodnych" te same pytania.
  10. Przeczytaj wątek, a znajdziesz odpowiedź na wszystkie pytania.
  11. Szklany

    Błędy w H6

    Dzięki za radę ale niezbyt pomocne jest abstrahowanie od tych konkretnych błędów.
  12. Szklany

    Błędy w H6

    Koleżanki, Koledzy, Prośba o pomoc/wskazówki od czego zacząć (poniżej lista błędów) Legacy H6 MY 2007, przebieg 170kkm od około 10kkm z istalacją Stag. Po ujechaniu około 200km i wydaje mi się, że w momencie (być może subiektywne odczucie) wpadnięcia w dziurę/nierówność zaczęły mrugać kontrolki check engine, cruise, esp i "s" od skrzyni.
  13. Najpierw sprawdź czy tylko gdy silnik (oleje) jest zimny, czy na ciepłym również. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  14. Klasyka na tym forum. Nie pojechałem i nie obejrzałem, bo był podejrzany, gdyż za tani, a teraz nie mogę przeżyć i liczę ile to handlarz zarobi. Odnośnie przebiegu zastanówcie się co wnosi do ceny korekta o te 6 czy 7% przebiegu i po co to robić. Zakładam, że to zwykła pomyłka. Moja H6 jest od tego konkretnego handlarza i jest to jedyny handlarz którego mogę szczerze polecić. Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka
  15. Z racji tego, że koledzy w większości podają ceny ASO, oszczędni na spokojnie mogą to podzielić przez dwa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...