Skocz do zawartości

kitewinger

Użytkownik
  • Postów

    304
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Leśnik 2.0 xt był, Leśnik 2.5 xt MY09 był :( szmelcwagen na gnojówkę 215 hp/450 Nm jest na najbliższy rok :(

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kitewinger

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

0

Reputacja

  1. kitewinger

    LPG w Subaru

    Czyli jak najbardziej się opłaca bo w moim przypadku zwrot bo 6 miesiącach
  2. Jak dupa się uślizguje to znaczy, że jest w końcu prawidłowo Znoszenie to raczej wynik niższego bieżnika i prawdopodobnie większej szerokości opony niż w Twoim poprzednim forku - ja jak założyłem 18 cali na oponie 225/40 to cały czas walczyłem z Forkiem.
  3. A to nie przez to że 60mph to około 96km/h? Dokładnie dlatego - zazwyczaj jest to też akurat granica przepięca z 2 na 3 bieg więc nie ma się co podniecać tylko patrzeć na osiągi w km/h
  4. Miałem podobnie w 2.0 fxt - po skręcie kierownica lekko zostawała przestawiana w lewo lub prawo, podjechalem do ASO i wymienili jakieś 2 gumy za śmieszne pieniądze chyba na maglownicy czy coś. Objaw był taki że kierownica byla prosto a po skręcie mocniejszym na większej szybkości w prawo nie wracała idealnie do oryginalnego położenia.
  5. W końcu też przejechałem się nowym FXT i prowadzi się świetnie, tak jak Forki II generacji, jest pomysł na auto jak budowa się zakończy. Nie sądziłem, że to kiedyś napiszę ale nie chcę już manuala Jedyne co jest na minus to trochę jednak mógłby mieć więcej mocy, nie to że brakuje ale jednak 7,5 do 100 nie powala porównując do 6s w II-giej generacji ale na to oczywiście zawsze jest lekarstwo w postaci remapu. Obecnie oferty są na 272 i 390 Nm bo na więcej rzekomo CVT nie pozwoli a wersje japońskie mają ponoć wersję "high torque CVT", która udźwignie więcej.
  6. kitewinger

    branie oleju

    W 2.0 fxt dosyć dynamicznie - u mnie od 155.000 do 265.000 z czego całość na LPG - oleje Valvoline i Millers (sporadycznie Motul). Obecnie (145.000) jazda raczej emerycka ostatnie dwie wymiany na Shell 5w40, Millersa także nic nie brał.
  7. kitewinger

    branie oleju

    Poprzednie FXT 2.0 brało olej cały czas od 0,3-0,6/1000, obecne FXT 2.5 nie bierze nic.
  8. Dzięki za pozdrowienia (bordowy forek) i również odpozdrawiam. Pozdrawiam też zieloneg gt spotkane na BP w Kościelisku oraz białe S-Turbo na wylocie z Zakopanego. Co do pogody to jakoś nam dużej różnicy nie robiła bo głównie nasz 3,5 latek uczył się jeździć na nartach.
  9. Chyba raczej w konstrukcji bloku nic się nie zmieniło. Owszem,pozmieniali głowice,elektronikę i parę pierdół ekologicznych dołożyli. Uszczelki jak padały tak padają,czy to MY2010 czy MY2012.A przebiegi,można powiedzieć minimalne i użytkowanie autek całkowicie cywilne. Chyba jednak się zmieniło i problem został wyeliminowany http://www.subaruforester.org/vbulletin/f183/fb25-head-gasket-issue-137153/ i http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_60853.pdf " Cooling has been optimized by using separate engine cooling circuitry for the block and the head, resulting in improvements in fuel efficiency and output characteristics. "
  10. Chodzi dokładnie o timing (spark advance) - przynajmniej tak ta pozycja nazywa się w dashcommand
  11. Jakiś czas temu kupiłem dashcommanda i dopiero ostatnio zacząłem podpinać pod Forka. Wśród iluś parametrów, które w miarę ogarniam i wiem jakie są wzorcowe wartości zagadką są dla mnie prawidłowe wartości korekty zapłonu. Wiem, że na wolnych obrotach powinno być 15 a jak to powinno wyglądać podczas np. jazdy na 4 biegu podczas wciśnięcia pedału gazu w podłogę? Powinno nastąpić cofanie kątu wyprzedzania zapłonu? Jeżeli tak to do jakiej wartości?
  12. Występuje nawet w późniejszych rocznikach,po 2010 też. Nic się nie zmieniło w konstrukcji bloku. Z tego co wyczytałem na forach US to jednak w konstrukcji po 2009/2010 się zmieniło i problem został zniwelowany.
  13. Niestety możliwe, w moim poprzedni Forku dałem do ASO zlecenie sprawdzenia luzów zaworowych i wymiany uszczelniaczy. Odbieram auta i patrzę na fakturę a tam pozycja dolewka Oleju Castrol Edge. Pytam kierownika serwisu o co chodzi bo mam zalany Motul, odpowiedź - Panie to tylko na fakturze pomyłka bo oni Motula zalali. Poprosiłem wobec tego o pokazanie bańki z Motulem - oczywiście okazało się, że zadnego Motula na serwisie nie mieli..... Machnąłem ręką i pojechałem na wymianę oleju gdzie indziej.
  14. kitewinger

    LPG w Subaru

    Wtryski są seryjne z tego co wiem, nawet przejechałem się do PIteca ze znajomym i generalnie wrażenia w miarę ok, twierdzili że bardzo dużo imprez i forków 2.0t robili ale jak zapytaliśmy o 2.5t to widać było, że chyba nie za bardzo. Będę go namawiał nadal na Wawę ale będzie ciężko. Dlaczego nie polecasz PItec (może być na PW)
  15. kitewinger

    LPG w Subaru

    250/390 - 250 koni/390 Nm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...