markos007 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A jakie papiery będą potrzebne w wydziale komunikacji prz rejestracji? Homologacja butli i przegląd ze sprawdzeniem instalacji? Czy coś jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Wyciąg ze świadectwa homologacji, Poświadczenie badania zbiornika, Faktura za montaż instalacji, Wniosek o zmiany w dowodzie rejestracyjnym, Dowód rejestarcyjny Książka pojazdu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Wyciąg ze świadectwa homologacji, Poświadczenie badania zbiornika, Faktura za montaż instalacji, Wniosek o zmiany w dowodzie rejestracyjnym, Dowód rejestarcyjny Książka pojazdu Żadna fv nie jest potrzebna. Liczy się tylko butla i jej ważna dokumentacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 po wczorajszej wizycie w UM- niestety faktura i to oryginal a nie zadna kopia, bez tego nic w dowod nie wbijaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Wyciąg ze świadectwa homologacji, Poświadczenie badania zbiornika, Faktura za montaż instalacji, Wniosek o zmiany w dowodzie rejestracyjnym, Dowód rejestarcyjny Książka pojazdu te wszystkie dokumenty są naprawdę wymagane jak auto sprowadzone jest z DE? naprawdę potrzebna jest faktura nawet jak instalacja jest fabryczna? salon musiałbym wystawić fv na auto i oddzielną na instalacje Świadectwo homologacji instalacji? musi być wystawiony przez krajowy organ czy też zagraniczny? Auto nie jest zarejestrowane z PL stąd chciałbym poznać procedurę co najpierw, homologacja butli>przegląd>wydział komunikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Sprowadzalem samochód butle miałem nieznanego producenta. Zajechałem na legalizację butli i załatwił wszystkie dokumenty w 30 minut 120zl. Żadnej fv nic nie przedstawiłem, dziwne rzeczy słyszę Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Zajechałem na legalizację butli i załatwił wszystkie dokumenty w 30 minut 120zl. tzn. dostałeś tylko legalizację na butlę czy jakieś zaświadczenie na całą instalacje? i tylko to rozumiem potrzebne jest potem w wydziale komunikacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 (edytowane) Zajechałem na legalizację butli i załatwił wszystkie dokumenty w 30 minut 120zl.tzn. dostałeś tylko legalizację na butlę czy jakieś zaświadczenie na całą instalacje? i tylko to rozumiem potrzebne jest potem w wydziale komunikacji? Na butle na instalację nikt nie patrzył. Na butli wybite 2007 producent cholerę wie. dostałem papiery na butle wpisany nr zbiornika kraj produkcji butli pojemność data produkcji. W innym TDT chcieli brać butle na testy ciśnieniowe, lecz jak się okazało chcieli tylko naciągnąć na kasę Edytowane 11 Kwietnia 2015 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Jeśli butla jest starsza niż 10 lat, to trzeba ją wymontować i zawieść do TDT na testy ciśnieniowe, i jeśli jest wszystko OK, przedłużą homologację na kolejne 10 lat. Jeśli srowadzimy auto, np. 6 letnie, to homologację na butlę dostaniemy tylko na 4 lata. tzn. dostałeś tylko legalizację na butlę czy jakieś zaświadczenie na całą instalacje? Nie ma czegoś takiego jak legalizacja za instalację. Legalizuje się TYLKO butlę. Sprowadzalem samochód butle miałem nieznanego producenta. Ciekawe. Mietek z Wieśkiem ją w garażu wyprodukowali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Jeśli butla jest starsza niż 10 lat, to trzeba ją wymontować i zawieść do TDT na testy ciśnieniowe, i jeśli jest wszystko OK, przedłużą homologację na kolejne 10 lat. Jeśli srowadzimy auto, np. 6 letnie, to homologację na butlę dostaniemy tylko na 4 lata. tzn. dostałeś tylko legalizację na butlę czy jakieś zaświadczenie na całą instalacje? Nie ma czegoś takiego jak legalizacja za instalację. Legalizuje się TYLKO butlę. Sprowadzalem samochód butle miałem nieznanego producenta. Ciekawe. Mietek z Wieśkiem ją w garażu wyprodukowali? Dla mnie to bez znaczenia kto ją wyprodukował, mógł to zrobić na kolanie Mietek Frankiewicz. W śląskim TDT kazali mi podawać producenta papiery od polskiego producenta, mówiłem im ze auto sprowadzone nie mam papierów (butla na pewno nie polska). Kazali przywieźć sama butle bez zaworu, powiedziałem im ze są nienormalni i zakończyłem rozmowę. W Krakowie gość spisał co trzeba wystarczyło mu ze ma ważna datę użyteczności i na podstawie tego wystawił dokument potrzebny do rejestracji żadnych pytań o producentów itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 OK, instalka założona, prośba o ocenę i opinię: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartol Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 A jak się sprawuje ta instalacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 @@RadziejS, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Za małe wtryskiwacze. Czerwone Hany ogarniają 150 KM, Odwierty zrobione bez ściągania kolektora na chybił trafił. Generalnie w Subaraku odwierty robi się przy wtryskiwaczu benzynowym (ze względu na klapki TGV). Ale póki wszystko jeździ to ok . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 @@Paulus,te Hany obsługują do 70KM na cylinder, więc ja się raczej zastanawiam czy nie za duże - http://nagaz24.pl/wtryskiwacz-hana-2100-b-czerwony,s,5023,p,pl.html Kolektor był ściągany, mam nawet foto uszczelki pod kolektorem. Tylko właśnie to co piszesz, nie tej której sądziłem ... Patrząc od dołu najpierw jest uszczelka, potem coś, potem znowu uszczelka blaszana (mam jej foto), potem kolektor aluminiowy. Co to są te klapki TGV i do czego służą, praktykuje się odwierty w konkretnym miejscu ze względu na nie? A jak się sprawuje ta instalacja? powyżej 2000 rpm super, a poniżej trochę coś telepie i mam zagwozdkę czy to wina montażu czy czynników typu zapłon, zawory itp. Przy rozpędzaniu (powolnym) do 2000 rpm, potrafi leciutko poszarpywać na lpg. Macie pomysły co może być przyczyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Odwierty z boku kanałów bez tgv. Jest lepsze miejsce. Przepływ cieczy przez reduktory liniowy. Wtryskiwacze 2100 czas otwarcia min ok 2,7ms w zimie i 2,5ms w lecie. Problemy z przelewaniem, stabilnością wolnych obrotów, płynną reakcją silnika na dodanie odjęcie gazu (szczególnie na niższych obrotach) jazdy parkingowe, korki. Brak zdjęć umieszczenia elektroniki lpg i rozprowadzenia wiązki elektrycznej. Zbiornik umieszczony wielozaworem w stronę tylnego zderzaka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 @@jako,wczoraj spotkałem się z forumowiczem, który miał Twoją instalację. Rzeczywiście, nawierty miał niżej, w "tym czymś" pod kolektorem. To jeszcze potrafię zrozumieć, że jest pewnie lepiej. Ale już to: Przepływ cieczy przez reduktory liniowy. - niezupełnie... 2 x ACR01 to dobrze, czy źle wg Ciebie? Podobnie: Wtryskiwacze 2100 czas otwarcia min ok 2,7ms w zimie i 2,5ms w lecie. - to za mało, za dużo, jak??? Jakie inne wtryski lepiej by się tu nadawały? Zbiornik prosiłem, żeby był zaworem ustawiony do tyłu (mimo, że na rezerwie gazu raczej nie zdarza mi się jeździć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 2 x acr to dobrze, liniowe podłączenie cieczy sprawia że drugi reduktor ogrzewany jest płynem zchłodzonym przez pierwszy. Hana 2100 przecież napisałem. Podłączenie "elektryki" i rozprowadzenie wiązki jest bardzo istotne w momencie czynności związanych z regulacja luzów zaworowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Remi Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Cześć, Czy ktoś może podpowiedzieć co jaki przebieg należy robić regulację zaworów przy LPG w aucie z silnikiem EJ201 (125KM)? I ile taka regulacja, orientacyjnie, kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 100-200zł + ew. uszczelki pod dekle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 A jak to H2100 to faktycznie s wystarczające. Aczkolwiek, jak już wspomniał Jako, są to wtryskiwacze o dużym wydatku i może być problem z zalewaniem silnika na biegu jałowym. Odwierty są zrobione "na pałe", ale o tym już pisałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadziejS Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Odwierty są zrobione "na pałe", ale o tym już pisałem. dzięki @@Paulus, wg Ciebie do poprawy, czy zostawić? I jakie wtryski byłyby bardziej odpowiednie? Na razie nie piszę, gdzie zakładane, bo chciałbym przedstawić swoje wątpliwości i zobaczyć co poradzi właściciel zakładu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malkontent Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Skąd jest zasilanie na EZ ? Dzisiaj sprawdziłem i na EZ przy butli jest nie całe 6V a przy parowniku nie ma napięcia, silnik pracuje, rozgrzany, kontrolka pokazuje że działa na gazie, butla pełna, a EZty się nie otwierają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paulus Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Odwierty są zrobione "na pałe", ale o tym już pisałem. dzięki @@Paulus, wg Ciebie do poprawy, czy zostawić? I jakie wtryski byłyby bardziej odpowiednie? Na razie nie piszę, gdzie zakładane, bo chciałbym przedstawić swoje wątpliwości i zobaczyć co poradzi właściciel zakładu. Najlepiej sprawdzić jak się zachowuje auto przy zasilaniu LPG, zwłaszcza jak wyglądają korekty. Jeżeli utrzymują się w granicach rozsądku zostawić. W przeciwnym przypadku - do poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRU Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Cześć, Czy ktoś może podpowiedzieć co jaki przebieg należy robić regulację zaworów przy LPG w aucie z silnikiem EJ201 (125KM)? I ile taka regulacja, orientacyjnie, kosztuje? 100-200zł + ew. uszczelki pod dekle. Przebieg bywa różny, czasem 30 czasem 50tyś. km.Ustawiam wtedy kiedy czuję,że trzeba - niemiarowa praca silnika,wibracje,szarpanie itp. Cena około 200zł,trochę więcej trochę mniej.Samemu też można zrobić. W ASO na ogół mi mówią 400-500zł jeżeli nie ma LPG,a jak jest LPG to mówią,że koszt nieokreślony bo trzeba demontować instalację..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się